2019-03-02, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Nej, men deras instinkt vill öka konkurrensen på den sexuella spelplanen, och därigenom försöka höja värdet på sitt kön. Det gäller i synnerhet sexuellt oattraktiva kvinnor.

Ja, men kvinnors generella attityd att vara för invandringen, grundar sig inte på denna instinkt.

Det är inte så invandrarna framställs i media. Som snygga starka män, utan som offer man ska tycka synd om.
Citera
2019-03-02, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Du vet inte ett dugg om verkligheten. Varför är det bara unga män som kommer hit? Var är kvinnors empati för de unga utländska kvinnorna?

Vad grundar du det på?

Du gör enbart antaganden ifrån en teori du har. Du har ingen vetskap om det faktist är så.

Sedan letar du efter alla bevis som bekräftar det du tror.
Citera
2019-03-02, 20:08
Medlem
Om vi tar en tjej jag pratar med om invandringen så har hon inget intresse av invandrarkillar. Hon har alltid bara svenska killar, umgås med svenskar.

Om du talar illa om invandrare i hennes närhet, går hon igång på ren instinkt och blir upprörd, för att du nedvärderar andra människor.

Hon drivs inte av sexuella lustar för att ta hit konkurrens och knulla invandrarmän.

Är det verkligen svårt att förstå?
Citera
2019-03-02, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getskill
Nej , det har den inte. Den har utvecklats för att ta hand om BARN och "söta saker" (djur), INTE svaga i gruppen. Kvinnor FÖRAKTAR svaga män, om dom INTE skulle göra det, om dom skulle vilja TA HAND OM DOM så skulle dom STÅTT I KÖ för alla ensamma vita stackars män, men det gör dom inte, istället föraktar dom dom.

Du är extremt naiv, du har gått på propagandan att kvinnor vill ta hit invandrare för att dom är så "Empatiska".

VAD tror du hade hänt om dessa invandrare istället för män, hade varit 20-35 åriga stört-heta asiatiska eller ukrainska kvinnor? Tror du dom hade haft samma såkallad "empati" för detta då?

Det är inget annat än en sexuell strategi, en undermedveten sådan, som i sin tur rationaliseras som empati.

Du har mycket att lära.

Därför kvinnor jobbar på sjukhus? För att dom föraktar svaga? Äldrevården?

Du låter mycket ung förövrigt.
Citera
2019-03-02, 20:12
Medlem
Citat:

Hon SÄGER att ho inte har "något intresse", det är HELT IRRELEVANT; vad en kvinna säger är IRRELEVANT. Hennes UNDERMEDVETNA filtrerar ständigt och analyserar vem som kommer överleva i samhället, sedan blir denne person en partner att gänga med.

Inte bara det, men hon HÖJER sitt egna sexuella värde desto fler män som kommer in i landet, då konkurrensen om fittan blir starkare.

Du har inte en jävla susning om vad du pratar om, du är klart och tydligt fortfarande kvar i blå piller träsket, dags att ta det röda pillret sötnos.

När du blir lite äldre kanske du lär dig samma sak som mig.
Citera
2019-03-02, 20:17
Medlem
Citat:
Svaga MÄN, ja, dom FÖRAKTAR män i reproduktiv ålder som är svaga.

Svara på frågan: VARFÖR vill inte kvinnor ta emot 25åriga asiatiska kvinnor? Vad hade dessa vänsterflummare som vill ha massinvandring sagt om det handlade om 23åriga skitsnygga ukrainskor i hundratusentals?

ALLT är en sexuell strategi, pådriven av det undermedvetna, förstår du inte detta förstår du inget och är härmed diskvalificerad från diskussionen.

Om du hade någon koll så skulle du veta att varken kvinnor eller män är ansvariga över massinvandringen.

Detta har tvingats på den svenska befolkningen ifrån människor på höga positioner.
Citera
2019-03-02, 20:19
Medlem
Citat:
Värdelöst argument, du är klart och tydligt en cuck som låtit dig lurats av myterna om kvinnan, en hjärntvättad liten SJW sopa med icke existerande testosteronnivåer

Hoppas jag kan få lite högre testosteron som dig någon gång då.
Citera
2019-03-02, 20:26
Medlem
Citat:
Men ja ditt dumhuvud, detta förstod man för 15 år sedan. Vad du inte fattar är att man EXPLOITAR kvinnans naturliga tendens för att skapa KONFRONTATION mellan olika män för att på så filtrera ut vinnaren, det är DÄRFÖR dom vill massimportera så många män som möjligt, även fast våldtäktsstatistiken skjuter i taket.

Det har inte ett skit med empati att göra, det är enbart en rationalisering från deras sida, dom är inte medvetna om den egentliga biologiskt drivna orsaken.

Lyssna grabben, håll din käft stängd när du diskuterar med mig. Om du vill fortsätta diskussionen visar du respekt för andra män. Klarar du inte av detta är du en liten sopa.

Jag märker tydligt när jag talar med dig att du är en vek snorvalp. Kom inte och lek snälla du.
Citera
2019-03-02, 20:33
Medlem
Citat:
Åh men ser man på, soyboyen försöker spela cool Vad gulligt, kan du inte försöka lite mer, dock? På ett sätt som inte är så oerhört jävla tryhard?

Komigen nu, imponera på oss, vi vill se hur man är en cool SJW cuckboy som dig, visa oss, okej?

Att du avslutar med en flörtgubbe bevisar ju bara på att det fick effekt. Jag är inte intresserad att diskutera med barn.

Sorry.
Citera
2019-03-02, 20:44
Medlem
Citat:
Det var nog den sämsta comebacken jag någonsin skådat, du gjorde oss alla besvikna min kära Naturesprophet.

Antar det blir svårt när man vet att man förlorat diskussionen

Ifall du vill kan vi träffas irl så ska jag spöa skiten ur dig.
Citera
2019-03-02, 20:49
Medlem
Citat:

Oh jävlar, nu ska tuffingen "mötas irl brush!!", är du en blatte mån tro? Du börjar faktiskt lukta lite neger, säker på att du är svenne?

Förövrigt skulle jag rekommendera dig att inte göra sådant, du har inte den blekaste aning vad för psykopater som finns där ute som inget annat vill än att möta upp med dig och slå dig sönder och samman med deras kusiner som står bakom hörnet.

Visste att du skulle banga, ha det grabben.
Citera
2019-03-02, 20:55
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Vad dom menar är att Kanadas premiärminister cucken Trudeau är en feminist och mangina. Progressiva i USA sa att de också skulle fly till Kanada när Trump blev president (vilket dom inte gjorde).
Turdeau är mera passande namn på en sån skithög.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in