Citat:
Ursprungligen postat av
Ali-Baba
Är detta något ni tycker är helt okej?
En blå Neger som ska representera Sverige i eurovision Är för mig helt sjukt sorligt!
Vad har dom gjort med vårat land räcker det inte med att dom fått moské, könsstympa sina döttrar och skjuta varandra på öppna gator nu ska Neger fan ut och reppa SVERIGE

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< <<<<<<<<<<<<<<
Jag gratulerar TS kör mexikanska vågen flera varv .jag har varit förbannad över det.
Har inte läst det andra.
Det är skattepengar .Numera Som skickar en N*eger till en Jude i Tel Aviv som är Homosexuell på Ockuperad mark i en Annan världsdel Kan det bli värre tokigheter.
Fullständigt åt h..e på alla sätt och vis ( Låten har jag inte hört eller sett det är kultur den kan vara bra kultur är annat )
Där den (Nåja ) Demokratiskt valda utrikesministern har anfört kritik som inte är så klipsk I och för sig ..
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/israel-sverige-ar-inte-valkommen
och hamnat i klistret ..
För att hon väl i allt väsentligt talar sanning . Vart fan åkte solidariteten eller det partiet har bytt ideologi " Cash is King "
Skicka dekoren G son och allt vad dom heter Programledare och dra passen som Polischefen säger i Göteborg.
Samma dåre säkert som skall ha tillbaks IS mördarna ..har kommit på detta ..Kan skicka dit hela byket till Tel Aviv kan dom HBTQ Certifierat söka Politisk Asyl suga på varandra där på Gazaremsan .Stanna där ....
Get the F*ck Outta here .. virrpannor minsta lilla ryggrad hade man sagt .
Den festivalen kan ni köra själva Turkiet / Iran / Irak / Syrien / Saudiarabien / Libanon / Israeler
Får vi se hur lång tid det tar innan Medelhavet är fyllt med Döingar igen
Återanpassa Programmen till samhället --- P3 faller enligt en annan tråd. Det pekar ju på att Svenska Folket ändå har en ide om att
" Det skitet kan ni behålla "
Klarar inte konkurrensen trots att man har bra nära Monopolställning -- Folk slår hellre av ..