2019-03-03, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Om hon blir överfallsvåldtagen i vaginan och inte blöder, är det inte lika allvarligt då?

Det var trådstartaren som tog upp anala våldtäkter som leder till blod. Därför kommenterade jag det exemplet.

Överfallsvåldtagen i vaginan är också våldtäkt.
Citera
2019-03-03, 09:49
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Återigen: vilka är "ni", som begripit att ni är lurande?

Jag och min mamma till exempel. De kvinnor som inte röstar vänster.

Jag talar nu specifikt om regeringen, att de utger sig för att vara feministiska är uppenbart en floskel om man ser till olika delar av samhället. Både vad gäller överfallsvåltäkter, våld mot kvinnor samt yrken som kvinnor väljer, som ofta ligger inom offentlig sektor.
Det är mycket snack och lite hockey.
Citera
2019-03-03, 09:50
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insida
Det var trådstartaren som tog upp anala våldtäkter som leder till blod. Därför kommenterade jag det exemplet.

Överfallsvåldtagen i vaginan är också våldtäkt.

När någon tvingar till sig sex med hot om våld eller våld är det våldtäkt.
Citera
2019-03-03, 09:51
Medlem
TrickieDickies avatar
Citat:
Du har rätt i vad du skriver här.
Men de skribenter som här på forumet som i tråden lägger fram att våldtäkt inte är så farligt? Vad anser du om dessa? De förefaller, eller utger sig för att vara svenska män.
Vad förväntar du mig att jag ska säga? Inga normala män gillar våldtäkt. Antingen är de flesta av dessa män troll eller utlänningar som påstår sig vara svenskar.
Senast redigerad av TrickieDickie 2019-03-03 kl. 10:00.
Citera
Medlem
Citat:

Ja, enligt en äldre definition av våldtäkt är det så. Men nya samtyckeslagen kräver inte våld eller hot om våld för att det ska kallas våldtäkt.
Citera
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Jag och min mamma till exempel. De kvinnor som inte röstar vänster.

Jag talar nu specifikt om regeringen, att de utger sig för att vara feministiska är uppenbart en floskel om man ser till olika delar av samhället. Både vad gäller överfallsvåltäkter, våld mot kvinnor samt yrken som kvinnor väljer, som ofta ligger inom offentlig sektor.
Det är mycket snack och lite hockey.

Politikerna har ju salufört kvinnoprivilegier på ett sådant sätt att kvinnor nappade på en glossig förpackning, som skulle ge dem guld och gröna skogar, gärna på männens bekostnad. Är inte det en ganska allvarlig karaktärsbrist hos kvinnor? Jag menar att låta sig luras för en ren egogrej.

Ska politiker välja jobb åt kvinnor?? Du var inte vänster sa du... Gillar du likhet i utfalll så är du ultravänster!
Senast redigerad av WordWarrior 2019-03-03 kl. 09:59.
Citera
2019-03-03, 09:52
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Så det är inte våldtäkt om man söver/drogar en kvinna, för att sedan genomföra ett samlag utan hennes medgivande?
Citera
2019-03-03, 09:56
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
Så det är inte våldtäkt om man söver/drogar en kvinna, för att sedan genomföra ett samlag utan hennes medgivande?

Numera är det ju våldtäkt om man inte aktivt frågar om lov inför varje ställningsbyte. Absurt som fan, och ett verkligt skäl att inte knulla med svenska kvinnor eller ens bo kvar här.
Citera
2019-03-03, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Numera är det ju våldtäkt om man inte aktivt frågar om lov inför varje ställningsbyte. Absurt som fan, och ett verkligt skäl att inte knulla med svenska kvinnor eller ens bo kvar här.

Lagen gäller även om man knullar med icke-svenska kvinnor så länge det sker i Sverige. Så ja, det är säkrare att flytta än att knulla annan etnicitet.
Citera
2019-03-03, 10:01
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Lagen gäller även om man knullar med icke-svenska kvinnor så länge det sker i Sverige. Så ja, det är säkrare att flytta än att knulla annan etnicitet.

Det är säkrare att knulla andra etniciteter. Utländska kvinnor falskanmäler inte våldtäkt lika ofta.
Citera
2019-03-03, 10:02
Medlem
TrickieDickies avatar
Citat:
Ja, enligt en äldre definition av våldtäkt är det så. Men nya samtyckeslagen kräver inte våld eller hot om våld för att det ska kallas våldtäkt.
Kan även kvinnor då åtalas för våldtäkt om de manipulerar till sig sex med en man som inte gett sitt uttryckliga samtycke?
Citera
2019-03-03, 10:05
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Jag har inga problem att be om ursäkt när jag har fel.
Okej, jag har blivit utsatt för våldtäkt, det har inte du. Och du din dumma jävel ska tala om för mig vad "vi" känner.
Finns det något större tecken på idiot?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in