2019-03-15, 06:18
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Han nämner ju Ebba Åkerlund i manifestet!

Ja? Och Pewdiepie i bilen innan han börjar skjuta. Helt klart en Sverigevän.
Citera
2019-03-15, 06:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Ja det gör skada, om vi antar att världen kommer vara ungefär såsom den var på 90-talet. Om vi däremot ser detta som en början på ett folkuppror mot islamisering, blir det något annat. Visst kunde man hoppas att problemet löstes fredligt men nu är ju det hoppet ute. Valet för den som vill ha en fri och sekulär värld även om 100 år står därmed de facto mellan pest och kolera, just saying.

Ser ingen anledning alls varför ni skulle lida skada när någon äntligen gör det ni andra bara tänker? Fast det är väl bra för oss antar jag, men blir lite imponerad ändå!
Citera
2019-03-15, 06:21
Avstängd
KaptenHundkexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perversitet
Många muslimska terrordåd sker ju just på fredagar. Men kanske väljer de röja en random kyrka på söndag istället? Vi lär få se.

Vad gäller DE:s prat i videolänken så blir jag illamående. Något liknande kommer inte att ske här. Detta är en heyday för PK-media.

Ingen fara - svensken har sedan länge slutat gå i kyrkan.
Citera
2019-03-15, 06:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Perversitet
Många muslimska terrordåd sker ju just på fredagar. Men kanske väljer de röja en random kyrka på söndag istället? Vi lär få se.

Vad gäller DE:s prat i videolänken så blir jag illamående. Något liknande kommer inte att ske här. Detta är en heyday för PK-media.

Du måste vara bra jävla naiv, antar att du röstar på 7klövern också. Varför skulle något sådant inte kunna ske här, det har redan skett i Norge och dom har inte i närheten utav samma problem som oss eller drabbats lika hårt.

Folk är förbannade och med all rätt. Det är dags att vakna upp ur era psykoser..
Senast redigerad av Pk-slakt 2019-03-15 kl. 06:23.
Citera
2019-03-15, 06:22
Medlem
jay.simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Re-Elect
Detta är vad rasism och främlingsfientlighet leder till. Jimmy Åkesson anser att muslimer är det största hotet. Rickard jomshof har kallat muslimer för en trojansk häst. När politiska företrädare kommer med dylika utspel så går vissa galningar från ord till handling. Som den här vit makt terroristen i Nya Zeeland.

Vars är alla sympatier för gärningsmännen? Vad har personerna varit med om Det kan vara aktivism. Jag tycker att vi kan erbjuda svenskt medborgarskap.

Nu är jag inte påläst om fallet men vad har sverigedemokraterna med att personer i Nya Zeeland begår en attack?
Citera
2019-03-15, 06:23
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Ja? Och Pewdiepie i bilen innan han börjar skjuta. Helt klart en Sverigevän.
Ja, det var ju det jag avsåg. Vadan ditt frågetecken?
Citera
2019-03-15, 06:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ordpistolen
Jag är van och gore är inget nytt för mig. Men klippet på den här massskjutningen påminde väldigt mycket om filmen Rampage. Kolla på länken jag bifogade.

Ids inte leta nu och jag är inte van med gore (såg några krisna få halsen avskuren osv) överhuvudtaget, men det där var ju bara folk som fick ett skott, ingen som kvävdes eller fick halsen avskuren, som de gör med kristna. Bara ett skott så är det över.
Citera
2019-03-15, 06:24
Avstängd
KaptenHundkexs avatar
Snart kommer en ny debatt om videovåldet också.
Citera
2019-03-15, 06:25
Medlem
Ordpistolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenHundkex
Ingen fara - svensken har sedan länge slutat gå i kyrkan.

Svensken har dock inte slutat besöka köpcentrum, eller konserter/festivaler.

Sannolikheten finns att svenska IS-terrorister hämnas i Sverige (på grund av att GM nämner några svenskar). IS-terroristerna har gott om automatvapen och handgranater i förorterna.
Citera
2019-03-15, 06:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yesw
Fy fan vad sjukt. Gärningsmannen som gjorde det livestreamade det hela. Videon lär dock bli borttagen snart: https://www.youtube.com/watch?v=GrJ44gKBZLE&feature=youtu.be

Edit: Titta på egen risk.
Youtube-videon blev borttagen så här kommer en ny länk:
https://kiwifarms.net/data/video/694/694847-518a3baf6096388726e4e9ac7ca0336f.mp4
Så fruktansvärt! Tyvärr ser man även sådana åsikter som jag antar att denna massmördare har, ett extremt hat mot muslimer och prat om våld mot muslimer, här på flashback. Till exempel i tråden om Michael Skråmo så har jag idag sett uppenbart psykiskt sjuka personer uttrycka hot om att mörda muslimer i största allmänhet. Jag vet inte vad man ska göra åt problemet förutom att från samhällets sida ha hårda vapenlagar och en effektiv anti-terrorlagstiftning och organisation.
Citera
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yesw
Fy fan vad sjukt. Gärningsmannen som gjorde det livestreamade det hela. Videon lär dock bli borttagen snart: https://www.youtube.com/watch?v=GrJ44gKBZLE&feature=youtu.be

Edit: Titta på egen risk.
Youtube-videon blev borttagen så här kommer en ny länk:
https://kiwifarms.net/data/video/694/694847-518a3baf6096388726e4e9ac7ca0336f.mp4

Fy fan. Var som ett videospel närmast.
Citera
Medlem
Ser ut som counter strike
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in