2019-03-16, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jesusandme
Hur patetiska fega fittor är då inte svenskar om det behövs en aussie för att hämnas lilla tjejen ? Alla ni som skriver bl.a. här och Nordront, har ni någonsin vågat fråga er själva : Var är min manlighet?!... Tittar man på de som gjort liknande saker i Sverige så var det en tysk ( Lasermannen), en balt (Mangs) och en adopterad neger ( Jackie-boy). Det mesta andra, förutom freakshowkillen Lundin, handlar om fall där det krävts ett flertal patrioter att ta en endaste fiende såsom Hellekant&co i Skäris. Finns det då ingen/inga med en sådan offervilja i Sverige såsom den hos ABB och aussien? Hur länge orkar man gnälla på internet egentligen? Det finns de som skrev innan terrordådet på Drottninggatan att de genast skulle agera om något inträffade. Hände något? Nej. Eller, jo. Nordisk ungdom stod på Mynttorget (med ett antal polacker som support, NU lyckades ej ens samla ihop folk efter en sådan sak) och skanderade. Nordfront skrev "uppmanande" artiklar. Ni fega kräk här, ja, ni kan väl titta i er historik om vad ni skrev. Det enda ni har åstadkommit är ett stort ingenting. Även om de IS-återvändande mussarna begår ett nytt och mycket mera omfattande dåd så tror inte jag att något kommer att hända. No action. Bara en massa fantasier på internet och eventuellt nya sammankomster "Vi har fått nog" som mynnar ut i sanden. Så när jag skriver "SVENSKA PATRIOTER ÄR PATETISKA FEGA FITTOR (+99,9%)" så kan ingen komma och påstå att jag har fel. För ni vet innerst inne att jag har rätt och att du som läser detta antagligen är just det jag skrev.
Du bör nog ta och tänka en gång till på vad svenskar, finnar, norskar, danskar och även tyskar är för ett slags folk innan du slår dig för bröstet och kallar dig manlig. Tålmodiga, samarbetsvilliga, uppfinningsrika ... du listar ut det själv utan att behöva göra dig rolig för det borde egentligen skrämma dig. Det skrämmer mig så jag flyttar innan skiten börjar, kitteln kokar och det behövs bara en liten put (exempelvis en svår ekonomisk kris) för att skålla hela Europa och USA. Det här är ingenting jag förväntar mig att du förstår eftersom du är historielös. Nu kanske inget händer eftersom våra kära politiker håller på och utrota oss, men ändå, en trist framtid för oss alla i vilket fall eftersom ni då inte klarar er själva här uppe i norr - det kräv just tålmodighet, samarbetsvillighet, uppfinningsrikedom ...

Men man får väl hålla med en del här, ibland är vita män riktigt jävla galna och skrämmande effektiva som vi nu sett igen. Detta är tragiskt och man kan bara önska att alla dårar kunde hålla sig ifrån kyrkor och moskeér om dom nu nödvändigtvis måste få utlopp för sin sjuka vrede eller ondska.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mzzo
Vad säger ni om muslimen som försökte övermanna honom då? Dåre eller hjälte? Blev ju big fail men var nära att han lyckades kanske?

Övermanna?? HAHAHA!
Han försökte springa ut ur rummet som en "kahbe" när han sköt på den andra högen med döda kebabtekniker.
Senast redigerad av 4nd3r50n 2019-03-16 kl. 00:02.
Citera
Medlem
islamcultofdeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sainsburys
Haha, du är ta mig fan otrolig! Aja, låt dig levas i förnekelse!

Det är snarare du som är dum i hela huvudet. Andra och tredje generationens muslimer i sverige växer upp och blir än mer radikala än sina föräldrar. Se vilken rapport som helst om det, polisens, säpos, massmedias etc. Googla lite.
Citera
2019-03-16, 00:02
Medlem
BizarreReverends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prodelin
Inte ren nazism men sannolikheten det uppstår en annan form är ganska stor, själva hatet mot muslimer växer starkt, inte konstigt då de orsakat stor skada och förödelse så lång tillbaks vi kan komma ihåg.

