Citat:
Ursprungligen postat av
AXKYA131313
Vad är ditt problem?!
Du behöver inte rodna alls. Det du ser som förolämpningar är mina logiska slutsatser efter observation av dina inlägg.
Ja då lilla gubben. Så är det.
Citat:
Jag använder liknelser för att påvisa ditt beteende.
Att du inte kan uppfatta liknelser kanske betyder något?
Haha, liknelser.
Citat:
Jag har försvarat och försökt påvisa härledningarna till min synvinkel. Det är du som är oförmögen att uppfatta dessa.
Det har du inte. Du konstaterar påståenden och sysslar med härskartekniker och är för lat för att härleda någonting alls.
Citat:
Det är därför jag gått ner på din egen nivå och idiotförklarat dig.
Och när det kommer från dig betyder det JÄTTEMYCKET kan jag lova.
Citat:
Du är så otroligt Jante att du inte inser att det är du som idiotförklarar först, utan att ens förstå.
Ja, det är självklart jante att be dig belägga det du påstår med bevisning.
Citat:
Att du kastar ur dig att universum är en plastspade säger Allt om dig själv.
Vad har din plastspade för färg?
Beige, såklart. Förstår du inte det är du ju dum.
Citat:
Intelligens är en nödvändighet för dumhet!
Hur skulle "det bara fungera" menar du?
Att det är rent mekanistiska funktioner som ingen rår över.
Citat:
Du tror att du själv som är en ynka cell i universum är intelligent.
Nej, en cell är en falsk analogi. Försök igen.
Citat:
Men inte att universum är det?!
Vad indikerar att det skulle vara det?
Citat:
Tror du att ett sms i din iPhone är mer avancerat än operativsystemet också?
Falsk analogi. Försök igen.
Citat:
Eller menar du kanske att universum är en ynka del av dig själv?..
Vi har redan gått igenom detta. Nej, tvärt om.
Citat:
Bli övertygad om din egen dumhet istället för att låtsas bli övertygad av andras.
Åh, men du har övertygat mig redan.
Citat:
Du har inte uppfattat min poäng alls och snurrat in dig så mycket att jag nog ej förmår reda ut dina missuppfattningar längre..
Bra ursäkt. Nästa steg är att vägra svara så du slipper tänka på vad du skriver när det uppenbarligen blir för besvärligt för dig att förstå vad du själv menar.
Citat:
Du behöver inte oroa dig för mig. Oroa dig för din egen hälsa och uppfattningsförmåga istället.
Uppenbarligen är du en avundsjuk skräckslagen hemmasittare och ett konformistiskt PK-hjon.
Detta är alltså inte förolämpningar, utan konstateranden.
Fan, nu gråter jag ju igen. Usch vad du är elak. Det sliter i min själ varje gång.
Citat:
Hur du väljer att pragmatisera/tolka information är upp till dig. Men försök att förstå innehållet först.
Fast det är ju inte problemet. Problemet är att du påstår en massa saker utan att belägga det med bevis baserat i verkligheten. Hur ska någon kunna acceptera det som sanning? Det är ju bara nonsens tills du har bevis.
Citat:
Du är inte så smart som du tror. Hur svårt kan det vara att släppa självförnekelsen en sekund?
Det finns ingen självförnekelse i detta. Du önskar att det fanns det.
Citat:
Är det på grund av rädsla som vissa vägrar erkänna att något är mer intelligent än dem själva?
Det finns mängder av människor mer intelligenta än jag. Utöver människor har jag ännu inte observerat något. Om du har någon sorts bevis för något hade det varit jävligt intressant. Tyvärr har du ju inte något som helst bevis.
Citat:
Vad är ni så rädda för?
Varför skulle vi vara rädda för dina fantasifoster och spekulationer? Berätta gärna hur det fungerar.
Citat:
Tror ni att "gud" skulle straffa er om han eventuellt existerade eller var är det skon klämmer egentligen?
Vem? Varför det? Är han en bestraffare? Hur vet du det?
Citat:
Dessutom verkar all energi eventuellt vara vid "liv".
"Det bara är så" igen? Eller har du bevis den här gången?