Citat:
Ursprungligen postat av
Tryckkokaren
Ja de verkar mycket trovärdiga.
Tror inte att det är svårt att hitta på sexualbrott, men att en heterosexuell man bokstavligen går ut till hela världen, att denne blivit rövknullad, har jag svårt att tro.
Då får du helt enkelt inse att de flesta inte är lika rädda för homosexualitet som du är. Vettiga personer är inte rädda för att erkänna att de blivit rövknullade.
Citat:
Varför är du så säker på att detta bara är hittepå?
Eftersom Wade bevisligen har ljugit, han tar till och med upp detta i dokumentären med korkade ursäkter. Vad han inte lyckas komma på en förklaring till är varför han ljög om att han inte ens kan lyssna på Michael Jacksons musik efter att en video avslöjades där han utför en danskoreografi till Michael Jacksons musik, långt efter att han uppgav att han "insåg" att han blivit våldtagen av Michael Jackson.
Citat:
Är inte ett dugg rädd för homosexuella, möjligtvis vill jag kräkas på dem men det är inte mer än så.
Som sagt, de flesta människor är inte efterblivna homofober.
Citat:
Inte en chans att de kan stämma bögnegerns dödsbo, detta måste vara klart juridiskt för längesedan. Har jag fel så får du mer än gärna rätta mig.
Vad menar du? De har försökt flera gånger, till och med i hemlighet.
Citat:
Två oberoende av varandra personer anklagar MJ för att ha barnknullat dem, deras familjer bekräftar saken mer än väl.
De är inte oberoende av varandra, ditt jävla ultramongo.

De medverkar ju för fan i dokumentären tillsammans. Du tror alltså att de aldrig ens har pratat förr?
Var bekräftar familjen nånting? Vid ett tillfälle så har Wades mamma till och med sagt i ett email (som Wade var tvungen att uppge till rätten, vilket han försökte förhindra) att en uppgift som senare kom fram i dokumentären inte är sann.
Nej, MJ hade inte suttit i skiten eftersom de inte har kommit med nåt annat än anklagelser.
Citat:
Den har jag missat men tittar gärna på den, kan du länka igen eller hänvisa till sidan du lade upp länkarna på?
https://www.youtube.com/watch?v=6pnoQqlygQs