Nostradamus pratade redan för över 100 år sedan att dom skulle ta över västvärlden på det sättet man infiltrerar länderna idag, obehaglig utveckling som måste sättas stopp för om vi ska rädda oss själva.

Hör på denna saga om ormen och den snälla tanten från Trump, speglar hur ondskan brer ut sig.

https://www.youtube.com/watch?v=moRciRIrRnk

Jag är av den uppfattningen att flera terrorgrupper är infiltrerade utav "dem", för att just skapa delning bland oss "folket".

Hur kan dom annars,jobba.så ostört?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4nd3r50n
Videon | TheYNC.com

Jag kan erkänna att jag inte blev ledsen när jag såg klippet. Satt på jobbet bredvid 2 muslimer under lunchen som hörde ljudet från min dator och dom frågade; -Är krig? -Ja, svarade jag och klappade händerna när han sköt han som försökte springa iväg som en råtta. Det värsta av allt är att han som frågade faktiskt umgicks med Rakhmat Akilov i Vårberg.

Man brukar säga att pengar är roten till all ondska, men jag tycker att religionen är det största problemet.
Självklart blir man ledsen, jag är själv fascist men det här är inte rätt väg att kommunicera sitt budskap
Citera
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Med tanke på att media kallar is-terrorister för is-krigare. Bör de inte kalla denna dåre för vitmakt-krigare snarare än terrorist?
Citera
2019-03-16, 00:03
Medlem
Sainsburyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av islamcultofdeath
Det är snarare du som är dum i hela huvudet. Andra och tredje generationens muslimer i sverige växer upp och blir än mer radikala än sina föräldrar. Se vilken rapport som helst om det, polisens, säpos, massmedias etc. Googla lite.

Haha, du ber mig se en rapport om det. Så DU får ge mig en rapport om det!
Jag tror det är precis tvärt om, så tills du bevisar mig motsatsen så är det så det är.
Citera
Medlem
https://media.8ch.net/file_store/a88a41a83329e845e950dddb886ec592eb17424edb1eaf92be dc92dae8e7214e.jpg

Är det GM?
Citera
Medlem
Leviathan99s avatar
Sett filmen och läst manifestet, noterar att det är många som sympatiserar med GM.

Ur globalisternas perspektiv måste det ju tolkas som ett mycket gott tecken att fler västmänniskor nu börjar acceptera likartad vålds och mordkultur som den som islam förespråkar.
Det har ju satsats så mycket skattemedel och lobbats så hårt för att vi ska lära oss av dom, integreras med dom och anpassa oss efter deras kultur och traditioner.

Det visar ju faktiskt att deras grandiosa vision om den fantastiska mångkulturens spridning och inverkan verkligen fungerar!
Västmänniskan börjar äntligen tänka i samma tankebanor som de invällande islamisterna gör.
Var det inte så här de ville ha det?
Citera
Medlem
Eftersom dådet var en attack mot moskéer så bör det bli vedergällning mot kyrkor.
Jag skulle i alla fall inte våga gå till kyrkan på Söndag om jag var kristen, i synnerhet inte om jag bodde i Christchurch, NZ.
Citera
2019-03-16, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
De utdrag jag läst är ganska välskrivna. Välformulerade. Knappast skrivna av en intellektuell nolla.

Breiviks stolliga klipp och klistra-yrande och upprepningar tycks däremot vara författad av en svagbegåvad 10-åring.

Jo, fast det där om "knights templar" och stora hemliga organisationer, eller att många hundratusentas poliser och militärer i Europa (det finns knappt ens så många poliser och militärer totalt i hela Europa utanför Ryssland) skulle vara radikala nationalister är ABB-inspirerade fantasier, eller medvetet lustiga och vilseledande påståenden.
Citera
2019-03-16, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jesusandme
Det såg inte ut så utan snarare som en rädd hare som försökte springa undan och sprang rakt in framför gevärspipan...
Otroligt korkat isf. Fast han var väl instängd och var tvungen att göra nåt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in