2019-03-15, 15:56
Medlem
Sjukt är vad det är men inte oväntat.
Hur länge skulle det ta innan någon på motsatt sida av terrorattackerna fick kortis och satte ner foten.
15/3-19 sa en man att what comes around goes around. Tycker själva handlingen är rubbad men kan på något sjukt vis ha förståelse för att det händer. Nu kommer det att hämnas tillbaka och förhoppningsvis eskalera till den magnituden att det mer eller mindre kommer uppstå krig. Vid krig är utgången inte oviss eller oangenäm, vi skulle äntligen få slut på dessa sjuka jävla muslimer och deras rubbade ociviliserade seder på ett par dagar. Så mycket skit de tillför världen så kan det faktiskt bara betraktas som sanering.
Gillar inte terrordåd i någon form men jag kan slå vad om att de som gick åt i detta dåd inte gjort mycket väsen av sig när deras likar gjort samma sak i land efter land år efter år.
Fortsättning följer....
Citera
2019-03-15, 15:56
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Precis som galningen som gjorde detta skrev i sitt manifest. Det kommer MSM vända emot er nu. Vänta och se bara. Ni tror att globalismen är på nergång. Nej du. Idag vann rödsköldarna, Soros, Macron etc en stor seger. Det kan du tacka denna idiot i Nya Zeeland för. Det här är precis vad de behövde nu.

Cui bono?

Precis så tror jag också. Sådant här ger exakt motsatt effekt.
Citera
2019-03-15, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kedoslav
Intresserad mig också, han verkar vara en bra skytt och hur är vapenlagarna i nya zeeland då han både har automatvapen och hagelgevär till hands?

Det tar två minuter att googla fram den informationen..
NZ har haft ett par massakrar tidigare. Och deras lagar har förändrats därefter. De liknar USA's lagar, fasr är hårdare och de är mycket liberalare än Australiens. Vilket antagligen är anledningen till att det är NZ som drabbas och inte Australien., trots att gm är australiensare.
Citera
2019-03-15, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeS.Patton
Nu kan vi bara hoppas att fler vita män med rätt sorts moral blir inspirerade. Jag skulle ljuga om jag inte erkände detta är det bästa som har hänt för det vita västerländska samhället på mycket länge.

Tyvärr behövs det för att de ska veta att what goes around comes around. De har länge trott att de kunnat göra som de vill pga feminister, betahannar, soyboys och vänsteraktivister. Nu bleir de uppdaterade om att verkligheten är annorlunda.

Citat:
Och de kvinnor i tråden dvs betahannar som säger han är psykopat och ond, det är rena rama motsatsen. Han har väldigt stor empati till sitt eget folk och vet med dagens mångkulturella politik som leder till att vita,svenska,fransmän [ X etnisk vit folkgrupp] blir i minoriteter i sitt egna länder för att slutligen gå samma öde som de invällare i klippet. Så istället för att beklaga sig på ett nätforum och inget göra som de flesta, valde han agera likt alla historiska hjältar.

Någon måste ju göra något radikalt för att få folket att vakna upp och araberna att förstå de inte är priviligierade och kan våldta, mörda, gnälla, kräva och göra som de vill.
Citera
2019-03-15, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrB
Uppmärksammade en liten detalj i videon. Vid 6.53 in i klippet, kan man se att där ligger ett magasin på golvet. Men han har själv inte hunnit ta sig så långt in i korridoren än. Kan han ha kastat magasinet dit, utan att man ser det på klippet?
Senare vid 8.32 ser man att han går tillbaka ut i korridoren och hämtar just det magasinet, för att sedan åter gå tillbaka för att fortsätta sitt skjutande.

Bra catch, är det som vanligt en fake terror attack vi har att göra med? eller kan någon ge en bra förklaring till detta som PrB påpekar?

Jag gissar att det är en falsk attack med syfte till att öka hatet mellan muslimer och Européer, destabilisering av samhället.
De styrande krafterna kan då införa åtgärder som annars inte hade accepterats av befolkningen.

Divide and Conquer som vanligt..
Citera
2019-03-15, 15:58
Medlem
Kalsarikannis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Datornkrabbar
Länkades tidigare i tråden ett kortfattat reportage om hans bakgrund, arbetsliv som PT m.m.

https://www.abc.net.au/news/2019-03-15/christchurch-shooting-brenton-tarrant-what-we-know/10904744
Tack! Det ser ut som han har en lucka sedan 2011 i sitt "CV". Man kan ju undra vad han gjort de åren förutom ha rest runt i europa.
Citera
2019-03-15, 15:59
Medlem
infiltrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Assault Rifle model grov, med 5.56mm ammunition.
Snackats om Koch (HK 433 kanske) och Moddad AR-15. Kolla videon och avgör själv? Finns massor av bilder på vapnen i media också.

Tack. Låter rimligt. Sa INGA GISSNINGAR, därför jag ville ha bekräftat och inte avgjorde själv.
Citera
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Jag undrar vad han har för träning. Nya Zeeland har ingen allmän värnplikt.

Trots det är han mer effektiv än en soldat i Delta Force. Något är skumt här.

Han sköt ju sämre än random hemvärnssoldat. Verkligen ingen precisionsskytt och han rörde sig inte ens som om han var taktiskt tränad. Snarare som en väldigt, väldigt förvirrad person.
Citera
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Precis som galningen som gjorde detta skrev i sitt manifest. Det kommer MSM vända emot er nu. Vänta och se bara. Ni tror att globalismen är på nergång. Nej du. Idag vann rödsköldarna, Soros, Macron etc en stor seger. Det kan du tacka denna idiot i Nya Zeeland för. Det här är precis vad de behövde nu.

Cui bono?

Du verkar dock inte förstå att attacker mot vita kommer att öka ju mer globalisterna ställer till det. Vad tror du händer när vit medelklass till slut får nog?
Citera
2019-03-15, 16:00
Medlem
jattelokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Tycker snarare att han var rätt usel som skytt. Random hemvärnsnisse här hemma hade hanterat det bättre.
Är du dum på riktigt eller skämtar du? Tror inte du fattar adrenalinet eller stressen han upplever i det momentet. Han blir även överfallen, vilket överraskade mig som tittare. Du pratar ur nattmössan, punkt.
Citera
2019-03-15, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Jag undrar vad han har för träning. Nya Zeeland har ingen allmän värnplikt.

Trots det är han mer effektiv än en soldat i Delta Force. Något är skumt här.

Nej, det är inte speciellt skumt. Han har ju absolut inget motstånd alls. Möjligt att han övningsskjutit eller faktiskt varit i försvaret? Det största hindret borde ju vara mot sitt eget psyke.
Citera
2019-03-15, 16:02
Medlem
Tercios avatar
Om man har två folkgrupper där den ena ständigt utsätter den andra för förföljelse, terrordåd, systematiska organiserade gruppvåldtäkter, grooming, mord osv. så som muslimerna har gjort mot oss i decennier så kommer någon eller några i den utsatta gruppen förr eller senare svara på något sätt. Detta har nu hänt för första gången.

Lösningen? Total separation. Alla muslimer får återvända till sina hemländer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in