2019-03-14, 20:07
Medlem
hum.by.666s avatar
Nu rensas det fort på fejjan... så jag kan inte skriva till någon men har jäkligt god lust! Kanske det blir fler tillfällen.
2019-03-14, 20:14
Medlem
LillaTEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Nu rensas det fort på fejjan... så jag kan inte skriva till någon men har jäkligt god lust! Kanske det blir fler tillfällen.

Det var någon som kommenterade och fick svaret att hon inte varit skadad utan att någon hackat hennes konto. Hann tyvärr inte ta skärmdump.
2019-03-14, 20:15
Medlem
undercoverninjas avatar
Nu jäklar har stackars Tessan blivit hackad igen!!11!
Stackars tjej alltså!

http://forumbilder.se/I4PBS/skarmdump-tessan

Det är ännu mer synd att vi hinner ta skärmdump på det mesta
2019-03-14, 20:19
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillaTE
Det var någon som kommenterade och fick svaret att hon inte varit skadad utan att någon hackat hennes konto. Hann tyvärr inte ta skärmdump.
Som vanligt då... tänk att det alltid är någon som hackar hennes prylar och så ofta. Jag har haft dator sedan början av 90-talet både via jobb som hemma och har aldrig råkat ut för något. Något virus lite då och då förstås men virusskyddet då var ju kass i jämförelse med dagens.
2019-03-14, 20:19
Medlem
Innan städningen på Facebook började hann jag läsa att T tydligen blivit utsatt för en hacker igen. Det var inte T som skrivit att hon råkat ut för en olycka, utan det var den ondsinta hackern som bara hittat på alltihop. Hon hade dock inget svar på frågan hur hennes sanvän här på fb lyckats få tag på ett armband med hennes personnummer. Fast det är klart, sanvänen säger ju att hen är J, och han kan ju såklart hennes personnummer...
2019-03-14, 20:20
Medlem
LillaTEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Nu jäklar har stackars Tessan blivit hackad igen!!11!
Stackars tjej alltså!

http://forumbilder.se/I4PBS/skarmdump-tessan

Det är ännu mer synd att vi hinner ta skärmdump på det mesta

Ja! Det var det där inlägget jag menade som jag själv inte hann ta skärmdump på. När jag gick in via mobilen var det borta redan.
Ja "stackars" Terese som blir hackad hela tiden! 😁
2019-03-14, 20:22
Medlem
LillaTEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsmyra
Innan städningen på Facebook började hann jag läsa att T tydligen blivit utsatt för en hacker igen. Det var inte T som skrivit att hon råkat ut för en olycka, utan det var den ondsinta hackern som bara hittat på alltihop. Hon hade dock inget svar på frågan hur hennes sanvän här på fb lyckats få tag på ett armband med hennes personnummer. Fast det är klart, sanvänen säger ju att hen är J, och han kan ju såklart hennes personnummer...

What?! Det svaret om armbandet missade jag. Förstår att hon fick bråttom att radera då 😂
Men att kunna personnummer ger ju inte tillgång till det avklippta armbandet
2019-03-14, 20:23
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ha, ha... ja, vem var det som kläckte den "nyheten" från början tro? Lukasnikita måste ha snappat upp den någonstans.
2019-03-14, 20:26
Medlem
LillaTEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Ha, ha... ja, vem var det som kläckte den "nyheten" från början tro? Lukasnikita måste ha snappat upp den någonstans.

Ja mycket mystiskt
Nu blir det nog väldigt tyst från Lukasnikita eftersom att de där sanvännerna alltid tycks hänga ihop och därför är nog alla på vaniljdrömmen. Ja utom J då..
2019-03-14, 20:29
Medlem
Citat:
What?! Det svaret om armbandet missade jag. Förstår att hon fick bråttom att radera då 😂
Men att kunna personnummer ger ju inte tillgång till det avklippta armbandet

Men det förstår du väl, har man bara ett personnummer, så kan man ju göra ett armband hur lätt som helst. Fast jag hade iofs för mig att man även kunde använda personnummer som bevis för att man talar sanning. Typ om man ska hota någon och verkligen vill att den man hotar ska veta att man verkligen är den man säger, då kan man bara droppa sitt personnummer så står det utom rimligt tvivel att man är den man säger sig vara. Såklart! 🙃
2019-03-14, 20:33
Medlem
LillaTEs avatar
Citat:
Men det förstår du väl, har man bara ett personnummer, så kan man ju göra ett armband hur lätt som helst. Fast jag hade iofs för mig att man även kunde använda personnummer som bevis för att man talar sanning. Typ om man ska hota någon och verkligen vill att den man hotar ska veta att man verkligen är den man säger, då kan man bara droppa sitt personnummer så står det utom rimligt tvivel att man är den man säger sig vara. Såklart! 🙃

sorry, glömde
2019-03-14, 20:36
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ja mycket mystiskt
Nu blir det nog väldigt tyst från Lukasnikita eftersom att de där sanvännerna alltid tycks hänga ihop och därför är nog alla på vaniljdrömmen. Ja utom J då..
Skulle tro att någon mer upptäckte det skrivna om OP och ifrågasatte hennes tillstånd att ens orka efter en bilolycka, med skada, festa loss på Vaniljen. Det blev väl lite pinsamt - alla ville se den opererade tutten/bröstet.
Att J inte platsar på Vaniljen är ju förståeligt. Samt att resan ner från Jörn kostar lite också, i både tid och pengar...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in