Citat:
Ursprungligen postat av
MrSkargard
Vilka delar av rättegångsprotokollen ska jag läsa? Att läsa igenom allt känns ju lite onödigt. Du har ju läst allt som gaphalsen refererar till så du vet väl vilka sidor i protokollen jag ska kolla upp?
Ja, ser varför ingen orkar kolla upp saker och ting. Jag läste de flesta av dokumenten när dom släpptes. Så kan inte säga direkt på en gång vart allt finns någonstans.
Om du kollar klart videon, så kan du ställa frågorna, jag kan säkerligen svara på frågorna. Om det krävs källor kan jag nog hitta källor också på det mesta. Jag bevakade också rättegången 2005 för ett magasin, så jag läste dagligen alla sidor av court transcripts.
---
Och igen:
Faktum är att eftersom media rapporterat den här fiktionsfilmen som sanning utan att ens ifrågasätta någonting eller nämna att personerna har 750$ miljoner skäl att ljuga, de har en stämning mot The Michael Jackson estate på den summan.
Så har jag faktiskt tänkt skriva ihop en sammanfattning om de här männen varav en stolt kallar sig för "The Master of deception" - och bakgrunden till Leaving Neverland.
Fråga: Är det någon i de 28 sidorna av tråden som haft koll på rättsdokument från 2014-2017 med Robson & Safechuck och övriga Michael Jackson anklagelser?
Eller består tråden mest av allmänna pedofilskämt och applåderande av tabloidartiklar?
Jag läste några sidor och såg några hysteriskt felaktiga poster om att man hittat djurtortyr porr på neverland och såna grejer, jag är rädd för att många läser radaronline och faktiskt tror på något eller ännu värre allt dom skriver :-)