Citat:
Tramsa inte och skriv massa skit då, då får det stå kvar, din tramspelle.
Citat:
Har följt tråden och detta har vederbörande aldrig hävdat. Mongoloidskjutningen kommer att hanteras på lämpligt sätt, vilket innebär att åklagare kommer väcka åtal om det finns skäl till detta. Det gör det inte i detta fall, det har jag mycket svårt att tänka mig.
Citat:
Hur kopplar du ihop en rattfylla, som alla kan åka dit på om oturen är framme, med mongoloiden Eric?Vadan din fascination för en polislag iform av LOB, har det något med
att göra?
(FB) Blev av med körkortet
Faktum är att jag hade en jäkla tur!
Trodde alltid man fick blåsa när man blev stannad men det var inget jag behövde denna gång. Egentligen rätt märkligt.
Drack en starköl på lunchen, borde nog ha klarat mig ändå men man vet aldrig.
Så jag tycker jag hade tur i oturen, därför är jag inte mer bitter.
Men jag vill ju få ner antalet månader utan körkort!!
Trodde alltid man fick blåsa när man blev stannad men det var inget jag behövde denna gång. Egentligen rätt märkligt.
Drack en starköl på lunchen, borde nog ha klarat mig ändå men man vet aldrig.
Så jag tycker jag hade tur i oturen, därför är jag inte mer bitter.
Men jag vill ju få ner antalet månader utan körkort!!
(FB) Blev av med körkortet
Citat:
Trams. Att poliser skjuter när de blir hotade med automatvapen innebär inte att de förlorar jobbet, tvärtom bör de få höjd lön. Torell-fallet lär resultera i ett par åtal och oavsett utgång, ett par poliser som slutar sin tjänst.
De kommer inte att kunna arbeta kvar oavsett friande eller fällande domar.
Frias de, då lär de säga upp sig "frivilligt" och fälls de, ja då löser ju PAN det istället.
De kommer inte att kunna arbeta kvar oavsett friande eller fällande domar.
Frias de, då lär de säga upp sig "frivilligt" och fälls de, ja då löser ju PAN det istället.
Vad är du för en jävla lirare egentligen?