Resultat: Tror du MJ är skyldig?
Ja
57,65%
829 röster
Nej
19,54%
281 röster
Är osäker
15,65%
225 röster
Bryr mig inte
7,16%
103 röster
2019-03-13, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
de har väl inte små barn på Scen ?
Miley e ju en pundare å mycket knäpp ! Janet e ju MJ syster
Rappare tar väl sej på byxfickan då byxorna håller på ramla ner

Enligt dig måste MJ vara pedofil för att han tog sig i skrevet på scenen, och för att det i något nummer ibland fanns barn på scenen? Jesus! Ta dina tabletter!
Citera
2019-03-13, 16:18
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kasla92
Enligt wikipedia så blev han vän med MJ när han var 12 år.
Okay då har du rätt om det, men med tanke på att han är född 1971 eller vad det var...och MJ 1958

dom här historien börjar under BAD-era...man kan fråga sig om MJ därigenom var tillräckligt könsmogen för att under thriller-tiden ha hunnit utveckla pedofili, hade han flera lekkamrater under off the wall/thriller??
Citera
2019-03-13, 16:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av derivat
Varför har du sådant begär att kasta skit på wade och james, två offer för pedofili? För du har ju inga bevis på att de ljuger i dokumentären. Vad är det för störning ni lider av, som gör att ni känner er tvingade att försvara pedofiler som MJ?
För att de inte är två offer för pedofili.
Det är inte så bevisbördan funkar. Det är den som påstår något som ska ta fram bevis, vilket de inte kan. Man kan dock visa att de har ljugit både i dokumentären vilket Wade försökt dölja genom att ändra texten på sin webbsida, och i intervjuer om de påstådda övergreppen. Är man lågbegåvad så tror man kanske på någon som konstant ljuger, men lyckligtvis har jag iallafall medel-IQ.
Citera
2019-03-13, 16:20
Bannlyst
Citat:
Asså ? Så då vet du att de vad skådespelare ?
Han va ju ihop sjunken å mycket sjuk av detta

Men du såg alltså en skådespelare ?
Jag säger att han spelar i intervjun. Man måste ju vara efterbliven för att inte se hur han gravt överdriver sina känslor för att väcka känslor hos de efterblivna personer som tittar på dokumentären och tror på allt de hör. Varför sparade han smyckena som är så jobbiga att titta på?
Citera
2019-03-13, 16:21
Bannlyst
Citat:
Han hade ju barn på scen , nog du som e ett pucko
Eller trodde du de va skyltdockor 😅
Det är hans dansstil, vad fan tror du? Man måste vara bra korkad för att koppla det till pedofili.
Citera
2019-03-13, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Däremot tror jag definitivt att Astrid mycket väl skulle kunna dela säng med en liten flicka utan att se något sexuellt i det. Kanske var Jackson likadan. Som Michael själv sa; "Ni ser sex i allt, överallt, hela tiden. För mig är det inget sexuellt i att sova tillsammans med någon. För mig är det omtänksamhet och kärlek. Inget sexuellt."

Vad den lögnaren sagt är inte relevant. Han sa en jävla massa saker som inte var sanna:

* Alla mina 3 barn är mina biologiska barn, man använde min sperma vid befruktningen.

* Jag har aldrig blekt min hy. Lögn. Han hade visserligen vitiligo, men den gjorde inte att han blev 100% vit. Han fick vita fläckar och valde sedan att bleka sig helt vit.

* Han sa att han hade sexuell dragning till kvinnor, vilket vi alla kan skratta åt med facit i hand. Den mannen hade inte 1% sexuell dragning till någon kvinna.

Han var ett ärkepeddo och inget annat.
Citera
2019-03-13, 16:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av white.heavy.engine
Vad den lögnaren sagt är inte relevant. Han sa en jävla massa saker som inte var sanna:

* Alla mina 3 barn är mina biologiska barn, man använde min sperma vid befruktningen.
Har du nåt belägg för att det här är lögn?

Citat:
* Jag har aldrig blekt min hy. Lögn. Han hade visserligen vitiligo, men den gjorde inte att han blev 100% vit. Han fick vita fläckar och valde sedan att bleka sig helt vit.
Försök att läsa på innan du uttalar dig om ett ämne. Han har sagt att han bleker huden med extremt mycket smink för att jämna ut hudfärgen.

Citat:
* Han sa att han hade sexuell dragning till kvinnor, vilket vi alla kan skratta åt med facit i hand. Den mannen hade inte 1% sexuell dragning till någon kvinna.

Detta har du heller inga belägg för.
Citera
2019-03-13, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dosh777
Jag säger att han spelar i intervjun. Man måste ju vara efterbliven för att inte se hur han gravt överdriver sina känslor för att väcka känslor hos de efterblivna personer som tittar på dokumentären och tror på allt de hör. Varför sparade han smyckena som är så jobbiga att titta på?

