Citat:
Ursprungligen postat av
Energiknippe
Vet inte vad jag ska tycka om Kadestam. Han hade ju inte en chans mot Ben Askrem, men det säger kanske inte så mycket med tanke på Bens facit.
Igår försvarade han sin titel och kunde inte hålla sig uppe då heller. Hans power däremot är ju överjävlig men man ska ju få in en, två, tre sådana slag under en match. Han har ju dessutom nackdelen att inte få avvänds sina knän mot liggande motståndare som han varit effektiv med. Han förlorade ju rond 1-2 klart igår men lyckades ändå vinna genom en grym armbåge i slutminuten.
Jag hade aldrig sett ONE innan, och måste säga att jag blev RIKTIGT förvånad över hur det stank lågbudget rakt igenom.
Ringtjejerna såg ut som de satt typ på roliga timmen i skolan och flamsade.
Hela galan kändes gympahall.
Och teknikmässigt var det ljusår från UFC.