2019-03-15, 16:02
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jatteloka
Är du dum på riktigt eller skämtar du? Tror inte du fattar adrenalinet eller stressen han upplever i det momentet. Han blir även överfallen, vilket överraskade mig som tittare. Du pratar ur nattmössan, punkt.

Vilket är exakt vad en elitsoldat inte drabbas av. Han missar ju massor för övrigt.
Alla fabler om att han var stridstränad är falskt. Ta av foliehatten. Punkt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenMykonos
Paaaaaa!

https://kiwifarms.net/data/video/694/694847-518a3baf6096388726e4e9ac7ca0336f.mp4

Hur sorligt det än är att en del oskyldiga dör så är det väl fan på tiden araberna får veta att what goes around comes around. Muslimernas tystnad och ointresse att hejda islamister gör de medskyldiga. Ibland behövs det våld för att motverka våld.

Majoriteten av människor som dör av islamister är muslimer. Din kommentar får mig att anta att du bara är ännu en i mängden av sorgliga individer som saknar ett liv. Lite för mycket white trash på flashback now days.
Citera
Medlem
Några reaktioner från muslimer? Tex i andra länder?
Citera
2019-03-15, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av infiltrant
Tack. Låter rimligt. Sa INGA GISSNINGAR, därför jag ville ha bekräftat och inte avgjorde själv.

Jag är ingen expert heller Men det verkar rimligt som du säger. Svårare att veta med pump-action/hagel dock, det finns en del av det slaget som ser exakt likadana ut. Jag gav lite länkar senare ang. vapnen många misstänker att det är.

edit: (FB) Flera döda vid attack mot moské i Nya Zeeland.
Citera
2019-03-15, 16:03
Medlem
Stones avatar
Vi behöver inga galna högerradikala eller vänsterradikala, vi behöver inga galna islamister eller kristna. Vi behöver moderata människor och fungerande samhällen. SD måste få lika mycket plats som V. EU måste lyssna på högerpartier. Detta kommer att upprepas eftersom folk är galna, blir galna och balans är enda lösningen.

Fan vilket sjukt video klipp.
Citera
2019-03-15, 16:04
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loquo
Nu fick muslimerna känna på sin egen medicin, jag tror nu att dom förstår hur andra människor känner sig när muslimer begår terrordåd. Samt att jag tror muslimer nu vill undvika liknande attacker som denna i framtiden på muslimer i västvärlden. För begår inte muslimer terrordåd i västvärlden så minskar även risken att en sån här attack ska inträffa igen på muslimer.

De muslimer som begår terrordåd kommer inte backa undan, tvärtom kommer de att använda detta som ett incitament för framtida våldsdåd.

Det är statistiskt bevisat att andra muslimer är de flesta offrena när muslimska extremister genomför terrorhandlingar runtom i världen, tror du verkligen att dessa då skulle bli rädda för att andra muslimer blir mördade ifall de fortsätter sina dåd? Om du har rätt, varför talar då statistiken emot dig?
https://www.svd.se/muslimer-varst-drabbade-av-terrorattacker

Jag tror du får omvärdera din analys.
Senast redigerad av kato85 2019-03-15 kl. 16:07.
Citera
2019-03-15, 16:04
Medlem
infiltrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Jag är ingen expert heller Men det verkar rimligt som du säger. Svårare att veta med pump-action/hagel dock, det finns en del av det slaget som ser exakt likadana ut. Jag gav lite länkar senare ang. vapnen många misstänker att det är.

Lär med 90% säkerhet vara en AR-15, som han har rustat upp rätt ordentligt.
Citera
2019-03-15, 16:05
Medlem
arbetets avatar
Det dröjde inte länge förrän islamisterna i Idlib vaknade till liv (kolla bilden i tweetsen):

Within Syria
‏ @WithinSyriaBlog
Al-Qaeda terrorists in Idlib are vowing to avenge New Zealand attack, basically by attacking government supporters here ... Great work Western media, great work, just keep pushing this.
https://twitter.com/WithinSyriaBlog/status/1106568446249185282
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MbmA
Ernst Rüdiger von Starhemberg - koppling oklar

Militär ledare i Wien under den andra ottomanska belägringen. Kontrajihadister fantiserar ofta att denna strid representerade att en hemlig kristen konspiration besegrade en hemlig muslimsk konspiration. ('Bevisat' av att alla var kristna på ena sidan, och majoriteten muslimer på den andra.)
Citera
Medlem
salty-sailors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Nej inte alls. Men en stark individ gör motstånd med andra metoder.

Exempel på dessa metoder och dessa starka individer? Det verkar ju inte ha fungerat
Citera
2019-03-15, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
De muslimer som begår terrordåd kommer inte backa undan, tvärtom kommer de att använda detta som ett incitament för framtida våldsdåd.
Det är statistiskt bevisat att andra muslimer är de flesta offrena när muslimska extremister genomför terrorhandlingar runtom i världen, tror du verkligen att dessa då skulle bli rädda för att andra muslimer blir mördade ifall de fortsätter sina dåd?

Jo jag tror att dom är rädda för att andra muslimer också kommer bli mördade om dom fortsätter med sina dåd.
Citera
2019-03-15, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av infiltrant
Lär med 90% säkerhet vara en AR-15, som han har rustat upp rätt ordentligt.

Japp, håller med! Verkar vara ett relativt enkelt vapen att få tag på i länder som är liberala runt vapen, sen att de har lagar för att man inte får köpa tillbehör är en annan sak.. Vissa saker går ju att ordna med en 3D-printer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in