2019-03-07, 15:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Sedan när fick svenska folket rösta om direkta frågor likt denna? Aldrig, vi har inte direktdemokrati här.
Du tar alltså hellre livet av din familj än flyr? Tror vi behöver kolla dig lite mer så vi inte får ett nytt Bjärred :O

Du missförstod min text. Inte min familj utan. Jag kommer avrätta hela familjen Skråmo om de kommer hit och spränger sig i Göteborg. Får plats 6 kulor i min 38 plus en om laddning med en kula till för nöjes skull. Barnen hans är förlorade vilket många inte förstår. Det går ALDRIG rehabilitera något sånt här barbariskt. Såg en video där en vit mamma föder sitt barn och samtidigt som en äcklig terrorist skär huvudet av bebisen under tiden hon pushar ut. Tror jag dör av bara texten

Döden är för milt utan de ska skändas hela högen och straffas i månader män, kvinnor och barn. Allihopa som rest ner dit för stödja det här kaoset ska bort fort som fan. Att det finns folk som visar ödmjukhet är riktigt jävla sorgligt. Vi har fiender i vår egen regering äckla parasiter
Citera
2019-03-07, 15:09
Medlem
Om nu Skråmo döms i Norge kan de väl låta honom dela cell med ABB så att ingen av dem behöver känna sig så isolerade. Det skulle ju kunna lösa flera problem.
Citera
2019-03-07, 16:55
Medlem
micro113s avatar
Anhöriga till mamman vill att man skyndar på och hjälper barnen hit .... för det är så KALLT i Syrien nu ....

https://www.expressen.se/gt/michael-...miljen-vadjar/
Citera
2019-03-07, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av why123
Nantale, de lämnade Sverige för Kalifatet. De gav inte bara Sverige fingret, utan de var i krig mot oss.

Vi pratar här om de mest fanatiska islamister som har funnits (vad jag vet). Dessa svenska islamister som Skråmo var inte nöjd med den demokratin och de mänskliga rättigheter som fanns i Sverige, ska de nu ta del av dessa rättigheter?
Michael poserade med ett barn på ena armen och ett vapen i andra handen.

I deras Kalifat fanns det hårda islamistiska regler. De skar halsen av folk på det mest brutala sätt. Skråmo och hans hustru valde sina barns framtid (barnen i sig är oskyldiga, ja det tycker jag också).

Skråmo delar inte våra värderingar, vilket han visat under hela denna tid. Hade han kunnat få medborgarskap i Kalifatet hade han haft det.

I går på tv4 nyheter intervjuade en norsk reporter svenska IS-kvinnor. Nu vill de komma hem till Sverige. De har ju inte gjort något, anser de. Nu vill de att barnen ska gå på svensk förskola. Nu när allt kollapsat vill de återvända hem.

Jag har inte läst hela tråden men de som såg samma nyheter som jag hörde även att en norsk kvina blev dömd till två och ett halvt års fängelse endast för att hon ville åka dit.
Jag försvarar inte IS. Men något kalifat lyckades de inte bygga upp. Barn som blivit "avlade i kalifatet", dvs i Syrien och Irak, i områden där IS styrt, har ingen skuld. De har varken bett om att bli födda eller valt sina föräldrar.
Citera
2019-03-07, 17:20
Medlem
FarbrorBerits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Jag försvarar inte IS. Men något kalifat lyckades de inte bygga upp. Barn som blivit "avlade i kalifatet", dvs i Syrien och Irak, i områden där IS styrt, har ingen skuld. De har varken bett om att bli födda eller valt sina föräldrar.

I sådana fall, avrätta föräldrarna. Använd inte baaaaarnen som sköldar.
Citera
2019-03-07, 17:31
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Det är oväsentligt vad barnen har bett om eller inte. Den drill till empatilöshet och våld som de varit föremål för gör att vi inte vill ha dem bland våra barn här.
Citera
2019-03-07, 17:38
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är oväsentligt vad barnen har bett om eller inte. Den drill till empatilöshet och våld som de varit föremål för gör att vi inte vill ha dem bland våra barn här.

Barn är ganska anpassningsbara.
Efter bara ett par månader med västerländsk infrastruktur, trygghet och ett normalt och varmt liv, så kommer många av dem bara att vara glada över att ha sluppit ur helvetet.

IS-barn är som barn som vuxit upp med peddoföräldrar. Kommer de bara bort från den destruktiva miljön så går det ganska bra för dem sedan.
Citera
2019-03-07, 17:39
Medlem
Aftonbladet degraderar Skråmo från "IS-svensken" till "IS-göteborgaren" och "IS-terroristen"

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...arn-i-sakerhet
Citera
2019-03-07, 17:40
Medlem
Citat:

Jag är rädd för svenskar som fastnat så djupt i godhetsträsket att de inte kan se farorna med att plocka in lille Ahmed i en svensk skola när han indoktrinerats sedan han kunde gå i att det är bra att döda kristna och kanske tom själv har deltagit i sådana handlingar.
Citera
2019-03-07, 17:42
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Barn är ganska anpassningsbara.
Efter bara ett par månader med västerländsk infrastruktur, trygghet och ett normalt och varmt liv, så kommer många av dem bara att vara glada över att ha sluppit ur helvetet.

IS-barn är som barn som vuxit upp med peddoföräldrar. Kommer de bara bort från den destruktiva miljön så går det ganska bra för dem sedan.
Nej, grunden till barns emotionella förmåga och känsloregister sätts mellan 0-3 års ålder. Ett barn som kraftigt störs i den utvecklingen kommer inte att känna empati för andra och inte på andra sätt känslomässigt knyta an till andra.
Citera
2019-03-07, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalfRunar
Aftonbladet degraderar Skråmo från "IS-svensken" till "IS-göteborgaren" och "IS-terroristen"

Men hade han inte själv avsagt sig sitt svenska medborgarskap? Låt kurderna hantera honom. Den där iden med gallerbur, lyftkran och flod som IS uppfann kanske inte var så dum ändå?
Citera
2019-03-07, 17:44
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalfRunar

Han är ju inte svensk så det är skönt att den feltiteln börjar försvinna nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in