Resultat: Tror du MJ är skyldig?
Ja
57,62%
828 röster
Nej
19,55%
281 röster
Är osäker
15,66%
225 röster
Bryr mig inte
7,17%
103 röster
2019-03-11, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Jag tycker inte att det på något vis är ett "smoking gun" ifall de här båda killarna kan beskriva vissa detaljer av Jacksons intima anatomi, som födelsemärken. Den sortens uppgifter kan mycket väl ha spritts från läkare och sköterskor som var med när MJ:s kropp fördes in till sjukhus för tio år sedan, eller vid obduktionen.

Intresset för sådana uppgifter i samband med dödsfallet - vad som helst som rörde Michael Jackson fick ju en nimbus för somliga - måste antas ha varit starkt på olika håll, och därmed är det absolut inte omöjligt att de här uppgifterna har sålts eller förts vidare från någon/några på sjukhuset som var med den gången.

Vad fan, det finns bilder på en naken Michael Jackson när han är död. Som visades under rättegången mot Conrad Murray.

Vem ska kunna känna till MJs intima anatomi? Pratar du om 1993 fallet nu? Eller pratar du om Wade Robson och safechuck?
Citera
2019-03-11, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xoleraz
Vad fan, det finns bilder på en naken Michael Jackson när han är död. Som visades under rättegången mot Conrad Murray.

Vem ska kunna känna till MJs intima anatomi? Pratar du om 1993 fallet nu? Eller pratar du om Wade Robson och safechuck?

Tydligen har Robson och Safechuck kommit med uppgifter som anses matcha detaljer i Jacksons intima anatomi, typ födelsemärken på penis. Men som du själv påpekar, det har cirkulerat nakenbilder på hans kropp ett tag nu. Den vårdpersonal som tog emot Jacksons kropp, de som medverkade vid obduktionen m fl har naturligtvis haft möjligheter att titta närmare på hans könsorgan, och därmed kan den sortens uppgifter ha kommit ut för länge sen. Okay?
Senast redigerad av HepCat-X 2019-03-11 kl. 08:30.
Citera
2019-03-11, 08:28
Medlem
Citat:
Jag tycker inte att det på något vis är ett "smoking gun" ifall de här båda killarna kan beskriva vissa detaljer av Jacksons intima anatomi, som födelsemärken. Den sortens uppgifter kan mycket väl ha spritts från läkare och sköterskor som var med när MJ:s kropp fördes in till sjukhus för tio år sedan, eller vid obduktionen.

Intresset för sådana uppgifter i samband med dödsfallet - vad som helst som rörde Michael Jackson fick ju en nimbus för somliga - måste antas ha varit starkt på olika håll, och därmed är det absolut inte omöjligt att de här uppgifterna har sålts eller förts vidare från någon/några på sjukhuset som var med den gången.

Sant.

Och vi har ju Jordie Chandler-fallet 1993. Chandler hävdade att Jacksons penis var omskuren. Fakta: Jackson var ej omskuren. Ännu en gång när det visade sig att pojkens vittnesmål ej stämde med verkligheten.
Citera
2019-03-11, 08:30
Medlem
Citat:
Tydligen har Robson och Safechuck kommit med uppgifter som anses matcha detaljer i Jacksons intima anatomi, typ födelsemärken på penis. Men som du själv påpekar, det har cirkulerat nakenbilder på hans kropp ett tag nu. Den vårdpersonal som tog emot Jacksons kropp, de som medverkade vid obduktionen m fl har naturlogtvis haft möjligheter att titta närmare på hans könsorgan, och därmed kan den sortens uppgifter ha kommit ut för länge sen. Okay?

Chandler beskrev ju Jacksons penis. Tex som att den var omskuren, vilket visade sig vara helt felaktigt eftersom Jackson inte var omskuren.

Och att se MJ naken bevisar ju inte att något brott har begåtts. De kan ju mycket väl ha sett honom naken när de bytte om efter att ha badat i poolen.
Citera
2019-03-11, 08:46
Medlem
Citat:
Tydligen har Robson och Safechuck kommit med uppgifter som anses matcha detaljer i Jacksons intima anatomi, typ födelsemärken på penis. Men som du själv påpekar, det har cirkulerat nakenbilder på hans kropp ett tag nu. Den vårdpersonal som tog emot Jacksons kropp, de som medverkade vid obduktionen m fl har naturligtvis haft möjligheter att titta närmare på hans könsorgan, och därmed kan den sortens uppgifter ha kommit ut för länge sen. Okay?

Vilken är källan som säger att Robson och Safechuck kommit med dessa uppgifter? Skicka mig länken så kan jag ta en titt på vad som sägs!
Citera
2019-03-11, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Chandler beskrev ju Jacksons penis. Tex som att den var omskuren, vilket visade sig vara helt felaktigt eftersom Jackson inte var omskuren.

Och att se MJ naken bevisar ju inte att något brott har begåtts. De kan ju mycket väl ha sett honom naken när de bytte om efter att ha badat i poolen.

Du missar kanske att jag diskuterar de här killarnas påståenden om detaljer de ska ha sett på MJ:s kropp - detaljer som deras ombud hävdar att man bara kan känna till om man haft sex med MJ. Det är inte det faktum att de bjöds in till Jackson jag tar upp - dessutom anser jag ju att killarna inte är speciellt pålitliga som vittnen, precis som du påpekar att Chandler bommade.

