Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
Man behöver väl bara läsa nyheterna för att förstå att landet är i kris, och på väg mot misär? Det behövs inget index för det. Dessutom kan man aldrig lita på globalister. När Sverige låg illa till har man förmodligen friserat siffrorna och viktat om index, eftersom man inte vill att Sverige ska bli ett varnande exempel för resten av väst. Du har alltså bevisat noll och intet med ditt inlägg, för verkligheten är viktigare än alla index i världen.
"Sluta med massa jobbig fakta och statistik. Jag jobbar inte med fakta, jag jobbar med feeling! KÄNNER du inte hur dåligt Sverige mår? Lita inte på någon fakta! För alla som tar fram fakta är onda, vill utrota just vita människor (trots att de ofta är vita själva? hmm, hade aldrig använt hjärnan så mycket innan, återkommer) och ingår i en stor världsomvälvande konspiration."
Jag har försökt argumentera med sådana som dig innan. Det är helt lönlöst, för hur mycket du än blir retoriskt och argumentationstekniskt våldtagen kommer du ALLTID till sist skylla på en stor konspiration. Det som känns skönt är att de flesta här inne, oavsett politisk åsikt, kan ta till sig fakta och förhoppningsvis fattar vilket ljugande fån du är. Hoppas du får ett skitliv, hejdå.
PS. Lite (mycket) humor att det var du som först tog upp HDI som ett argument, och nu när det visar sig att ditt eget argument talar emot dig själv så gäller plötsligt istället att "Det behövs inget index". Tack för att du ger mig möjlighet att skratta åt dig. DS.