2019-03-12, 19:58
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bludderbladder
Jag oroar mig inte det minsta, vet inte vad du fått det ifrån? Vi är i tråden där vi diskuterar hur jävla psykstörd modereringen i pol utrikes är som du kanske kan se?

Inget fel på den modereringen, den diskuteras ju i Outlaw.
Senast redigerad av Dofterna 2019-03-12 kl. 20:09.
Citera
2019-03-12, 20:05
Medlem
bludderbladders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unity
Aktuell moderator har inte varit inloggad sedan i går så du får lugna ner dig lite.

Bannlysning ingår i straffskalan för alla 1.x-regler så det har inget med ditt specifika fall att göra, det är helt enkelt regeltexten: https://www.flashback.org/regler

Det ska dock väldigt mycket till för att bannlysning ska utdömas så det är inte särskilt troligt att det kommer att hända.
Han var inloggad och aktiv långt efter jag skickade PM.

Inlägget skall inte ens raderas än mindre diskuteras 1.08 om. Jag skiter fullt i vad detta patetiska forum gör så länge de fortsätter bajsa på sitt motto och har mods som kan göra vad de vill med ens inlägg och fortsätter vara mods.
Citera
2019-03-12, 20:13
Moderator
Unitys avatar
Citat:
Han var inloggad och aktiv långt efter jag skickade PM.

Inlägget skall inte ens raderas än mindre diskuteras 1.08 om. Jag skiter fullt i vad detta patetiska forum gör så länge de fortsätter bajsa på sitt motto och har mods som kan göra vad de vill med ens inlägg och fortsätter vara mods.
Bara för att någon är inloggad betyder det inte att de är närvarande, eller har tid att svara på PM. Moderatorer har liv de med. Du får ge dig till tåls.

Vad som händer med inlägget är uppe för omröstning bland samtliga moderatorer.
Citera
2019-03-12, 20:16
Medlem
Japhys avatar
MODERATORN Bernard_Law, ni vet han som medgivit att han lusläser trådarna i P:USA och RP:ar inlägg han inte gillar, väljer att aktivt sabotera tråden om Demokratiska Partiets Sexualförbrytare. Inlägget är rapporterat men står SJÄLVKLART kvar

Citat:
Möt Robert Kraft, sexualförbrytare och kompis med Trump:

Citat:
The Trump-loving owner of the New England Patriots football team has been charged in Florida at a massage parlor for soliciting prostitution.

Miami CBS reporter Jim DeFede reported on Twitter that Patriots owner Robert Kraft was charged in Jupiter, Florida with 24 other people after a months-long investigation into a massage parlor.
https://www.rawstory.com/2019/02/tru...lorida-report/

Låter ganska illa att en såpass viktig person som Kraft åker dit; han stödde installationen av Trump med en miljon dollar tex. Men han kanske inte är den enda?

Citat:
Kraft “not the biggest name involved”, per @AdamSchefter @ABC6 #patriots
https://twitter.com/ISteeleABC6/stat...09732830998529
(FB) Demokratiska partiets problem med sexualförbrytare
Senast redigerad av Japhy 2019-03-12 kl. 20:21.
Citera
2019-03-12, 20:20
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Nej, inte för 0.06 för 1.08, men bra försök. Eller menar du att man inte får kritisera någon för att skriva foliehattsteorier i Pol, bara för att denne är moderator? Väntar på svar på detta då, tack.

Det beror helt på orsaken varför, vilket du inte berättade. Är det som vanlig användare, fine, är det som mod, definitivt 0.06. Det är inte svårare än så.

