Citat:
Ursprungligen postat av
sonofnature
Var i tråden ser du jag hatar någon ?
Skriver osmakligt å sova med små pojkar varje natt.
Tycker inte du det ?
Man sover inte som vuxen med andras barn å absolut inte rör dem sexuellt .
Det behöver du väll inte försvara med ett A4 varje inlägg .
Man kan tycka vad man vill om att pojkar sover i samma säng som MJ. Helt tillåtet.
Men om MJ inte har gjort något sexuellt med dem så är det varken din eller min business! MJ får sova med kossor, barn eller sin farmor så länge han inte utnyttjar dem sexuellt!
Hela familjer sov i hans 200 kvadrat stora sovrum! Föräldrar har vittnat om detta i de två rättegångarna.
Udda? ja!
Ovanligt? Defintivt!
Olagligt? Nej!
Din och min business? Nej!
Bara för att en människa är annorlunda och okonventionell, och i mångas ögon äcklig, så är det inte samma sak som pedofil eller våldtäktsman.
Man måste kunna hålla sina känslor i schack - även när det gäller pedofili!
Vi kan inte döma en person på rykten, eller för att han är ovanlig/äcklig - bara för att vi generellt hatar pedofiler och pedofili. Man får tygla sina känslor! Annars är vi tillbaka i 1600-talets häxprocesser, där man dömde folk bara för att personerna var allmänt "udda" och "okonventionella".
Flera hundra barn och familjer har sovit i MJs sovrum genom åren. De har alla vittnat om att inget sexuellt har förekommit. Man kan tycka vad man vill om att de sov i hans sovrum - men det är inte det allt handlar om!