2019-03-15, 14:56
Bannlyst
Inte svårt vem man tillägnar dagens gympass åt, detta är det bästa som har hänt på länge. Jag undrar om jag kommer bevittna kränkt kebab på gymmet Älskar killen, enda tragiska är att han kommer få ett långt fängelsestraff pga en degenererad och värdelös samhällsordning.

White guys can! Remove Kebab <3

https://www.youtube.com/watch?v=ocW3fBqPQkU

Glöm inte subscribe to Pewdiepie!
Citera
2019-03-15, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ersattaren
Driver du med mig, och andra? Du har tittat på en serie och drar nu slutsatser kring en uppdiktad bild/värld, där varje liten pixel du kan se, är planerad och bestämd så gott människan som regisserade filmen/serien kan. Och inte nog med det, men sett det på fler ställen - hur resonerar ni? "Sett på film vettu, så du har fel"?

Kärlek kan också leda till hat.
Smärta. Det är ofta smärta som föder hat.
Citera
2019-03-15, 14:58
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Har sett hela filmen nu och fick själv adrenalinpåslag när jag såg hur han gick in och började skjuta... blev även överraskad när han blev påhoppad av en muslim som nästan fick ner honom. Sjukt obehaglig film iallafall, och den stackars kvinnan som blev skjuten och skrek på hjälp som han sedan avrättade och körde över med bilen. Jag undrar ifall han enbart attackerade muslimer pga klädsel eller liknande. Han stannade till vid en bil och sköt mot några och då såg det ut som en av personerna hade såna stora byxor som muslimska män brukar ha

Kolla ögonen dina. Han blev inte påhoppad och han var inte i närheten utav att övermannas. Snubben försöker springa förbi honom, kmr från hörnet och vet med all förmodan inte om att GM precis står vid öppningen till rummet.
Citera
Medlem
Kedoslavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Periodic
Tror du verkligen IS sitter och väntar på sånt här? Otrygga är vi många som känner oss just för att vi släppt in hundratusentals skräpmänniskor från allsköns oroshärdar- det här, på andra sidan jorden, gör varken till eller från.

Med största sannolikhet gör dom de, att han livestreamade de här föder bara extremister åt båda hållen!
Citera
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ersattaren
Driver du med mig, och andra? Du har tittat på en serie och drar nu slutsatser kring en uppdiktad bild/värld, där varje liten pixel du kan se, är planerad och bestämd så gott människan som regisserade filmen/serien kan. Och inte nog med det, men sett det på fler ställen - hur resonerar ni? "Sett på film vettu, så du har fel"?

Kärlek kan också leda till hat.
Men hallå, det är ju världens mest berömda filosofi. Att förlåta. Hört talas om Jesus? Hur korkade är ni högerextremister egentligen. Skrämmande. På vilket sätt kan kärlek leda till hat?
Citera
2019-03-15, 14:59
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salty-sailor
Du menar att en stark individ bara sitter ner och håller käften medans staten gör allt i sin makt för göra landet sämre?
Nej inte alls. Men en stark individ gör motstånd med andra metoder.
Citera
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogmatix
Hur vet man det? Varför pratas det om andra gripna i detta sammanhanget om de inte har något med detta att göra?

Varför är de fortfarande gripna? Eller är det media som rapporterar dåligt?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eruannon
Varför står det ingenting om detta på Aftonbladets förstasidan ?!?!?! Jag har scrollat hur länge som helst hittar ingenting om det!

www.aftonbladet.se

AB vill kanske undvika att bidra till att inspirera fler psyksjuka människor att göra samma sak. Önskar de kunde göra liknande gällande terrorattacker utförda av islamister.
Citera
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Kolla ögonen dina. Han blev inte påhoppad och han var inte i närheten utav att övermannas. Snubben försöker springa förbi honom, kmr från hörnet och vet med all förmodan inte om att GM precis står vid öppningen till rummet.
Har kollat filmen igen och det ser ut som att muslimen försöker tackla honom. GM står i öppningen och syns från alla håll i rummet
Citera
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itwillhold
Blir motståndsrörelsen runt värden terror stämplade nu?

Kommer de små pojkrumsdrömmarna bli verklighet även i Sverige? Hur stort hot är NMR i praktiken?

Hur ser ni främlingsfientliga personer här inne på detta? Är han en hjälte eller en väldigt sjuk människa? Får ni inspiration av sånt här?

Jag är "främlingsfientlig" och jag tycker inte att detta är ett legitimt mål. Däremot har jag lätt att förstå att det sker vilket är ett av anledningarna till varför muslimsk invandring är fel och farlig. Många civila offer på båda sidor är resultatet.

Muslimerna bör inte vara där givetvis, men ska inte dödas av den anledningen. Staten bör transportera hem dem till sina egna länder. När staten misslyckas med det leder det givetvis till desperation och med det extrema handlingar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Hans egna ord ur manifestet:

"Children of invaders do not stay children, they become adults and reproduce, creating more invaders to replace your people. They grow up and vote against your peoples own wishes, for the interests of their own people and identity. They grow up and take the potential homes of your own people for themselves, they occupy positions of power, remove wealth and destroy social trust.
Any invader you kill, of any age, is one less enemy your children will have to face.
Would you rather do the killing, or leave it to your children? Your grand children?"
Okej jag läste bara här och där, var rätt sent i natt. Jag tyckte det stod att han valde moské med extremister och tidpunkt där flest vuxna skulle vara och inte studenter o unga.
Citera
Medlem
G-punktens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insdel
Det finns även en filmsekvens som sprids på instagram (sök hashtag #newzealand) där ett av offren filmar inifrån den andra? moskén, efter att gärningsmannen flytt (man ser skrikande människor, blod och lik.)

Hittar inte instagramvideon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in