Citat:
Ursprungligen postat av
Durochmoll
Det som jag tycker talade mest för att han var en pedofil är;
När den första anklagelsen kom, går denna ”man” som beteer sig som en 9-åring, plötsligt och gifter sig med en kvinna.
Även skumt med så otroligt mycket orörd porr och alla försvar ”Men han hade i alla fall ingen barnporr!”. Varför skulle han köpa barnporr när han hade tillgång till ett barn i sin säng i princip varje natt?
Har man mycket pengar kommer man undan med allt.
Bra logiskt tänkande. Jag undrar om alla de personer som försvarar Michael Jackson skulle låta sina egna barn sova med en främmande man som ger barnen lite lyx och skoj.
Med eller utan direkta sexuella gärningar är detta oacceptabelt. Jag ryser när gubbar dreglar över barn, och berör dem olämpligt med sina blickar och händer. Inget jag utsätter barn för.
Risken att ett barn sover i samma säng som Michael Jackson ger mig rysningar. Oavsett detaljer om vad som explicit har pågått.
De brottsoffer som nu berättar om övergreppen, har en hemlighet som tyngt dem. De måste bli hörda för att kunna leva vidare. De har blivit svikna av sina föräldrar, av rättsväsendet och vuxenvärlden, från den dag deras föräldrar lät sig korrumperas av en rik pedofil.
Michel Jacksons familj har tur att han är död. Eftersom det är pengar saken handlar om när man inte kan vrida klockan tillbaka, och göra dessa gärningar ogjorda. I levande skick hade pengarna plockats av denne pedofil, och han hade skakat galler i gott sällskap med alla andra predatorer som nu döms på löpande band i ett USA som tar tag i en massa byk.