Trumpofoben Zergrush väljer att diskutera andra användare istället för topic. Inlägget är rapporterat för länge sedan och står självklart kvar:
Citat:
Och de trogna lärjungarna gör inte mycket för att hymla om varför de tror på sin ofelbare Dear Leaders vartenda ord:
Citat:
Ursprungligen postat av G.Zamani
Sparka moralpolisen Mueller nu så Trump kan fortsätta sparka svartskallar ut från landet.
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Vi hundar för blattar. Helt i onödan. Men eftersom de inte kan någonting, måste de få bidrag så de får mat.
Du är en blatte.
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Jag bryr mig inte om Trump har fifflat med skattepengar. Det viktiga är att USA förbli en förebild för högerpolitik och vithet. Inte negro-attityder som skedde under Obonga.
Citat:
Ursprungligen postat av JuliSthlm
Jag gillar Tramp. Han är skön, den enda och sista politiker tror jag som kämpar för dem vita, innan svartskalle tsunami täcker hela jorden 100%.
Donald för en rasistisk och snedvriden politik, och det är därför rasister älskar honom! Så enkelt är det.
Mitt svar blev, lika självklart borttaget och jag fick en varning för att jag diskuterade "andra användare".
Citat:
Ursprungligen postat av Unity
Du har fått en varning för brott mot 0.03. Trams och off-topic.
Ämne: Är Trump rasist och i så fall hur?
Citat:
Du är en äcklig motbjudande fulciterare som hämtar citat från andra trådar. Du jobbar för Mises och är helt enkelt en fitta. Att du får fem kronor per inlägg gör dig bättre än socialibidragstagarns från ditt hemland. Det ska du ha kredd för! Bra jobbat. Du har ju säkert råd att köpa en limpa i veckan.,
Vad i hela fridens namn är det för kamp du kör här Ziggan? Tror du verkligen någon tar illa upp för att du hittar "rasism" i inlägg efter att du lagt ner HUR LÅNG TID på att rota igenom tio användares posthistorik? Är du kvinna? Är du prostituerad? Se där - nu kan du äntligen anklaga mig för att vara misogyn också! Blir du våt nu?
Uppenbarligen är din motivering till att Trump är rasist att JAG är rasist. Du, jag lovar dig att jag ÄR EN STOLT rasist. Jag är nämligen svensk och av germansk rastillhörighet. Vi är ÖVERLÄGSNA resten av världens befolkning. Bidragspacket skulle putsa mina skor och kommer så göra så snart bidragen dras in. Kommunistiska iranier som du är inte mer värda än det islamistiska pack som dina föräldrar kämpade för, innan de flydde till bidragsmecka.
Innan du kan skriva nya inlägg på forumet måste mottagandet av varningen bekräftas. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit varningen: Länk
Citerad användare haee använt mig som ett argument för att Trump är rasist. Jag svarade koncist och bekräftande på hans påståenden. Mitt inlägg var adekvat och helt on topic. Du borde ta tillbaks varningen och sluta regarea på Bernard Laws lusläsande av trådar!
Nej, du höll dig inte till topic. Man debatterar ämnet, inte varandra.
/U
Så du menar att Zergrush debatterar ämnet här?
Ursprungligen postat av G.Zamani
Sparka moralpolisen Mueller nu så Trump kan fortsätta sparka svartskallar ut från landet.
Citat:
Vi hundar för blattar. Helt i onödan. Men eftersom de inte kan någonting, måste de få bidrag så de får mat.
Du är en blatte.
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Jag bryr mig inte om Trump har fifflat med skattepengar. Det viktiga är att USA förbli en förebild för högerpolitik och vithet. Inte negro-attityder som skedde under Obonga.
Citat:
Ursprungligen postat av JuliSthlm
Jag gillar Tramp. Han är skön, den enda och sista politiker tror jag som kämpar för dem vita, innan svartskalle tsunami täcker hela jorden 100%.
Donald för en rasistisk och snedvriden politik, och det är därför rasister älskar honom! Så enkelt är det.
Har du rapporterat de inlägg du anser bryter mot reglerna?
Varför svarar du på inlägg du anser bryter mot reglerna?
/U