Citat:
Ursprungligen postat av
Flickfotograf
Okej, jag har blivit utsatt för våldtäkt, det har inte du. Och du din dumma jävel ska tala om för mig vad "vi" känner.
Finns det något större tecken på idiot?
Det är vid sidan av poängen. Och har du blivit det är det beklagligt och mer än så kan jag inte säga om det eftersom jag inte vet något om situationen då det skedde. Men jag sätter inte heller igång nu att raljera omkring det, säga att du ljuger och överdriver din historia. Vilket jag faktiskt är ganska säker på att du hade gjort om jag hade sagt att jag blivit våldtagen. Ledsen, men det är den bilden du har gett av dig själv, ialalfall bilden som fastnat hos mig. Du har uttryckt dig så fruktansvärt hänsynslöst, empatilöst och illvilligt flertalet gånger gällande olika saker. Men å andra sidan, om du nu blivit utsatt för hemska brott i barndomen eller tidigare vuxenliv kan det ju vara en förklaring till varför du uttrycker dig som du gör. Så med det i åtanke kanske jag borde ha större förståelse.
Nu vred du diskussionen åt ett helt underligt håll, jag har aldrig talat om för någon vad någon tycker. Jag ifrågasatte att du raljerade kring att våltäkter är något man reparerar sig från, för det är det inte säkert att alla gör.