Jag håller med. Safechuck visar tydligt i sitt minspel och kroppsspråk tecken på att han ljuger.

FBI-experten som var med i både MSNBC och FOX sa samma sak; killarnas kroppsspråk är sådant som personer som ljuger har. Experten gick igenom intervjuerna minut för minut och pekade ut vad han menar är klassiska ljugartecken. Experten är beteendevetare och är lärare vid FBI:s akademi i Stafford.
Och även han menade att den hemliga övervakningen FBI hade på M i över tre års tid, både över kommunikationen och fysiskt, med största sannolikhet hade gett utslag om MJ sysslade med sexuella övergrepp.
Citera
2019-03-13, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av white.heavy.engine

Nu är du ute och cyklar.

1. Barnen är MJs biologiska barn. Hans sperma användes vid befruktningen. Dock användes surrogatmamma. Barnens hår blektes när de var små, men tittar du på bilder av barnen idag, så ser man ett utseende som rimmar ganska väl med hur ett barn mellan en afroamerikan och helvit kvinna ser ut.

2. Christopher Rogers, rättspatologen, konstaterade att MJ led av vitiligo och att man ej kunde finna något som styrker påståendet om hudblekning. Vad som däremot är bekräftat är att MJ använde mörk make up i början för att dölja de vita partierna. Senare använde han ljus make up för att dölja de mörka partierna. Men kemisk hudblekning finns det inga som helst belägg för.

3. Huruvida han hade sexuell dragning till kvinnor vet vi inte. Men mest troligt hade han det inte nej. Både hans mor och ena syster har sagt saker om att de tror han var "fag".
Senast redigerad av Endryt 2019-03-13 kl. 16:36.
Citera
2019-03-13, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Okay då har du rätt om det, men med tanke på att han är född 1971 eller vad det var...och MJ 1958

dom här historien börjar under BAD-era...man kan fråga sig om MJ därigenom var tillräckligt könsmogen för att under thriller-tiden ha hunnit utveckla pedofili, hade han flera lekkamrater under off the wall/thriller??

Om Corey var 12 år, då var ju MJ själv 25, varför skulle han inte vara könsmogen då?
Nu har dessutom Aaron Carter också kommit till försvar av MJ.
Citera
2019-03-13, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dosh777
Har du nåt belägg för att det här är lögn?

Försök att läsa på innan du uttalar dig om ett ämne. Han har sagt att han bleker huden med extremt mycket smink för att jämna ut hudfärgen.

Detta har du heller inga belägg för.

1. Två av ungarna är vita och har inga likheter med honom överhuvudtaget. Inte samma hudfärg, inte samma näsa, inte samma hårform(alla har rakt hår), inte hans ögon. Den äldsta sonens kroppsbyggnad är jättestor, han har ett stort huvud och har inge som helst likheter med MJ. Hur stor är sannolikheten att två barn som är födda av en neger skulle: Föddas blonda, ha vita smala näsor, ha ljus hy, ha rakt hår utan krull? Det finns inte en normal och objektivt tänkande människa som skulle inbilla sig att de ungarna är hans. Ibland kan negrer få blonda barn eller barn med rakt hår, men att precis alla drag skulle falla in är osannolikt. Och att det skulle falla in på två barn är helt nästan helt omöjligt. De har inte hans ögon, ingenting med de är Michael Jackson. Bar en idiot kan tro att de är hans.
http://www.ivasinternational.com/blog Han bilogiska barn?

2. Han har inte blekt huden med extremt mycket smink, Han kanske har gjort det DELVIS, men det är bara halva sanningen. Det finns farmakologiska medel man kan ta som gör ens hur blekare. Och dessa har han knaprat i sig så det bara skriker om det.

https://www.medicinenet.com/vitiligo/article.htm#how_is_vitiligo_treated

Ni fans är så jävla korkade och naiva. Mannen var störd och pedofil. Lika störd som sin sjuka farsa, helt empatibefriad. Han manipulerade och pressade småungar att gå med på hans sexlekar.
Citera
2019-03-13, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Man behöver inte nödvändigtvis vara pedofil för att man delar säng med okända barn, tror MJ såg sig själv lite som ett barn, en Peter Pan.

1. Bara förpubertala pojkar
2. Inga (svarta) pojkar och inga flickor.
3. Extremt långa perioder

Han ägde för övrigt två böcker med vita nakna pojkar som man fann i hans bibliotek. Varför innehar man såna tror du?
Senast redigerad av white.heavy.engine 2019-03-13 kl. 16:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in