2019-03-16, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBulldogg
Suck... Vilken originell observation.

Men för att hålla sig någorlunda OnT: Detta kommer givetvis att trigga allehanda motattacker, vilket lär eskalera ytterligare fram och tillbaka. Förslagsvis bosätter man sig på lämplig ö i typ Micronesien och livnär sig på fisk och kokosnötter resten av livet medan dårarna i övriga världen har ihjäl varandra.

Du med dina upprepningar är inte speciellt originell. Förstår att du inte bryr dig om fattiga människor i andra länder.
Citera
Medlem
HipToBeSquares avatar
Eftersom terroristen använde Facebook för att livestreama, borde inte hela Facebook bli totalförbjudet pga det används av terrorister. Om detta hade livestreamats på någon alternativ platform som värnar om yttrandefriheten hade hela MSM och silicon valley gnällt om att dessa platformar skulle tas ner totalt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdrianaChechik
Självklart blir man ledsen, jag är själv fascist men det här är inte rätt väg att kommunicera sitt budskap

Alla är vi olika. Tom min tjej frågade "vem är du egentligen?" och varför jag "hyllar han som en hjälte".
Han gjorde det ingen annan vågade göra. Gick in i en moské och gav tillbaka från Sverige och för det hyllar jag honom.
Senast redigerad av 4nd3r50n 2019-03-16 kl. 00:08.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linenc
https://media.8ch.net/file_store/a88a41a83329e845e950dddb886ec592eb17424edb1eaf92be dc92dae8e7214e.jpg

Är det GM?
Det är ingen hemlighet hur han ser ut så varför skulle dom blurra hans ansikte?
Citera
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moretex
Men man får väl hålla med en del här, ibland är vita män riktigt jävla galna och skrämmande effektiva som vi nu sett igen. Detta är tragiskt och man kan bara önska att alla dårar kunde hålla sig ifrån kyrkor och moskeér om dom nu nödvändigtvis måste få utlopp för sin sjuka vrede eller ondska.

Lösningen är väl enkel men motivet är annorlunda, muslimerna vill infiltrera länderna och ta nya marker, det visste ju redan Nostradamus för över 100 år sedan att Europa skulle bli befläckat.

Enklast vore väl om muslimerna flyttade hem dit där dom hör hemma och lät andra kulturer och religioner vara, men det är ju inte vad det handlar om.

Såg på nyheter idag att muslimer blivit så många i förorterna till London att man skapar grupper nu som vill framtvinga att Sharia lagar ska gälla, förstår du hur sjukt detta är
Citera
2019-03-16, 00:06
Medlem
Jesusandmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Svaret ligger givetvis i hans bakgrund, uppväxt och diagnoser. Personlighetsstörningen med grav empatibrist kan vi ju fastställa på rak arm. Och det här bevisar väl bara hur svårt det faktiskt är att ta steget från Flashback-kommentarer till verklig handling, annars skulle vi ju ha en sån här attack varje dag. Har jag fel?

Det är många som har svår uppväxt. Sen har du fel ty det är helt tvärtom. Han har empati för vårt samhälle som håller på att bli ruinerat av medeltidsmänniskor som inte visar några tecken på assimilation. Det som skiljer honom från de flesta andra här är faktiskt en sann offervilja och mod. De två sakerna saknas nämligen hos de flesta.
Citera
2019-03-16, 00:06
Medlem
okok1s avatar
Citat:
https://media.8ch.net/file_store/a88a41a83329e845e950dddb886ec592eb17424edb1eaf92be dc92dae8e7214e.jpg

Är det GM?

Vad betyder tecknet?
Citera
2019-03-16, 00:07
Medlem
Citat:

Är det GM?
Nej, det inte han. Läs tråden där du hittade bilden för fan, står klart och tydligt vem det är.
Citera
2019-03-16, 00:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Det ger sig per automatik. Det precis denna herre gjorde nu var att ta över huvudrubrikerna i de flesta medier och allt prat om IS-terrorister och terrorceller i Sverige osv kommer gå HELT under radarn nu.

Det är det sådana här personer inte förstår. Deras agerande får precis motsatt effekt och personer som kanske var lite skeptiska till hur vi har det nu idag med invandring/migration osv, tar plötsligt ett kliv åt sidan. Åt vänstra sidan. Sådant här göder S/MP/V/C/L deluxe. Motsatt effekt får man om det sker ett muslimskt terrordåd och då på nära håll i landet.

Det muslimhatare hoppas på nu är vedergällning och även i denna tråd har det märkts att en del faktiskt vill att oskyldiga svenskar ska sprängas i luften genom en hämndattack på hämndattacken på hämndattacken (never ending story).

Precis. Det kan inte sabba mer och blir totalt motsatt effekt om man vill bekämpa IS-terrorn.
Citera
2019-03-16, 00:08
Medlem
88g14flashplants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Med tanke på att media kallar is-terrorister för is-krigare. Bör de inte kalla denna dåre för vitmakt-krigare snarare än terrorist?
Absolut, även vitmakt-resenär är lämpligt.
Citera
2019-03-16, 00:09
Medlem
JackFoleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mzzo
Vad säger ni om muslimen som försökte övermanna honom då? Dåre eller hjälte? Blev ju big fail men var nära att han lyckades kanske?
Jag körde den på repeat några gånger. Det kan vara så att han försöker slänga sig förbi skytten och ta sig därifrån men jag tror inte det. Det ser faktiskt ut som att han försöker slänga sig på honom men blir skjuten två-tre gånger i axeln/överarmen/kanske till och med runt nyckelbenet och segnar ner. Sedan gör skytten processen kort med honom.

Vad hade han för val egentligen? Trycka som fångad råtta i ett hörn och bli avrättad? Hade människor agerat rationellt så hade de som grupp övermannat honom, två-tre stycken hade dött men resten hade överlevt. Så fungerar dock inte människor och nu gick det som det gick, tycker mig skymta ett barn med sin pappa på bänken i det hörn där det finns en ingång till ett annat rum. Det berörde mig rätt illa. Ser ut som pappan försökt skydda sonen med sin kropp (jag bara antar att det är så det gått till och att de är familj, har ingen aning, behöver inte vara ett barn heller för den delen).

Jag är lite förvånad över hur folk utanför moskén reagerar så lugnt när de ser honom och även de i entrén som rimligen borde ha sett en vit man med gevär komma gåendes. Men när det smäller så tar det fart och det verkar som att mussarna i stora bönerummet redan förstått att det är en eller flera attentatsmän på väg in eftersom de försöker trycka i ena hörnet och ta sig genom utgången i andra hörnet.
Senast redigerad av JackFoley 2019-03-16 kl. 00:13.
Citera
2019-03-16, 00:09
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Eftersom terroristen använde Facebook för att livestreama, borde inte hela Facebook bli totalförbjudet pga det används av terrorister. Om detta hade livestreamats på någon alternativ platform som värnar om yttrandefriheten hade hela MSM och silicon valley gnällt om att dessa platformar skulle tas ner totalt.

Jag anser Facebook är ren ondska och fuckar upp människor mentalt, det är förvånande att man inte förbjuder den typen av plattformar helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in