Prata klarspråk och med fakta från början så slipper du fråga om nya svar.
Citera
2019-03-12, 20:21
Medlem
Japhys avatar
Trumpofoben Zergrush väljer att diskutera andra användare istället för topic. Inlägget är rapporterat för länge sedan och står självklart kvar:

Citat:
Och de trogna lärjungarna gör inte mycket för att hymla om varför de tror på sin ofelbare Dear Leaders vartenda ord:
Citat:
Ursprungligen postat av G.Zamani
Sparka moralpolisen Mueller nu så Trump kan fortsätta sparka svartskallar ut från landet.
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Vi hundar för blattar. Helt i onödan. Men eftersom de inte kan någonting, måste de få bidrag så de får mat.
Du är en blatte.
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Jag bryr mig inte om Trump har fifflat med skattepengar. Det viktiga är att USA förbli en förebild för högerpolitik och vithet. Inte negro-attityder som skedde under Obonga.
Citat:
Ursprungligen postat av JuliSthlm
Jag gillar Tramp. Han är skön, den enda och sista politiker tror jag som kämpar för dem vita, innan svartskalle tsunami täcker hela jorden 100%.
Donald för en rasistisk och snedvriden politik, och det är därför rasister älskar honom! Så enkelt är det.

Mitt svar blev, lika självklart borttaget och jag fick en varning för att jag diskuterade "andra användare".

Citat:
Du har fått en varning för brott mot 0.03. Trams och off-topic.
Ämne: Är Trump rasist och i så fall hur?
Citat:
Du är en äcklig motbjudande fulciterare som hämtar citat från andra trådar. Du jobbar för Mises och är helt enkelt en fitta. Att du får fem kronor per inlägg gör dig bättre än socialibidragstagarns från ditt hemland. Det ska du ha kredd för! Bra jobbat. Du har ju säkert råd att köpa en limpa i veckan.,

Vad i hela fridens namn är det för kamp du kör här Ziggan? Tror du verkligen någon tar illa upp för att du hittar "rasism" i inlägg efter att du lagt ner HUR LÅNG TID på att rota igenom tio användares posthistorik? Är du kvinna? Är du prostituerad? Se där - nu kan du äntligen anklaga mig för att vara misogyn också! Blir du våt nu?

Uppenbarligen är din motivering till att Trump är rasist att JAG är rasist. Du, jag lovar dig att jag ÄR EN STOLT rasist. Jag är nämligen svensk och av germansk rastillhörighet. Vi är ÖVERLÄGSNA resten av världens befolkning. Bidragspacket skulle putsa mina skor och kommer så göra så snart bidragen dras in. Kommunistiska iranier som du är inte mer värda än det islamistiska pack som dina föräldrar kämpade för, innan de flydde till bidragsmecka.

Innan du kan skriva nya inlägg på forumet måste mottagandet av varningen bekräftas. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit varningen: Länk
Citerad användare haee använt mig som ett argument för att Trump är rasist. Jag svarade koncist och bekräftande på hans påståenden. Mitt inlägg var adekvat och helt on topic. Du borde ta tillbaks varningen och sluta regarea på Bernard Laws lusläsande av trådar!
Nej, du höll dig inte till topic. Man debatterar ämnet, inte varandra.
/U
Så du menar att Zergrush debatterar ämnet här?

Ursprungligen postat av G.Zamani
Sparka moralpolisen Mueller nu så Trump kan fortsätta sparka svartskallar ut från landet.
Citat:
Vi hundar för blattar. Helt i onödan. Men eftersom de inte kan någonting, måste de få bidrag så de får mat.
Du är en blatte.
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Jag bryr mig inte om Trump har fifflat med skattepengar. Det viktiga är att USA förbli en förebild för högerpolitik och vithet. Inte negro-attityder som skedde under Obonga.
Citat:
Ursprungligen postat av JuliSthlm
Jag gillar Tramp. Han är skön, den enda och sista politiker tror jag som kämpar för dem vita, innan svartskalle tsunami täcker hela jorden 100%.
Donald för en rasistisk och snedvriden politik, och det är därför rasister älskar honom! Så enkelt är det.

Han fulciterar och debatterar INTE ÄMNET utan andra användare. Jag svarar. Jag får varning. Mitt inlägg tas bort. Z:a inlägg står kvar. Förtappet är totalt.

