Citat:
Ursprungligen postat av
Deadwood
Den är inte det minsta vrickad, utan full av logisk damage control vilket jag tror MJ ngnstans kanske hade eftersom han var en target pga sitt kändisskap. (Sedan var det ju inte helt sant som en annan här länkade till, man hittade visst massor av nakenbilder på unga pojkar, böcker med bilder på nakna unga pojkar i raid 1993. Du kanske glömde läsa det? Det passar inte in i din världstolkning av din idol?).
Din förklaring att alla som har vuxenporr också skulle kunna beskyllas för pedofili håller verkligen inet heller, eftersom de allra flesta vuxna normala människor inte umgås med eller sover med barn år ut och år in eller skriver kärleksbrev till dem.
MJ var en knäppskalle och dessa rykten har cirkulerats år ut och år in. Ingen rök utan eld, som sagt. Du tror på allvar att att polis och åklagare inte kan mutas till att "inget hittats"?
Måste vara trevligt att leva i din fantasivärld där ingen ljuger (förutom barn då som anklagar MJ för pedofili, de är riktigt elaka, alla andra talar sanning för det har du i din fanatism bestämt).
Jag är inget direkt fan av varken MJ eller hans musik, snarare tvärtom. Men jag är ett fan av sanning, fakta och rättvisa.
MJ var väldigt annourlunda, inget snack om saken. Han hade mycket konstigt för sig - absolut!
Men man måste fortfarande hålla sig till sanning, fakta och rättvisa - även när det gäller en "knäppis".
Hundratals poliser arbetade med fallet. Över 120 poliser deltog i husrannsakan. Tiotals åklagare, juryer. Hundratals FBI-anställda under de tre åren man bedrev övervakning mot MJ. Hundratals barn och deras familjemedlemmar sov i hans säng under årens tid. Nej, jag tror inte att alla dessa ljuger, definitivt inte i alla dessa 30 år.
"Hundratals poliser och FBI-agenter måste ha mutats till tystnad. Hundratals har begått federala brott bara för att skydda MJ." Kom igen! Totalt tusentals personer har mutats och hållits tyst i 30 års tid för att skydda MJ. Tror du att en sådan konspiration hade hållit? Jesus!
Alla vill så gärna se en hemsk pedofil, så man skiter i fakta, bevis, rättvisa och sanning.