Citat:
Ursprungligen postat av
a987
Polisen får INTE vägra ta emot anmälan om korruption, vilket du verkar vilja ge polisen möjlighet till.
När man diskuterar ett kriminalfall, då måste man förstås ha rätt att lägga fram hypoteser om hur polisen skulle kunna förfalska bevis. Allt annat vore helt orimligt i en demokrati. Det hade varit en sak om jag hade sagt att en viss polis förfalskade ett visst bevis. Men det är förstås lagligt att diskutera allmängiltiga saker, som tex att poliser KAN rota i folks soptunnor och leta efter sperma. Allt annat vore som sagt helt orimligt i en demokrati.
Eller menar du att det är olagligt för dig eller någon annan, att tex säga att jag någon gång skulle KUNNA ha grävt upp ett lik från en kyrkogård och haft sex med det?
Det är INTE olagligt, så länge ni INTE envisas med att jag faktiskt HAR gjort det.
ok du vinner förstår du är rättshaverist är du kompis med gollum.
Troll trolleri trollera trolling är fiske med och det kan du märker jag.
Denna tråden handlar om något annat än fiske vi diskuterar nämligen att polisen gripit häktat en man som förgrep sig på en flicka 1995 och det tack vare dna som gjorde att cold case gruppen tog svinet.
men du verkar inte vara med i matchen säker på att du fick biljetter till denna match grabben du är fel ute nämligen vi är tämligen säkra på att kräket sitter nu och pratar om just det vi jiddrar inte om att han skall få resning i hd och är oskyldig eller så fattar du trögt. lägg ned och dra upp trålen.
jag har ätit räka på västkusten sedan tidigt sextiotal när det fanns räktrålare på Resö.
Men den här tråden handlar om dna och brott våldtäkt på barn som polisen löst tack vare dna förstår du dna är arvsanlag om det hamnar på något som exempelvis sperma inne i slidan på ett våldtäktsoffer så tror inte de flesta att polisen planterat det där eller forensikerna det heller det kommer aldrig den misstänkte gärningsmannens advokat att säga i en rättegång heller även om jag förstår att du önskar det. kamma dig nu