Citat:
Ursprungligen postat av
Svenne-i-Banan
Du är för ointelligent för att förstå, det är ungefär som att förklara relativitetsteorin för en gris. Ta det inte personligt men så är det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Svenne-i-Banan
Ursäkta men din logik är på en väldigt låg nivå så jag tror inte du någonsin kommer förstå enkla logiska resonemang. Du får en chans till.
Om vi diskuterar avsikten så är förstås avsikten det avgörande så om avsikten var att ge kritik mot en feminist så var det avsikten även om du och den andre misstolkade varandra, och det oavsett vems fel det var att avsikten inte förmedlades korrekt.
Om du däremot diskuterar resultatet av en politik så är det resultatet som är intressant. Du får alltså bestämma dig för vad det är du vill diskutera.
Fint du startar med att ifrågasätta min logik när jag precis mejade ner din. Försök inte med mig. Du kom på dig själv här.
Jag har inte uttryckligen sagt att jag diskuterar avsikten. Det var du som drog in det. Jag har hela tiden sagt att jag diskuterade det faktum att det spelar roll hur man uttrycker sig för hur andra människor uppfattar det.
Detta är en seriös fråga. Har du autism/aspergers? Det skulle förklara mycket faktiskt, och jag hade kunnat hantera dig på ett annat sätt.
Och ska vi förhålla oss till verkligheten vilket jag föredrar, istället för drömmerier, så spelar inte avsikten nån större roll i sammanhanget internetforum eller politik. Så... sluta snurra in detta nu.
Skulle vilja påstå att detta är en tramsig taktik du har för att avleda samtal från vad det handlar om. Det genomskådas, sorry.
Nej problemet är inte min intelligens, problemet är precis tvärtom. Jag ser igenom en sån som dig på två sekunder och du tål det inte. Så då kommer det "du är så ointelligent så det är inte lönt att förklara". Ungefär som när vissa drar till med "det är off topic" när de inte har någonting kvar att svara.
Du har just kapitulerat, svennebanan.