2019-03-15, 18:52
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Så extremhögern resonerar precis som islamister. Inte chockad.

Precis som efter varje terrorattack så frågar vi oss om politikerna kommer arbeta för att minska eller öka risken för ytterligare attacker.
Vad tror du själv?

Vad skiljer sig mellan länder som drabbas av terrorattacker och de länder som aldrig drabbas?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alltidantidig
https://twitter.com/NewsNationalism/status/1106584960645910528
Bild-backup: https://minfil.com/D4ocedx8b0/Sk_rmklipp2_PNG
Det där ser mindre bra ut.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mzzo
Varför låg de i stora högar i moskén?

Undermåliga nödutgångar?

Kvinnorna yterst som skydd för männen som gömde sig innerst inne i högen? Funkade dock inte då den vita krigaren kontrollerade.
Citera
2019-03-15, 18:53
Bannlyst
Varför väljer du den här gruppen?

- De var en uppenbar, synlig och stor grupp invällare, från en kultur med högre fertilitetsnivåer och starka, robusta traditioner som försöker ockupera mitt land och etniskt ersätta mitt folk.

Från Brendon Tarrants manifest.
Senast redigerad av matau 2019-03-15 kl. 18:55.
Citera
2019-03-15, 18:53
Medlem
elbrujos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eroticon6
Muslimerna gråter ut i moskeerna. Men efter Drottninggatan var det tyst, inga tårar endast bortförklaringar.

Exakt, hur den här attacken skildras i media tydliggör hyckleriet. Det har aldrig varit mer tydligt vilken sida media och majoriteten av västerländska politiker står på. Ledtråd - det är inte din sida.
Citera
2019-03-15, 18:54
Medlem
LameBulls avatar
49 döda samt 48 skadade?

Kan detta verkligen stämma? Jag har sett c.a 10 minuter av filmen, där gick skytten runt å sköt samma personer om och om igen...
Citera
2019-03-15, 18:54
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PooBagWithShit
1 halvauto hagelgevär
1 pump hagelgevär
1 svs hagelgevär
1 ar-15 halvautomatisk standard
1 ar-15 i bullpup stock standard

Min gissning

mm va bullpup? inget av vapnen jag såg han skjuta med va en bullpup, resten av din lista stämmer.
Citera
2019-03-15, 18:55
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LameBull
49 döda samt 48 skadade?

Kan detta verkligen stämma? Jag har sett c.a 10 minuter av filmen, där gick skytten runt å sköt samma personer om och om igen...
Det var skjutningar i två moskéer.
Citera
2019-03-15, 18:55
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Bedrups-hatt
När han skjuter fotgängare från bilen på slutet, är det tydligt att han skjuter på muslimer eller är det vilka vanliga människor som helst?

Muslimer
Citera
2019-03-15, 18:56
Medlem
Älskar, verkligen ÄLSKAR när folk snöar in på helt meningslösa saker, t.ex "vilket vapen" och om han har "militärbakgrund" eller inte.

Kan iallafall avslöja för er vad "ljuset" eller "lampan" är för något. Det är en tidsindikator, och det betyder i detta fall att det är dags att kamelen som dessa djur har knullat på strax innan alla ska sätta sig på bögmattan och be till sin älskade PEDOFILprofet behöver mat och vatten. Så nu slipper ni tjafsa om det.

Ge nu fan i att snöa in på cp-störda grejer. Man kan fan tro att ni går på tjack. Jag gör det och snöar inte ens in på såna meningslösa saker.

Cheers.
Citera
2019-03-15, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Ett terror dåd utfört av en vit gentemot Islam räknas som större än 100 dåd utförda av Islam.

Det är alltså helt kontraproduktivt att ge sig ut på en rampage, det göder enbart nidbilden av den vite konservative mannen och stärker motståndare sidans grepp.

Vad som är läskigt i det här är att han blandar in Sverige. Han hämnas å Sveriges vägnar, ska man hämnas tillbaka i Sverige då?
Citera
2019-03-15, 18:57
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shponglad
Muslimer
Nja, vi vet inte vilken religon de tillhörde. Bara att de var svartskallar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in