Citat:
Ursprungligen postat av
PrB
Uppmärksammade en liten detalj i videon. Vid 6.53 in i klippet, kan man se att där ligger ett magasin på golvet. Men han har själv inte hunnit ta sig så långt in i korridoren än. Kan han ha kastat magasinet dit, utan att man ser det på klippet?
Senare vid 8.32 ser man att han går tillbaka ut i korridoren och hämtar just det magasinet, för att sedan åter gå tillbaka för att fortsätta sitt skjutande.
Citat:
Ursprungligen postat av
KLR
Taktiskt, han sprider runt magasin för att kunna plocka upp eftersom, han räknar knappast med att någon ska vara beväpnad där.
Jo, det förstår jag. Men som jag skrev, man ser inte att han kastar just det magasinet dit? Nästan som att magasinet har lagts dit på förhand. Även om det är långsökt, kan det inte finnas en liten chans att där fanns en medhjälpare som placerade ut fulla magasin precis innan. (Denna springer sedan in i något av de rummen där han av någon "konstig" anledning aldrig går in, för att sedan ta sig ut? Jag vet, det är som sagt långsökt. Men ser ingen förklaring till hur just det magasinet kan ha hamnat där? Någon annan som ser något jag inte ser?