Citat:
Du bör nog ta och tänka en gång till på vad svenskar, finnar, norskar, danskar och även tyskar är för ett slags folk innan du slår dig för bröstet och kallar dig manlig. Tålmodiga, samarbetsvilliga, uppfinningsrika ... du listar ut det själv utan att behöva göra dig rolig för det borde egentligen skrämma dig. Det skrämmer mig så jag flyttar innan skiten börjar, kitteln kokar och det behövs bara en liten put (exempelvis en svår ekonomisk kris) för att skålla hela Europa och USA. Det här är ingenting jag förväntar mig att du förstår eftersom du är historielös. Nu kanske inget händer eftersom våra kära politiker håller på och utrota oss, men ändå, en trist framtid för oss alla i vilket fall eftersom ni då inte klarar er själva här uppe i norr - det kräv just tålmodighet, samarbetsvillighet, uppfinningsrikedom ...Hur patetiska fega fittor är då inte svenskar om det behövs en aussie för att hämnas lilla tjejen ? Alla ni som skriver bl.a. här och Nordront, har ni någonsin vågat fråga er själva : Var är min manlighet?!... Tittar man på de som gjort liknande saker i Sverige så var det en tysk ( Lasermannen), en balt (Mangs) och en adopterad neger ( Jackie-boy). Det mesta andra, förutom freakshowkillen Lundin, handlar om fall där det krävts ett flertal patrioter att ta en endaste fiende såsom Hellekant&co i Skäris. Finns det då ingen/inga med en sådan offervilja i Sverige såsom den hos ABB och aussien? Hur länge orkar man gnälla på internet egentligen? Det finns de som skrev innan terrordådet på Drottninggatan att de genast skulle agera om något inträffade. Hände något? Nej. Eller, jo. Nordisk ungdom stod på Mynttorget (med ett antal polacker som support, NU lyckades ej ens samla ihop folk efter en sådan sak) och skanderade. Nordfront skrev "uppmanande" artiklar. Ni fega kräk här, ja, ni kan väl titta i er historik om vad ni skrev. Det enda ni har åstadkommit är ett stort ingenting. Även om de IS-återvändande mussarna begår ett nytt och mycket mera omfattande dåd så tror inte jag att något kommer att hända. No action. Bara en massa fantasier på internet och eventuellt nya sammankomster "Vi har fått nog" som mynnar ut i sanden. Så när jag skriver "SVENSKA PATRIOTER ÄR PATETISKA FEGA FITTOR (+99,9%)" så kan ingen komma och påstå att jag har fel. För ni vet innerst inne att jag har rätt och att du som läser detta antagligen är just det jag skrev.
Men man får väl hålla med en del här, ibland är vita män riktigt jävla galna och skrämmande effektiva som vi nu sett igen. Detta är tragiskt och man kan bara önska att alla dårar kunde hålla sig ifrån kyrkor och moskeér om dom nu nödvändigtvis måste få utlopp för sin sjuka vrede eller ondska.