Citat:
Ursprungligen postat av
Dirty.
Hur såg Bielkheden matchen ut? enligt mmavikings play-by-play så låter det nästan som att Djursaa blev rånad. Ska se till att kolla på den sen.
Kul med vinster för Slioa och Enkamp.
Tight möjligen. Matchens stora moment var huvudsparken i slutet som hade Bielkheden in all sorts of trouble. Men resten av matchen var det mest Bielkheden, tycker nog han vann rond 1 & 2 ganska tydligt.
29-28. Inte särskilt kontroversiellt. Skulle kunna köpa 28-28 genom en 10-8 för Djursaa i tredje, men det är tveksamt, Bielkheden satte en nedtagning i den ronden, och han gjorde det bra för att försvara sig och rida ut stormen på slutet.