2019-03-16, 02:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pengabingen
många terroristattentat har drabbat vita, men när det väl är en vit som utför terrorattentat så skall det hämnas hej vilt.

nåväl...

Är raskriget igång?

Raskriget har varit igång sedan tidens begynnelse, och kommer inte sluta förrän det finns en segrare...
Citera
2019-03-16, 02:20
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Tänker du att jag ska rapportera åter mitt underlag för mina åsikter för dig? Svaret är nej.

Objektivt är det efterblivet att utföra ett sådant dåd i Nya Zeeland för att "hämnas" alla dåd i Europa. Det är varken logiskt eller konstruktivt, men vad kan förvänta sig av en psykopat.
Klarar du av att svara på tilltal eller är okvädningsord hela din repertoar?
Citera
2019-03-16, 02:20
Medlem
Här ser ni en cirka ett år gammal nyhet från just Christchurch Nya Zeeland..
https://www.star.kiwi/2018/02/new-zealand-muslim-community-shocked-christchurch-teens-terror-plot/

Citat:
A plot by a teenager radicalised online to ram a car into a group of people in Christchurch and then stab them has shocked the New Zealand Muslim community.

The 17-year-old boy, who didn’t go through with the terror plan, was sentenced to intensive supervision at the Christchurch District Court yesterday.

En 17 åring som hade planerat att köra på massa människor och sedan gå ut och hugga ner dom i Islams namn.
Citera
2019-03-16, 02:23
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Klarar du av att svara på tilltal eller är okvädningsord hela din repertoar?

Till dig, så håller jag mig till okvädningsord blandat med mild reson, eftersom du är oförmögen att ta till dig information.
Citera
2019-03-16, 02:23
Medlem
22juni41s avatar
Citat:
Ingenting, din jävla psykopat, för att våld föder en reaktion och det är ytterligare våld, det fattar du väl själv? Om någon slår dig i ansiktet, vad är din första spontana reaktion på det? Att andas långsamt och ta det lugnt, eller att slå tillbaka? Vill du ha mussar som vaknar till i Europa igen och börjar hämnas sina 50 döda bröder i NZ?

Jag har inte heller lust att mörda människor, har du? Det är bara skevt funtade människor som mördar andra, punkt.

Att han också gör det i en avlägsen håla så jävla långt bort från Europa, som man bara kan komma, tyder inte på något annat än själviska och sjuka drifter som kan inte kunde låta bli. Hade han på riktigt velat åstadkomma något mot "islamiseringen" av Europa som han skriver i sitt manifest, så hade han åkt hit, letat upp IS-återvändare och skurit halsen av dem istället.

Just nu har han bara gjort detta för sitt egna lilla nöje och påhittade känsla av "stoppa utrotningen av vita." Vita är för fan i majoritet i den del av världen som han bor i!

"Vill du ha mussar som vaknar till i Europa igen och börjar hämnas sina 50 döda bröder i NZ?"
`

Vad sägs att vi utvisar muslimer så vi slipper deras terrordåd?
Citera
2019-03-16, 02:24
Medlem
Citat:
Håll käften och sluta vara korkad.

Jag har inga känslor inblandade i detta då jag varken bryr mig eller bryr mig om något annat än min egen och mitt lands säkerhet. Läs min post ovan. Om man vill förhindra islamiseringen av Europa tjänar det INGET till att slakta 50 muslimer i NZ. Visst, ett av hans "mål" var också att öka radikaliseringen och motsättningarna mellan religiösa grupper i Europa, men vem han är han att utsätta OSS som bor här för detta, medan han sitter i tryggt förvar i ett fängelse i NZ?

Han är en skev och efterbliven horunge, som agerade för sitt eget nöje, utan att ta några överdrivna risker (skulle gärna se han skjuta på gatorna i Paris i ett dåd av samma kaliber). För nu ska vi som bor i Europa ta emot konsekvenserna av hans handlingar.
Vadå ta konsekvenserna? Är inte muslimer ansvariga för sina handlingar eller vad menar du?
Händer det nåt muslimskt terrordåd nu så är det bara bevis på att massakern i christchurch var helt rätt? Är du en fegis eller?
Citera
2019-03-16, 02:25
Medlem
PixelGuys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Var det samma person som sköt i andra moskén?

Det är ju skillnad på döda där, och i första attacken där i princip alla dog.

Jag hittade en bild på honom som inte är pixlad.

https://pbs.twimg.com/media/D1rP6XoWwAMAk3G.jpg:large
Citera
2019-03-16, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 22juni41
"Vill du ha mussar som vaknar till i Europa igen och börjar hämnas sina 50 döda bröder i NZ?"
`

Vad sägs att vi utvisar muslimer så vi slipper deras terrordåd?
De ska inte "börja hämnas" är det så svårt att förstå?
kommer inte hända
Citera
2019-03-16, 02:27
Bannlyst
Citat:
Mina kökstalanger når aldrig dig, så oroa dig inte för det.

Ta din politik dit den hör hemma, i en annan tråd.

Varför då, hjälten Brenton är ju uppenbart vit nationalist, fascist vilket jag också är. Det var ett politiskt motiverat dåd, för att väcka upp hela den vita västvärlden från en sakta tyst undergång. Politik är mer än relevant vilket gör det hela till en stor olösbar ekvation för din kvinnohjärna förstås.
Citera
2019-03-16, 02:28
Medlem
ningudos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesusandme
Det såg inte ut så utan snarare som en rädd hare som försökte springa undan och sprang rakt in framför gevärspipan...
Trodde först det själv, men efter att spelat om några gånger ser det som han tar tillfället i akt när terroristen står vänd bort i några sekunder. Sen springer han MOT terroristen, se på hans armar - han vill tackla honom och han lyckas även knuffa terroristen. En sann hjälpte i en extrem påfrestrande situation.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Glöm inte de arga ögonbrynen! Alla vet ju att som skurkar ritas i Kalle Anka, så ser de även ut i verkligheten.

Här är en andra video! Rena lynch stämningen!

https://youtu.be/21Dgp1Zn-7w
Senast redigerad av matau 2019-03-16 kl. 02:31.
Citera
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeS.Patton
Varför då, hjälten Brenton är ju uppenbart vit nationalist, fascist vilket jag också är. Det var ett politiskt motiverat dåd, för att väcka upp hela den vita västvärlden från en sakta tyst undergång. Politik är mer än relevant vilket gör det hela till en stor olösbar ekvation för din kvinnohjärna förstås.

Fantastiskt fint och härligt, men han BEGICK det politiskt motiverade dådet på FEL PLATS. Kan du förstå det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in