2019-03-15, 23:53
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mzzo
Vad säger ni om muslimen som försökte övermanna honom då? Dåre eller hjälte? Blev ju big fail men var nära att han lyckades kanske?

Vad vill du höra? Alla reagerar olika vid chock.
Citera
Medlem
Sainsburyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prodelin
Du har fel, koranen är deras manual oavsett om man är född i ett annat land eller inte.

Vad är fel på dig?

Haha, du är ta mig fan otrolig! Aja, låt dig levas i förnekelse!
Citera
Medlem
Cryotechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Klart det finns globalister men de är inte så många eller så allsmäktiga som ni ger dom kredd för.

Det tror jag nog. Mäktigare t.om. Men det beror på vad man lägger i begreppet globalister. Jag ser det som ett allvarligt hot mot fri media att Bonnier nu äger en sådan stor andel genom nya uppköpet.
De ägde redan mycket innan, men nu har de ytterligare dominans att föra mediaperspektivet. Det borde inte vara tillåtet för ett företag att äga så mycket media inom ett land.
Citera
2019-03-15, 23:54
Medlem
Sovietdoges avatar
Tycker det känns som manifestet passar in på alla muslim hatare som härjar här på Flashback

Han verkar inte hata muslimer utan
han anser att muslimernas sätt att immigrera har förstört våra länder på olika sätt, till å med så mycket att världskartan är i stor fara då de rubbar populationen igenom att va ja antar knulla runt å trycka ut ungar mera än vad länderna kan hantera

hans erfarenheter av saker som hänt i och av att resa i Europa va det som fick han å trycka av sitt vapen, speciellt attentat i Stockholm där en döv flicka blev överkörd

Tyckte inte att det kändes som att han var ”överdrivet” rubbad av å läsa igenom det
Anledningarna till varför var ganska tydligt förklarat

Frågan e ju hur han lyckades komma till trycka av steget enklare än alla haters här på Flashback då åsikterna verkar stämma överens så bra
är det vapenlagarna som avgör?

Lite fascinerande att det bara räcker för han å resa ett tag i Europa å välja att göra såhär i sitt hemland, trodde inte Nya Zeeland var ett så islamiskt land direkt

Får mig å undra hur många svenskar som hade tryckt av sin pickadoll redan om de haft en
Lite skrämmande hur nära inbördes krig vi hade kunnat varit
Citera
Medlem
Jesusandmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WatchDoge
Haha, som sagt, skriv inte när du är full hjärtat. <3
Vad tror du om terroristen i detta fall? Han måste ha varit bög?

Jag vet inte, radarn ger inga utslag. Han kan iofs vara rejält straight-acting. Inga uppgifter om tidigare flickvänner. Tiden får utvisa. Om han visar sig vara bög/bi så kommer Nordfront/NMR ta avstånd från honom på samma sätt som de gjorde med ABB. Tyvärr. Mera man i ABB än alla NMR-nästen ihop.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 22juni41
Exakt, det är stor skillnad mellan Akilov mördar svenskar som de varit en stor minoritet i hans hemland Uzbekistan mot att mörda svenskar i deras huvudstad där Akilov har sökt asyl i.

Så in princip så är hela väst världen som akilov? Om du icke förstår vad jag menar, så läsa meningen tills du förstår innebörden.
Citera
2019-03-15, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Mår illa? Det här var ju en oerhört städad och human film jämfört med typ allt från Mellanöstern med ISIS & Co eller jämfört med filmer från Mexiko och andra latinamerikanska länder där de under glada tillrop styckar människor levande.
Jag sitter knappast hemma och konsumerar mord. Vad du tittar på som gör dig så avtrubbad, står inte för alla andra. Jag tittar knappt på videovåld och får pausa nu när jag ska kolla American horror story.

Bara för att du kanske tittar på alla möjliga vidrigheter så ska du inte utgå från att alla andra är lika förtappade. Ett stort problem med Flashback. Att jag såg filmen är något av ett undantag då jag en kortare period kollat mer våldsamma klipp men jag följer inte IS, Latinamerika eller Mexiko osv. Inte för att jag inte vågar utan för att jag är rädd om mina gränser, jag inte bryr mig om IS och Mellanöstern mer än i vissa debatter. Jag är inte ett fantastiskt eller räddhågsen följare.

Och ja, att ligga i sängen för att försöka sova och istället se någon skjuta ihjäl mängder av människor, gjorde mig något illamående. Sedan kan du skryta med hur tuff du är hur mycket som helst, jag är inte ens för ett fritt internet eftersom jag anser att det skadar människor som dig som inte kan hantera frihet utan att förstöra er själva med det som finns. Man behöver inte söka på allt. Inte se allt och inte bli så omänsklig att man inte bryr sig alls över att se människor dö inför ens ögon. Precis som de önskar att ni ska för att ta in våldet mer i samhället.
Citera
2019-03-15, 23:56
Medlem
MrBulldoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av King Devil
Förslag på land? Vi blir ju invandrare då.

Suck... Vilken originell observation.

Men för att hålla sig någorlunda OnT: Detta kommer givetvis att trigga allehanda motattacker, vilket lär eskalera ytterligare fram och tillbaka. Förslagsvis bosätter man sig på lämplig ö i typ Micronesien och livnär sig på fisk och kokosnötter resten av livet medan dårarna i övriga världen har ihjäl varandra.
Citera
2019-03-15, 23:56
Medlem
Sainsburyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skitpadig
Grattis, veckan dummaste inlägg! Den lilla delen muslimer som anpassat sig är så liten att den inte räknas!

Haha, du måste vara den dummaste av de alla. De flesta muslimer har dock anpassat sig, det är minoriteten som inte har det!
Bor du i Stockkholms å ser du hur många muslimer som faktiskt köpte en grillad korv med bröd på kvällen jämfört med hur många som ber om halal.

Aja, lev du i din bubbla om att alla är radikala extremister!
Citera
2019-03-15, 23:57
Medlem
Någon som har film på när han blev gripen?
Citera
Medlem
Jesusandmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mzzo
Vad säger ni om muslimen som försökte övermanna honom då? Dåre eller hjälte? Blev ju big fail men var nära att han lyckades kanske?

Det såg inte ut så utan snarare som en rädd hare som försökte springa undan och sprang rakt in framför gevärspipan...
Citera
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sovietdoge
Frågan e ju hur han lyckades komma till trycka av steget enklare än alla haters här på Flashback då åsikterna verkar stämma överens så bra
är det vapenlagarna som avgör?

Svaret ligger givetvis i hans bakgrund, uppväxt och diagnoser. Personlighetsstörningen med grav empatibrist kan vi ju fastställa på rak arm. Och det här bevisar väl bara hur svårt det faktiskt är att ta steget från Flashback-kommentarer till verklig handling, annars skulle vi ju ha en sån här attack varje dag. Har jag fel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in