Resultat: Tror du MJ är skyldig?
Ja
57,68%
830 röster
Nej
19,53%
281 röster
Är osäker
15,64%
225 röster
Bryr mig inte
7,16%
103 röster
2019-03-12, 19:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av scrafty
Den mest creepy delen av dokumentären: https://www.youtube.com/watch?v=3dXIipiFBYU
En födelsedagshälsning är creepy?
Citera
2019-03-12, 19:29
Medlem
scraftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dosh777
En födelsedagshälsning är creepy?
Just den är det ja. Han beter sig som en nykär liten flicka.
Citera
2019-03-12, 19:43
Medlem
scraftys avatar
Förövrigt är LaToya Jackson medveten enligt hennes egen utsago om att MJ är pedofil:
https://www.youtube.com/watch?v=EW2jCPOi0-4
Citera
2019-03-12, 19:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lallladin
Jasså visa mig nakenbilderna? För när de gjorde razzia båda gångerna på neverland fann man ej pedofil port.
De fann många bilder på nakna barn.
Det är bara att googla vad polisen hittade.
Citera
2019-03-12, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okenratta
Nej de gjorde de ej. De tar ej upp de i dokumänteren
Citera
2019-03-12, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okenratta
Om du bläddra en sida tillbaka så får du de bevisat. Många troll här som hävdar han är skyldig utan att visa fram några bevis förutom dokumänteren där 2 penga kåta människor anklagar han när de har stämt han.
Domaren skrattade åt deras stämningsansökningar.
Citera
2019-03-12, 20:00
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanjosefsson
Fast han har ju erkänt tre stycken operationer. Och han har också pratat om sina barn och hur de kom till. Och det finns väl ingen på den här planeten som varit så nära Peter Pan till sättet som MJ?

Kom igen nu...
Var har han sagt allt det där? Och nä jag tänker inte gå med på att han är någon förkroppsligad sagofigur! Ser du inte hur du framstår här?
Citera
2019-03-12, 20:03
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kasla92
Okej, kanske du har några bevis på det? Betalade han varje person i Grand Jury eller hur gjorde han?
Eller refererar du till det civila målet 1993? Det kriminella målet fortsatte efter det så han har inte köpt sig fri från något.
Nä de som anklagade honom drog förmodligen tillbaka sin anmälan mot att han betalade. Vad är det som är så svårt att fatta.
Citera
2019-03-12, 20:13
Medlem
derivats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lallladin
Om du bläddra en sida tillbaka så får du de bevisat. Många troll här som hävdar han är skyldig utan att visa fram några bevis förutom dokumänteren där 2 penga kåta människor anklagar han när de har stämt han.
Domaren skrattade åt deras stämningsansökningar.

Om du är sju år och ligger naken brevid MJ under täcket och han förgriper sig på dig. Vilka bevis finns det sedan som du efterfrågar?
Har det inte hänt bara för brottet inte lämnar några bevis?
Citera
2019-03-12, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arvid-Kriklund
Nä de som anklagade honom drog förmodligen tillbaka sin anmälan mot att han betalade. Vad är det som är så svårt att fatta.

Man kan inte bara dra tillbaka sin anmälan för ett så grovt brott.
Man kan göra upp det civila målet, vilket var det MJ gjorde 1993, men det kriminella målet fortsätter efter det, oavsett om den som har anmält väljer att delta eller inte.
Citera
2019-03-12, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av derivat
Om du är sju år och ligger naken brevid MJ under täcket och han förgriper sig på dig. Vilka bevis finns det sedan som du efterfrågar?
Har det inte hänt bara för brottet inte lämnar några bevis?
Tyvärr är det så i demokratiska länder. Hur skulle världen se ut utan lagar och regler?
Där man kan bara anklaga ngn så är den människan redan dömd?
Citera
2019-03-12, 20:21
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kasla92
Man kan inte bara dra tillbaka sin anmälan för ett så grovt brott.
Man kan göra upp det civila målet, vilket var det MJ gjorde 1993, men det kriminella målet fortsätter efter det, oavsett om den som har anmält väljer att delta eller inte.
Han har själv erkänt att han köpte sig fri. Sedan kom han givetvis med någon krystad anledning till det. Jag skiter fullständigt i dina försök att blanda bort korten med några teknikaliteter som du förmodligen inte ens själv förstår. Jag börjar själv känna mig som en sagofigur här. Det känns som om jag ramlat ner i det berömda kaninhålet där upp blir ner, och bakvänt blir fram och bak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in