Citat:
Vi vet inte vad Mueller vet, men oavsett så har Mueller ett uppdrag och detta uppdrag kommer ta han MASSOR av ställen.Det här handlar om en mycket intressant och aktuell artikel i The New Yorker. Mossad hyrdes för att rigga valet till en sjukhusstyrelse i en liten kommun i Kalifornien. Komplotten har ingått i Muellerutredningen.
Man kan föreställa sig Muellers reaktion. Man vänder upp och ned på hela USA för att hitta rysskopplingar till Trump. Man studerar valet av en ledamot i en sjukhusstyrelse i en liten kommun i Kalifornien. Till slut hittar man till sin stora lycka "meddling". Alla jublar.
...
Men vänta ett tag. Det var ju inte ryssarna som "meddlade", det var Mossad. Det kan man kalla lång näsa för Mueller
Det blir till att sopa under mattan.
Kommentera gärna i den tråden. Jag ser att klyban redan gjort det. Mycket intressant fall.
Man kan föreställa sig Muellers reaktion. Man vänder upp och ned på hela USA för att hitta rysskopplingar till Trump. Man studerar valet av en ledamot i en sjukhusstyrelse i en liten kommun i Kalifornien. Till slut hittar man till sin stora lycka "meddling". Alla jublar.
...
Men vänta ett tag. Det var ju inte ryssarna som "meddlade", det var Mossad. Det kan man kalla lång näsa för Mueller
Det blir till att sopa under mattan.Kommentera gärna i den tråden. Jag ser att klyban redan gjort det. Mycket intressant fall.
Och bara för en punkt inte når dit du tror vi önskar, betyder inte att andra sekretessbelagda saker gör.
Det ena är inte ett bevis för allt annat.
Dock finns det ingen information som stödjer att man kommit fram till ett full ut Ryskt samarbete med trumpen och ryssar, inte heller att det omvända.
Varför vet vi inte detta, jo, för Mueller håller på med nått som heter sekretess.
Och vi vet inte heller den stora bilden, den bilden som du inte är intresserad av att veta ens.
Dock vet jag att du ALLTID kommer till samma slutsats och före ens du läser nått om USA politik, och det är att trump aldrig gjort fel, inte ens någonsin.
En sådan sak berättar precis allt.
Dock vet vi en sak, och det var att allt detta började med att man ljög om träffa ryssar.