Citat:
Ursprungligen postat av
Götepallbock
Får tyvärr inte upp länken..
Möjligt jag misstog mig, menade Jenny med tatueringen över musen.. Var hon inte med i Dax också!?
Ber om ursäkt för detta naturligtvis... 🙄
Tack för att du kom med detta klargörande. Så man slipper att varken sörja eller dödförklara folk som med all sannolikhet är i livet. Men att detta gällde den "andra" Jenny, med den fräcka tatueringen över fittan, ofta kallad för Jenny Svensson, är dock inte mindre ledsamt. Hon var ju också en av de svenska stjärnorna på den tiden det begav sig, med en fin naturlig kropp och ett fint agerande. Hade i mitt tycke ofta, hur ska jag säga, en härligt vild och "slynig" framtoning.
Hon var säkert med i DAX också. Tidningen var väl lite i samma "sfär" som Sandbergs Postorder som under ett antal år både hade försäljning av filmer, dildos och dylikt men också gjorde egna porrfilmer. Där även den nu döde Jenny medverkade då och då. Apropå tidningar så minns jag även ett "hemma -hos"-reportage som den utmärkta herrtidningen
Cats gjorde hos henne en gång. Där fick man bilden av en ganska vanlig alldaglig tjej med tillägget att hon gillade att knulla på film. Tyvärr har jag för länge sedan slängt tidningen som detta reportage ingick i. Hon förtjänade ett annat öde än det som nu blev. Visst visste man att hon hade använt droger (kokain var det väl), men mer i något fest-sammanhang vilket hon knappast skulle vara varken den första eller sista att göra men att det på senare år inte varit något problem längre. Hade väl då också börjat jobba på något gym.
Avslutningsvis så verkar dödsorsaken varit en överdos. Ska man då också tolka det som att hon tog livet av sig ??. Mer uppgifter vore välkommet.