2019-03-15, 06:27
Medlem
Ordpistolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aktamig
Ids inte leta nu och jag är inte van med gore (såg några krisna få halsen avskuren osv) överhuvudtaget, men det där var ju bara folk som fick ett skott, ingen som kvävdes eller fick halsen avskuren, som de gör med kristna. Bara ett skott så är det över.

https://youtu.be/WFyyBUmH3sk

Jämför slutet av det här klippet med, skjutningen av moskén.
Citera
2019-03-15, 06:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aktamig
Ids inte leta nu och jag är inte van med gore (såg några krisna få halsen avskuren osv) överhuvudtaget, men det där var ju bara folk som fick ett skott, ingen som kvävdes eller fick halsen avskuren, som de gör med kristna. Bara ett skott så är det över.

I en av moskeerna går skytten in flera gånger och skjuter i högarna av skadade, döda och sådana som kanske skräckslaget bara gömt sig under andra. Skapligt utdraget om du frågar mig.

Är det flera moskéer som beskjutits? Hittar bara en på film.
Citera
Medlem
Rosikos avatar
Måste vara ett av de mest surrealistiska videoklippen någonsin. Cirka 3 minuter av remove kebab låten följt av iskall spraying inuti en moské. Ironiskt hur han tycks vara närmast besatt av det låga antalet födelser bland vita, men själv är barnlös med all sannolikhet.
Citera
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ordpistolen
Svensken har dock inte slutat besöka köpcentrum, eller konserter/festivaler.

Sannolikheten finns att svenska IS-terrorister hämnas i Sverige (på grund av att GM nämner några svenskar). IS-terroristerna har gott om automatvapen och handgranater i förorterna.

Eller på någon av alla klimatdemonstrationer som sker idag! Massor av skolungdomar samlade i demonstrationer över hela världen.
Citera
Medlem
Citat:

Sannolikheten finns att svenska IS-terrorister hämnas i Sverige (på grund av att GM nämner några svenskar). IS-terroristerna har gott om automatvapen och handgranater i förorterna.
Jag tror knappast att terrorister svarar likt stormakter som flashar med att spänna sig för varandra. Tror det är svårt för oss vanliga att förutse när attacker sker eller var och av vem.
Citera
Avstängd
KaptenHundkexs avatar
Citat:

Det är sant - masskonsumtion och överjävlig materialism har ersatt kristendomen och kyrkan för oss svenskar.
Citera
2019-03-15, 06:29
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Ja, det var ju det jag avsåg. Vadan ditt frågetecken?

Du skrev att Ebba nämnts vilket var precis vad jag skrev i inlägget du kommenterade. Undrade varför.

det om det...
Citera
2019-03-15, 06:30
Medlem
Perversitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pk-slakt
Du måste vara bra jävla naiv, antar att du röstar på 7klövern också. Varför skulle något sådant inte kunna ske här, det har redan skett i Norge och dom har inte i närheten utav samma problem som oss eller drabbats lika hårt.

Folk är förbannade och med all rätt. Det är dags att vakna upp ur era psykoser..
Jag menar att något liknande uttalande till gärningsmannens försvar inte kommer att komma här. Läs ordentligt och sluta sätta stämplar på andra i ren okunnighet.
Citera
2019-03-15, 06:30
Medlem
Nintendokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKnower
Står Ebba Åkerlund på geväret...
Bild?
Citera
2019-03-15, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosiko
Måste vara ett av de mest surrealistiska videoklippen någonsin. Cirka 3 minuter av remove kebab låten följt av iskall spraying inuti en moské. Ironiskt hur han tycks vara närmast besatt av det låga antalet födelser bland vita, men själv är barnlös med all sannolikhet.
Det kan ju hänga ihop. Hämnd för att han saknar en egen familj. Kvinnor kanske inte flockats kring honom. Extremism tror dessutom på att avla barn för sin ideologi, därför jag sagt att jag anser att man ska införa barnförbud som en straffåtgärd (förutom den viktiga detaljen att det är totalt odugliga som föräldrar det rör sig om).
Citera
2019-03-15, 06:32
Medlem
ReiseReises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B71
Nu vaknade dom på SVT text, 3 timmar senare än flashback

Är ju sedan länge bekräftat att Flashback många gånger är snabbare än media på att ta reda på händelser Utan tvivel så sitter det journalister redan nu och läser i tråden.

Vore underbart om någon kunde klippa ur bilder från videon på hans vapen så man får se dem ur bättre kvalité, vill väldigt gärna se vad det står förutom Ebba Åkerlund osv.
Citera
2019-03-15, 06:32
Medlem
Såg precis på videon.
Fy sjutton. Ondskan och våldet kommer att öka. Man kan bara vara djupt oroad för framtiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in