Citat:
Ursprungligen postat av
Perguitar
Jag har inte en susning om hur, och i vilken mängd, svenska, och andra, åkare brukar sin astmamedicin, och, bortsett från att jag utgår ifrån att de, precis som alla andra, använder sina mediciner för att motverka sina symptom, så skiter jag fullständigt i det. Det jag vänder mig mot, och det var det mitt inlägg handlade om, är den tungt nationalistiska synen, att det som är helt oacceptabelt för norrmän, är helt OK för svenskar! Rätt skall vara RÄTT!!
När det gäller Sundby, så var han ju helt utan skuld, då det var NSF som missat att skicka in dispensansökan om astmamedicinering. Men enligt dopingreglementet, så var det hans skuld, och han fick också ett orimligt hårt straff för det. Oerhörd glädjande att han reste sig den efter smällen, och att han fick sitt efterlängtade, och välförtjänta, guld.
Det enda du har en susning om är att du viftar med den norska flaggan.
När man synar och använder samma metod kallas man... vad var det... intelligensbefriad?
Försök att inse att Grinirunkande inte innebär att man har någon rätt till något.
Dina argument och flera andras är ju som så här.
1. Adolf Hitler invaderade Norge.
2. De slogs mot RIKTIGA nazister.
3. Därför kan en norrman aldrig göra något fel.
I verkligheten är dock det här fakta som inte alls har med varandra att göra.
Och Norge är ett naziland. 50 000 direkt involverade i Adolfs verksamhet, jämfört med 200 svenskar. Givet att Norges befolkning är hälften av Sveriges finner vi att Norge är ca. 500 gånger så nazistiskt som Sverige.
Och det är något du tycker om.
Nej, du är en äcklig nationalistisk folkmördare som försöker ursäkta statsdopning.