2006-12-03, 19:54
Medlem
apanola IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFireman
Minns att jag skall ha en film där jenny pissar (!) på en nybörjartjej som sitter i en soffa, nybörjartjejen har tydligen alltid drömt om det, sedan blir nybörjartjejen påsatt av en långhårig kille med kroknäsa...!

om jag inte minns helt fel så var den lånhårige killen med kroknäsa Gabor, som störtade i sitt flygplan och omkom under någon flygtävling på malta ( tror jag), hände i sommras (tror jag). Första och enda dödsfallet i den flygsporten också
Citera
2006-12-03, 19:54
Medlem
???s avatar
Kan väl vara snäll & lägga upp en film där Amandla(!) pissar på Jenny också.

Megaupload.com ca:10mb
Citera
2006-12-03, 19:58
Medlem
H.E.L.s avatar
Citat:
Minns att jag skall ha en film där jenny pissar (!) på en nybörjartjej som sitter i en soffa, nybörjartjejen har tydligen alltid drömt om det, sedan blir nybörjartjejen påsatt av en långhårig kille med kroknäsa...!

Den har jag på vhs!
Citera
2006-12-03, 23:23
Medlem
MrFiremans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ???
Minns också den scenen, den va med i någon Censur/AktuellRapport video man fick med tidningen. Det va Jessica(?) hon pissade på.

Japp det stämmer, Jessica var det...!

Ajfan! har han Gabor dött i en flygolycka ? han har väl gjort ett antal filmer med Amandla också ?
Citera
2006-12-04, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ???
Minns också den scenen, den va med i någon Censur/AktuellRapport video man fick med tidningen. Det va Jessica(?) hon pissade på.

Hon är ju inte mkt att hänga i grenen, jessica alltså
Citera
2006-12-04, 11:24
Medlem
apanola IIs avatar
Citat:

Ajfan! har han Gabor dött i en flygolycka ? han har väl gjort ett antal filmer med Amandla också ?

säg dom som han inte har satt på i porrsverige.
japp, han kraschade med sitt plan uder en uppvinsing, jag tror att det ska finnas en tråd om det här på FB, men han höll på med sabelfäktning också
Citera
2006-12-04, 17:40
Medlem
MrFiremans avatar
Japp läste en annan tråd om Gabor och flyguppvisningar, de kör tydligen med ganska små marginaler i den sporten, bättre och hålla på med knullandet!
Citera
2006-12-05, 02:07
Medlem
Tack för filmerna! Hade iofs redan scenen från Sluts Of Scandinavia 4... Har lite svårt för just pisset men annars så är den rätt schysst
Citera
2006-12-05, 07:58
Medlem
apanola IIs avatar
Citat:
Japp läste en annan tråd om Gabor och flyguppvisningar, de kör tydligen med ganska små marginaler i den sporten, bättre och hålla på med knullandet!

Men den arma stackarn hade det tveksamma nöjet att bli det första dödsoffret i den sporten, vill minnas att jag såg hans dödsannons i DN, hade ett flygplan som symbol, kanske bättre än att ha en stor svällande ståkuk där, för jag vill nog påstå att Gabor var mer känd som porrskådis än som flygare.
Citera
2006-12-05, 09:56
Medlem
Bluebeast72s avatar
Bra info o flyt i tråden,väntar med spänning på huvudfrågans svar: Vad gör Jenny nu,var bor hon,o har hon gjort ngr nya filmer?
Citera
2006-12-06, 04:23
Medlem
Ingen som kan och vill ladda upp lite mer klipp på sköna jenny? =)
Citera
2006-12-06, 14:09
Medlem
Bluebeast72s avatar
Ingen som känner henne o kan tipsa om hennes stora idolskara här,o det faktum att hon förärats med en helt egen tråd,Mer av Jenny tack.........
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in