2019-03-10, 17:25
Medlem
potsabaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Förlåt jag snabbläste att du ville lägga ner ditt Buprenorfinberonde, right? Då är Metadon verkligen inte att rekommendera
Det finns inget bra alternativ tyvärr, det är bara att trappa ur subben långsamt som fan. Lägre och lägre dos tills du kommer till att du kanske kan få Temgesic som finns i 0,2 mg tabletter.

Jag har brutit med subben rakt av, 5e dagen nu på 2 år. Det var någon annan som undrade över substitut till subutex, så jag påpekade bara att Metadon inte var att rekommendera!
Citera
2019-03-10, 17:34
Medlem
JanDolmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av potsabara
Hur länge har du brukat dagligen då?
Kör sporadiskt. Köpte 4st som jag körde upp över jul och nyår. Brukar köra nån gång i veckan.
Citera
2019-03-10, 18:16
Medlem
potsabaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanDolme
Kör sporadiskt. Köpte 4st som jag körde upp över jul och nyår. Brukar köra nån gång i veckan.
Då lär du bli bra skön på kanske 4-6 mg om du inte tagit på 2 månader? :
Citera
2019-03-10, 18:54
Medlem
sepekastrulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av potsabara
Då lär du bli bra skön på kanske 4-6 mg om du inte tagit på 2 månader? :

Kanske till och med räcker med mindre än det där. Börja lågt och testa dig fram.
Citera
2019-03-10, 19:44
Medlem
potsabaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sepekastrull
Kanske till och med räcker med mindre än det där. Börja lågt och testa dig fram.
Ja han kan nog börja testa med en fjärdis.
Citera
2019-03-10, 19:56
Medlem
hnsman1s avatar
Nån som vet om grapejuice boostar sub? Snortar suben ifall det spelar någon roll.
Citera
2019-03-10, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Fysiskt beroende borde ta någon vecka åtminstone. Vet själv att flera veckors bruk inte gett mig några större besvär förutom sug då.

Det är ungefär som att fråga hur lång tid det tar innan du blåser bort skallen när du spelar rysk roullette.

RUN FOR YOUR LIFE!!!!!!!!!

Ge fan i skiten!!!
Citera
2019-03-11, 23:17
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hnsman1
Nån som vet om grapejuice boostar sub? Snortar suben ifall det spelar någon roll.

Ja, det gör det.
Jag testade det för tre år sedan. Köpte vit, färskpressad (?) med fruktkött. Drack 4-5 dl ca 30 minuter före Subuoxone-intag nasalt.
Jag upplevde inte ruset som starkare men några timmar längre.
Citera
2019-03-12, 17:37
Medlem
CoupDeGraces avatar
Någon som vet hur diazepam är mot sub avtändning?
Vilket jävla skitliv sub ger en. Trots alla löften om LARO är det tydligen en evighet bort från och med idag, så jag antar att jag och frugan måste kicka vanan, tips någon?
Citera
2019-03-12, 18:08
Medlem
JanDolmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoupDeGrace
Vilket jävla skitliv sub ger en. Trots alla löften om LARO är det tydligen en evighet bort från och med idag, så jag antar att jag och frugan måste kicka vanan, tips någon?

Diazepam fungerar utmärkt. Lyrica är också väldigt bra.
Citera
2019-03-12, 18:25
Medlem
CoupDeGraces avatar
Citat:

Skönt... Borde få imorgon, jävla skit att bo så högt upp. Har haft så svårt att få tag i lyr, den brukar annars vara överlägset effektivast. Men varenda gång jag beställt det har det försvunnit eller blivit taget av snuten, inget annat, utan typ bara det. Så jag försöker inte längre. Haha.
Citera
2019-03-12, 19:16
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoupDeGrace

Citat:

Lyrica tar bort ALLT. Äter man dessutom Diazepam så får man en väldigt behaglig resa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in