Citat:
Ursprungligen postat av fireshoot
Beror på hur mycket du flummat tidigare i ditt liv . Är det första gången så kanske du känner av det .
Men är du van eller har tagit annat sedan tidigare så lär du bli besviken . det blir nog inget rus då .
Alltså...
har suttit o tuggat/snusat i goda tre timmar snart.
Måste bara säga...
Jävla fanstygs alla små demoner så beng jag är nu.
Det kom lite smygandes och jag hade fastnat i en text som jag läste på nätet.
Benen började domna av och jag kände mig lite light-headed. Tänkte inte så mycket mer på det, men sen blev jag desorienterad i texten och kände för att gå ut på en cigg. Jodå, vred på stolen och ställde mig upp. Så långt kom jag. Sen insåg jag att jag var tvungen att leta efter nåt att hålla mig fast vid. Hunden ställde sig och tittade på mig som att jag var någon alien. Sen kom jag på det: "-Fan, det var lite drag i dom här ändå".
Tar mig sakta men säkert fram till dörren och öppnar. Med korta, stapplande steg tar jag mig ut. Att jag slet upp en cigg och blossade på vore ju att ljuga. Jädrans vad omständigt det skulle vara att få av plastjäveln från paketet alltså. Nåväl, tänder upp en cigg och ställer mig på o kollar på när hunden stojar omkring på gården.
När jag väl sen kommer in var min första idé att skriva ner det här. Har kämpat lite med tangobordet, men jag tror inte peaken har kommit riktigt än på Norspanet. Sen vette fan om jag kommer att kunna skriva något mer denna dag. Ska sitta och läsa vad folk har att säga på Flashbacks irc, eventuellt flika in nån bokstav eller förkortning. Tänker definitivt inte sätta mig och skriva en roman direkt.
Conclusion half-time:
Detta är verkligen en skön drog, detta Buprenorfin. Måste kisa till och från för att fan se nåt. I huvudet simmar det omkring döda badringar och barn till skomakaren. Man skulle kunna tro att det hade hänt något allvarligt, men jag säger: "-It was on fire when I got here."
Fan vad jag svamlar. Ska försöka samla ihop alla mina krafter nu och trycka på svarsknappen. Sen blir det jäääääääääääävligt lugnt i soffan framför Discovery HD.
Jag uppmanar folk att verkligen prova den här substansen om dom ännu inte än har haft möjligheten. Dock så ska man vara väldigt försiktig om man inte har hållt på med nåt liknande förrut. Själv käkar jag 1000+ mg Tramadol nån gång i månaden. Men det är en extrem dos. Ja, och på tal om dos - det jag gnager på är en Norspan 20. Den starkaste i hyllan
Ta nu väl hand om er pojkar och flickor. Jag tar och masar över till soffan en meter bort. Kommer att ta mig en kvart sådär, så passa på att ta en cigg under reklamen innan vi kommer tillbaka.
Piiis!
P.S jag har även väldigt svaga hallucinationer. Tyckte mig se en zebra dricka vatten ur min vardagsrumsmatta i ögonvrån. Och katten verkar tycka det är mysigt att stryka sig runt mina fötter. Problemet med det är bara att jag kan se han härifrån - i köket ätandes från sin matskål.