Citat:
Ursprungligen postat av
najas
Jasså, invektiv är dåligt nu? Att du inte förmår ta till dig argument är inte samma sak som att de inte finns...
DU har fått svar på alla dina frågor och har du inga argument så är det helt ok för min del.
Nej, jag har inga problem med invektiv, det är du som fördömer det samtidigt som du ägnar dig åt det. Lite ironiskt.
Till skillnad ifrån dig är jag helt okej med att det är högt i tak på ett forum som inriktar sig på yttrandefrihet.
Och nej, jag har inte fått svar på någon av mina frågor, däremot har du svarat dinosaurier på frågan om vilken sorts päron som finns i affären.
Jag kan ställa frågorna igen men jag gissar att du m.fl. kommer göra allt för att undvika dom;
Fråga 1. Har det hänt tidigare att ordet neger bytts ut mot färgad, eftersom orkarN påstår att det är vanligt.
Fråga 2. Förstår du varför tråden fick tillbaka sin ursprungliga rubrik?
(Jag förstår att du inte vill svara på någon av frågorna)
Edit: kom på att ni är ganska korkade så jag kan vara övertydlig: om neger inte har bytts ut tidigare, innebär inte det att ingen tidigare har ansett att det bör bytas ut, alltså, att gå in och ändra och förbättra läsbarheten och att snygga till rubriken och underlätta diskussioner och allt vad fan ni Babblar om -när det gäller ordet neger? Det är inte applicerbart här. Lucky är den första att anse det.
Innebär det att Lucky har upptäckt något som ingen upptäckt innan (det finns trots allt 700 trådar med ordet neger i rubriken) eller är Lucky efterbliven och har ett helt annat synsätt på vad som är kvalité, än övriga mods?
Särskilt med tanke på att rubriken är återställd.