2019-03-09, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Inget problem. Ett litet råd dock, läs inte för mycket i kvällspressen. Det är inte bra för hälsan.

Har du förresten hört pajasen uttala sig om Johaug? Skulle inte tro det. Där har ju både Ekholm och Ferry uttalat sig och anser att hon är oskyldig och har tagit sitt straff. Troligen har pajasen samma uppfattning därvidlag.

Pajasen har ett guld och ett silver i os, vad har du? Snart 30000 inlägg på Flashback, dags att fälla ned pungen och landa.

Sen är det väl bra, att någon vågar ha en åsikt, hur skall det ske förbättringar annars?
Citera
2019-03-09, 22:44
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
Du borde nog ha tänkt till en extra gång in du postade. Det finns ingen svensk åkare som heter Stefan Samuelsson. Är du så bakom flötet att du inte förstår det?

Känns rätt, så ointresserad är jag av den pajasen. Han kan få heta Stefan.
Senast redigerad av HerrGickhan 2019-03-09 kl. 22:49.
Citera
2019-03-09, 22:45
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av audi2019
Pajasen har ett guld och ett silver i os, vad har du? Snart 30000 inlägg på Flashback, dags att fälla ned pungen och landa.

Sen är det väl bra, att någon vågar ha en åsikt, hur skall det ske förbättringar annars?

Han är en nolla som borde ägna sig åt det han ska göra i stället för att tro att han är Jesus. Har du hört den selektive pajasen Stefan uttala sig om Johaug?
Citera
2019-03-09, 23:25
Medlem
katws avatar
Citat:
Känns rätt, så ointresserad är jag av den pajasen. Han kan få heta Stefan.

Så svenska OS-silver är du inte intresserad av?
Citera
2019-03-10, 01:28
Medlem
Citat:
Han är en nolla som borde ägna sig åt det han ska göra i stället för att tro att han är Jesus. Har du hört den selektive pajasen Stefan uttala sig om Johaug?
Varför skulle SEBASTIAN uttala sig om Johaug?
Mig veterligt tävlar inte han mot henne?
Vad får dig att tro att han är Jesus? För att han har enåsikt om dopade(konstaterade) medtävlare?
Citera
2019-03-10, 02:04
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokieknife
Varför skulle SEBASTIAN uttala sig om Johaug?
Mig veterligt tävlar inte han mot henne?
Vad får dig att tro att han är Jesus? För att han har enåsikt om dopade(konstaterade) medtävlare?

Stefan kunde ju göra som sina vänner från sporten, Ferry och Ekholm. De uttalade sig om att de litar på henne. Varför ska Stefan vara så feg att han bara uttalar sig om det som passar hans agenda? Jo för att han är en babblande syltrygg.

Det är han som tror att han är Jesus en selektiv Jesus, Stefan Jesus.

Undrar vad han tycker om Johaug? Jag är riktigt intresserad.
Senast redigerad av HerrGickhan 2019-03-10 kl. 02:09.
Citera
2019-03-10, 02:40
Medlem
Hörde ryssarna har blivit utsatt för razzia i Östersund.

Nåt mer info om det?

Hoppas loginov åker fast igen. Har varit så jävla kul.
Citera
2019-03-10, 10:23
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreashansson8
Hörde ryssarna har blivit utsatt för razzia i Östersund.

Nåt mer info om det?

Hoppas loginov åker fast igen. Har varit så jävla kul.

Varför vore det kul?
Citera
2019-03-10, 11:15
Medlem
Citat:
Stefan kunde ju göra som sina vänner från sporten, Ferry och Ekholm. De uttalade sig om att de litar på henne. Varför ska Stefan vara så feg att han bara uttalar sig om det som passar hans agenda? Jo för att han är en babblande syltrygg.

Det är han som tror att han är Jesus en selektiv Jesus, Stefan Jesus.

Undrar vad han tycker om Johaug? Jag är riktigt intresserad.
Tycker att du ganska ofta har vettiga synpunkter................
Men nu?????

Är du på fyllan (eller påverkad av annat) när du skriver detta?
Ett av dina konstigaste inlägg.
Citera
2019-03-10, 11:55
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokieknife
Tycker att du ganska ofta har vettiga synpunkter................
Men nu?????

Är du på fyllan (eller påverkad av annat) när du skriver detta?
Ett av dina konstigaste inlägg.

Tycker du verkligen det?

Jag tycker att han fokuserar för mycket på det han inte har med att göra, nämligen vilka regler som ska gälla. De regler som gäller är de regler som man ska förhålla sig till.. Han håller på och tjafsar om detta i tid och otid. Jag tycker att han borde kunnat uttala sig om Johaug eftersom alla andra gör det, när han ska vara så fördömande i övrigt.

Bara för att han är svensk behöver jag ju inte gilla honom, vilket jag inte gör. Att jag skrev Stefan viar ju i sig hur lite jag bryr mig om honom. Om du inte gillar att jag har dessa åsikter så är det helt okej.
Senast redigerad av HerrGickhan 2019-03-10 kl. 11:57.
Citera
2019-03-10, 12:09
Medlem
wwrs avatar
Om jag hängt med i vad diskussionen handlar om, så kan jag meddela att Sebbe och norska ex-ministern Helleland (som fick lämna regeringen) var på antidopingmöte i Vita Huset förra hösten. Det bidrar säkert till att de kompiskört med anti-ryska åsikter. Sebbe stödde även hennes floppade kandidatur som WADA-chef.
Är man Hellelands kumpan så kritiserar man inte Johaug.
Citera
2019-03-10, 13:03
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Om jag hängt med i vad diskussionen handlar om, så kan jag meddela att Sebbe och norska ex-ministern Helleland (som fick lämna regeringen) var på antidopingmöte i Vita Huset förra hösten. Det bidrar säkert till att de kompiskört med anti-ryska åsikter. Sebbe stödde även hennes floppade kandidatur som WADA-chef.
Är man Hellelands kumpan så kritiserar man inte Johaug.

Sebbe är en liten hare som aldrig skulle stöta sej med stora vargen (norska åkare), ryssar och forna öststatare drar han däremot alla över en kam och skjuter mot hejvilt från höften.

Inte ett knyst om TJ säger väl allt om honom!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in