2019-03-15, 18:57
Medlem
Frontlinjens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Varför nämner han Pewdiepie?!

Min teori är att han skojar om att det kommer se ut som ett FPS, vilket då Pewdiepie kan kommentera.
Citera
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dyselektrikern
Älskar, verkligen ÄLSKAR när folk snöar in på helt meningslösa saker, t.ex "vilket vapen" och om han har "militärbakgrund" eller inte.

Kan iallafall avslöja för er vad "ljuset" eller "lampan" är för något. Det är en tidsindikator, och det betyder i detta fall att det är dags att kamelen som dessa djur har knullat på strax innan alla ska sätta sig på bögmattan och be till sin älskade PEDOFILprofet behöver mat och vatten. Så nu slipper ni tjafsa om det.

Ge nu fan i att snöa in på cp-störda grejer. Man kan fan tro att ni går på tjack. Jag gör det och snöar inte ens in på såna meningslösa saker.

Cheers.

Jag är väldigt osäker på om jag ska fråga vilken Scooter-låt han lyssnar på vid 15 minuter. Kanske inte lönt att länka en video i musiktrådar då länkarna åker ner rätt fort.
Citera
Medlem
Jesusandmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mzzo
Varför låg de i stora högar i moskén?

Undermåliga nödutgångar?

Det verkar som deras bönerum och då drogs folk ihop i två kötthögar på båda sidorna om ingången efter att han börjat skjuta, helt naturlig reaktion vid masspanik. Om du tittar igen tänker efter lite innan du ställer frågor så kanske det klarnar för dig. Tänk också på vilka saknas i högarna.
Citera
2019-03-15, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Precis som efter varje terrorattack så frågar vi oss om politikerna kommer arbeta för att minska eller öka risken för ytterligare attacker.
Vad tror du själv?

Vad skiljer sig mellan länder som drabbas av terrorattacker och de länder som aldrig drabbas?

Var god nämn ett land som aldrig drabbats av ett terrordåd.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dogmatix
Vad som är läskigt i det här är att han blandar in Sverige. Han hämnas å Sveriges vägnar, ska man hämnas tillbaka i Sverige då?

ja, vi i sverige är rätt körda den närmaste tiden
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Idag är första gången någon kristen utstuderat har gett sig på moskeer i västvärlden. Men det finns inga exempel på liknande muslimska dåd mot kyrkor i västvärlden.

Han var inte kristen, snarare en hedning precis som moskéattacken i Quebec.

Finns nog ett helt gäng attacket mot kyrkor i väst.
Malmö är ett exempel.

Natten till måndagen gick en man till vild attack mot Sankt Pauli kyrka. Han bröt sig in och slog sönder minst 16 rutor. Polisen fick larmet 03:09 och när man kom till platsen hade mannen klättrat högst upp i kyrkan.

– När polispatrullen kommer in så befinner han sig högst upp i kyrkan, skrikandes Allahu akbar, klädd i arabiska kläder. Han var fullständigt galen och gick till attack mot poliserna med träpåk.

https://24malmo.se/galen-man-slog-sonder-kyrka-skrek-allahu-akbar

En ar15 istället för träpåk hade slutat likadant.
Citera
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frontlinjen
Min teori är att han skojar om att det kommer se ut som ett FPS, vilket då Pewdiepie kan kommentera.
Nej det är bara en meme han snappat upp.
Lite bisarrt komiskt dock, han verkar ha humor. Vilket tyder starkt på att han är mer än normalbegåvad.
Citera
Medlem
Jag kan inte spela upp klippet på minfil..
Citera
2019-03-15, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ex.nihilo
Jag kan inte spela upp klippet på minfil..
Finns på Nordfront.se.
Citera
2019-03-15, 19:01
Medlem
Jinglers avatar
Någon som vet vad låt nummer 2 han spelar i bilen heter? och någon som hör vad han säger vid 10:15?
Citera
2019-03-15, 19:01
Medlem
Läser nu att lokala medier skriver om att ISIS hotar med hämnd.
Citera
2019-03-15, 19:02
Medlem
Ebetyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marionette
Och han gjorde det inte för sitt land?
Det är gedigen & strikt hierarki inom militären, får man verkligen vara sin egen överbefälhavare eller officer kan man säga då. idioten slängde bort sitt liv precis som Fejlvik bara för det var packat med sand niggers som klämde på köttbullarna och la tillbaka på ICA.

Måste hänt många gånger att soldater bitit ihop och följt order istället, var är hedern i slakt av civila, snubben var sjuk, för mycket kemikalier i ostbågarna eller något.
Senast redigerad av Ebetyl 2019-03-15 kl. 19:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in