Svaret:
Citat:
Har du rapporterat de inlägg du anser bryter mot reglerna?
Varför svarar du på inlägg du anser bryter mot reglerna?
/U
Citera
2019-03-12, 20:24
Medlem
Japhys avatar
Trumpofoben Terge gör sitt bästa för att avleda topic i tråden Trump: EO för att skydda konservativas yttrandefrihet:
(FB) Trump: EO för att skydda konservativas yttrandefrihet!
Citat:
Frågan är ju varför Trump anser att skolskjutningar inte är ett särskilt allvarligt problem som han inte vill försvåra än om det här?

För att massor med ungar och vuxna blir skjutna i skolan varje år är ett STORT problem. Men det är ju som med muren, vi låtsas att vi har ett problem.
(FB) Trump: EO för att skydda konservativas yttrandefrihet!

Jag RP:ar inlägget som är uppenbart OT och får som svar att topic tydligen ÄR skolskjutningar:
Citat:
Sv: Rapporterat inlägg
Tack för att du rapporterade ett inlägg i tråden Trump: EO för att skydda konservativas yttrandefrihet! för Trams och off-topic

Citat:
Tråden handlar om yttrandefrihet i universitetsmiljörer. Terge vill hellre diskutera skolskjutningar och anser att DET är frågan.

Fast i din frågeställning står det:

Citat:
Kommer Trump lyckas med sin ambition att även låta republikaner prata fritt utan att bli utsatta för våld?

Skolskjutningar får väl anses vara en form av våld

Mvh vf
Citera
2019-03-12, 20:30
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Gör du det i en forumtråd är det ju klockren 0.06. Så dum i huvudet kan ingen vara.
Inte alls. Bernard_Law har flertalet gånger påpekat att han INTE agerar som moderator när han skriver i trådarna. Visst, han ljuger eftersom han RP:ar motargument till sina moderatorskompisar som sköter grovjobbet åt honom.
Citera
2019-03-12, 20:31
Moderator
Unitys avatar
Citat:
Trumpofoben Zergrush väljer att diskutera andra användare istället för topic. Inlägget är rapporterat för länge sedan och står självklart kvar:

Mitt svar blev, lika självklart borttaget och jag fick en varning för att jag diskuterade "andra användare".

Svaret:
Du fick det svaret för att du inte rapporterar inlägg som du anser bryter mot reglerna utan svarar på dem i stället. Det är så korkat att det är sorgligt.

Och du verkar inte se skillnad på ditt inlägg som är citerat i det PM du kopierade in där du spyr galla över en annan användare och andra inlägg som åtminstone är inom synhåll för topic. Det är beklagligt.
Citera
2019-03-12, 20:33
Medlem
bludderbladders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Det beror helt på orsaken varför, vilket du inte berättade. Är det som vanlig användare, fine, är det som mod, definitivt 0.06. Det är inte svårare än så.

Prata klarspråk och med fakta från början så slipper du fråga om nya svar.
Varför fortsätter du ändå att svammla om 0.06 när jag skriver att det handlar om 1.08? Helt sjukt
Citera
2019-03-12, 20:34
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Du fick det svaret för att du inte rapporterar inlägg som du anser bryter mot reglerna utan svarar på dem i stället. Det är så korkat att det är sorgligt.

Och du verkar inte se skillnad på ditt inlägg som är citerat i det PM du kopierade in där du spyr galla över en annan användare och andra inlägg som åtminstone är inom synhåll för topic. Det är beklagligt.
Som jag redan påpekat i mitt PM till dig, RP:ade jag EFTER att du eller någon annan av de partiska moderatorerna tagit bort mitt inlägg. Det gjorde jag ENBART för att kolla hu jävla äckligt partiska ni är (som om jag inte redan visste det). Nu vet vi alla...

Du har dessutom svarat att Z:as inlägg - där han UPPENBARLIGEN diskuterar andra användare och använder oss som nåt jävla argument - är OnTopic. Ett skämt. Modereringen är ett skämt.
Citera
2019-03-12, 20:37
Medlem
bludderbladders avatar
Citat:

Varför skall man rapportera då helt ot postar ändå nästan aldrig tas bort om det är mods meningsfränder? Samma idioter till användare som hotar i pm att de minsann kan få en bannad.

Förresten var det inte du som varnade mig för att jag skrev till Bernie något i stil med "och du är moderator"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in