Eller det kanske inte är mig du riktar dig till?
Citera
2019-03-11, 08:52
Medlem
Citat:
Vilken är källan som säger att Robson och Safechuck kommit med dessa uppgifter? Skicka mig länken så kan jag ta en titt på vad som sägs!

Det har cirkulerat i media, många som skriver om det i tidningar, på facebook och så verkar behandla dessa uppgifter som ett klassiskt smoking gun: "om de inte hade sex med Jackson kan de ju inte ha vetat detta". Missriktat,. enligt mig
Citera
2019-03-11, 08:56
Medlem
johanjosefssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av balthazar5
Och jag har lärt mig för länge sen att all media som produceras och distribueras av sionister ska tas med en nypa salt. Att du inte kan ifrågasätta innehållet och sanningshalten i "dokumentären" är ett praktexempel på hur jävla hjärntvättade människor blir av media.

Eller hur! Korkade människor som helt okritiskt sväljer den vinklade propagandan med hull och hår. Men det visar också att människor är lättduperade och enkelt kan kontrolleras i större utsträckning.

Jag tror 99% av de som skriver i den här tråden är de som hatade MJ från början och nu äntligen får leva ut sitt hat till fullo.

MJ är fortfarande oskyldig till motsatsen har bevisats.

Tycker MJs dödsbo borde ha agerat tidigare och stoppat dessa två lögnare!
Citera
2019-03-11, 08:57
Medlem
Citat:
Det har citkulerat i media, många som skriver om det i tidningar och så verkar behandla dessa uppgifter som ett klassiskt smoking gun: "om de inte hade sex med Jackson kan de ju inte ha vetat detta". Missriktat,. enligt mig

Jag har följt det här extremt mycket på olika Jackson forum och ingen har nämnt det du nu säger. Inte ens på twitter där jag följer 1000 personer som twittrar dagligen om Jackson. Därför jag undrade om du kunde länka till vilken artikel som helst där det skrivs. Lönlöst att bemöta något som jag inte sett någon källa på överhuvudtaget.
Citera
2019-03-11, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johanjosefsson
Eller hur! Korkade människor som helt okritiskt sväljer den vinklade propagandan med hull och hår. Men det visar också att människor är lättduperade och enkelt kan kontrolleras i större utsträckning.

Jag tror 99% av de som skriver i den här tråden är de som hatade MJ från början och nu äntligen får leva ut sitt hat till fullo.

MJ är fortfarande oskyldig till motsatsen har bevisats.

Tycker MJs dödsbo borde ha agerat tidigare och stoppat dessa två lögnare!

Hur skulle dom stoppat dessa två idioter menar du? De döda täckts inte av "defamation laws" i USA så vem som helst kan säga vad som helst utan att man köra stämma dem för förtal (libel/slander).

Så hur skulle dom kunnat stoppa dem menar du? Har du läst breven från MJ Estate gällande det här?

Enda sättet MJ Estate kunde stoppat detta var om dom hade gett Wade Robson jobbet som koreograf för Michael Jackson ONE Project- Cirque du soleil i Las Vegas som Robson ville ha 2012. Robson skröt i TV-intervjuer att han fått det jobbet, sedan när han inte fick jobbet så började han skriva en bok om "sexuella övergrepp" och när ingen vill köpa boken eftersom den inte verkade trovärdig så stämde han MJ Estate på ca 750$ miljoner.

Och det ledde till att Safechuck fick a ROAD TO DAMASKUS moment när han såg Robson på TV, och plötsligt insåg att han blivit molestad - ock skickade in en copycat lawsuit

Har du läst MJ Estates stämingsansökan mot HBO?
Senast redigerad av Xoleraz 2019-03-11 kl. 09:04.
Citera
2019-03-11, 09:09
Medlem
Kroppsspråkexperter i både tidningar och Youtube är ganska samstämmiga; de flesta av dem anser att Wade och Safechuck luger. Någon FBI-expert och beteendevetare hyvlade Wades vittnesmål rakt av; Wades kroppsspråk är sådant lögnare uppvisar när de ljuger.
Citera
2019-03-11, 09:16
Medlem
Citat:
Jag har följt det här extremt mycket på olika Jackson forum och ingen har nämnt det du nu säger. Inte ens på twitter där jag följer 1000 personer som twittrar dagligen om Jackson. Därför jag undrade om du kunde länka till vilken artikel som helst där det skrivs. Lönlöst att bemöta något som jag inte sett någon källa på överhuvudtaget.

Du verkar vara extremt fokuserad på Michael Jackson, hans liv och hans musik in i detalj. Jag är själv inget superfan, men jag tror inte på att han var pedofil.

*googlar runt litet* Tydligen hade Jordi Chandler beskrivit märken på MJ:s penis som sedan asnsågs matcha the real thing, men åtminstone en del journalister jag har sett har antytt att även de båda nya killarna hade den här typen av uppgifter. Hittar tyvärr inte just dessa artiklar nu och som sagt, jag tror inte att det är av sådan enorm betydelse. Journalisterna kan f ö ha blandat ihop de nya killarnas uppgifter med Chandlers juist här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in