2019-03-02, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
Ni hade väl helst spelat i NHL om ni hade fått välja. Bra hockey, men annars totalt ointressant.

Det mest spännande Växjö bidragit med till SHL är fortfarande Evertssons fyllebravader.

Är inte så insatt, men Versteegs fruntimmer skulle alltså ha någon sorts koppling till Växjö? Berätta mer.
Vilka fyllebravader?
Citera
2019-03-02, 22:37
Medlem
Citat:
Ni hade väl helst spelat i NHL om ni hade fått välja. Bra hockey, men annars totalt ointressant.

Det mest spännande Växjö bidragit med till SHL är fortfarande Evertssons fyllebravader.

Är inte så insatt, men Versteegs fruntimmer skulle alltså ha någon sorts koppling till Växjö? Berätta mer.

Versteeg fru är bäst polare med reddox fru och hälsat på i Växjö tidigare. Vilket förmodligen är anledningen till att han lirar med oss.

Vidare har han varit påväg till Frölunda(lirat med Sjöström) för något år sedan men det gick inte att lösa då.
Senast redigerad av MitchRapp 2019-03-02 kl. 22:40.
Citera
2019-03-02, 22:38
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Vilka fyllebravader?

Hur har du inte koll på detta? Misstänker att det är för att du just nu är ute på en egen fyllebravad.
Citera
2019-03-02, 22:40
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Versteeg fru är bäst polare med reddox fru och hälsat på i Växjö tidigare. Vilket förmodligen är anledningen till att han lirar med oss.

Vidare har han varit påväg till Frölunda för något år sedan men det gick inte att lösa då.

Nu när du säger det så har jag nog läst detta tidigare. Så han spelar med andra ord gratis. Stort hjärta.
Citera
2019-03-02, 22:42
Medlem
Citat:
Hur har du inte koll på detta? Misstänker att det är för att du just nu är ute på en egen fyllebravad.
Om nu det du beskriver skulle visa sig vara sant så får du gärna berätta för mig vilket annat lag som INTE har fyllon i sina lag? Det är ju rätt lustigt förresten att en Lulesupporter gör ett sådant antagande när ni själva värvade en spelare som idiotkörde på fyllan och kappkörde på allmän väg
Citera
2019-03-02, 22:44
Medlem
Citat:
Nu när du säger det så har jag nog läst detta tidigare. Så han spelar med andra ord gratis. Stort hjärta.

Intelligensnivån här är som vanligt låg. Han tjänar bra med shlmått. Men bara en bråkdel av miljoner osten lassat upp för diverse halvkassa spelare genom åren.

Växjö värvar med kontakter medan Luleå tvingas lassa upp överpriser. Såg man på Welch och även på spelaren som hellre lirar i HV ån Luleå trots att Luleå bjöd bra mycket mer.
Senast redigerad av MitchRapp 2019-03-02 kl. 22:51.
Citera
2019-03-02, 22:55
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Intelligensnivån här är som vanligt låg. Han tjänar bra med shlmått. Men bara en bråkdel av miljoner osten lassat upp för diverse halvkassa spelare genom åren.

Ett tecken på hög intelligens är förmågan att uppfatta sarkasm. Jag får nog ge mig nu.

Bara en sista fråga. Vad har Kris Versteeg i lön, du som vet?

Citat:
Vem har INTE gjort dumma grejer på fyllan?

Majoriteten av människor som sitter i höga positioner hos företag/organisationer med mediaexponering har för det mesta vett nog att inte bete sig som ett fyllo i Ö-vik en lördagskväll. Det visar på omognad och bristande omdöme.
Citera
2019-03-02, 22:58
Medlem
Citat:
Ett tecken på hög intelligens är förmågan att uppfatta sarkasm. Jag får nog ge mig nu.

Bara en sista fråga. Vad har Kris Versteeg i lön, du som vet?

Majoriteten av människor som sitter i höga positioner hos företag/organisationer med mediaexponering har för det mesta vett nog att inte bete sig som ett fyllo i Ö-vik en lördagskväll. Det visar på omognad och bristande omdöme.
Du som supportrar ett lag som värvade en spelare som var inblandad i en dödsolycka där alkohol garanterat var inblandat ska nog bara ge fan i att berätta för andra om vad ett gott föredöme är. Därmed inte sagt att jag försvarar idiotfyllegrejer.
Citera
2019-03-02, 23:01
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Du som supoortrar ett lag som värvade en spelare som var inblandad i en dödsolycka där alkohol garanterat var inblandat ska nog bara ge fan i att berätta för andra om vad ett gott föredöme är. Därmed inte sagt att jag försvarar idiotfyllegrejer.

Om du vill diskutera det där får du nog byta tråd. Vad jag vet har alkohol inget med saken att göra.
Citera
2019-03-02, 23:03
Medlem
Citat:
Om du vill diskutera det där får du nog byta tråd. Vad jag vet har alkohol inget med saken att göra.
Nu var det iofs inte jag som tog upp det ämnet men. Hur som helst är det dubbelmoral att prata om gott föredöme när ni själva värvade en spelare som inte tycks veta ett förbannade dugg om vad det ordet betyder.
Citera
2019-03-02, 23:05
Medlem
Citat:
Du som supportrar ett lag som värvade en spelare som var inblandad i en dödsolycka där alkohol garanterat var inblandat ska nog bara ge fan i att berätta för andra om vad ett gott föredöme är. Därmed inte sagt att jag försvarar idiotfyllegrejer.

Tror inte alkohol var med i bilden vid bilkraschen. Sen är det lite skillnad på spolingar till spelare som inte vuxit upp och personer i ledande befattningar i näringslivet/idrotten! Sådana personer förväntas ha ett mycket bättre omdöme och mognad!
Citera
2019-03-02, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Tror inte alkohol var med i bilden vid bilkraschen. Sen är det lite skillnad på spolingar till spelare som inte vuxit upp och personer i ledande befattningar i näringslivet/idrotten! Sådana personer förväntas ha ett mycket bättre omdöme och mognad!
Vem fan har INTE alkohol i kroppen om man kör som en blådåre i 200 knyck på allmän väg? Tror du på vad du själv skriver?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in