2019-02-27, 20:23
Medlem
Yeminas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Svenska kvinnor är mer förtjusta i svenska män än tvärtom. Fast det är ju bara en liten ynklig skara på det här forumet, som Word(Keyboard)Warrior och Mes (han gör verkligen skäl för sitt namn).
Jag älskar svenska män! Starka, trygga och inget behov av drama och tjafs. Löv it. Vi visar varandra ömsesidig uppskattning.
Citera
2019-02-27, 20:25
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yemina
Om man anser att män som inte ägnar tid åt att tangentsbordskriga istället för att motta avsugningar varje morgon så visst för all del

Nivån på gnället här får ju vem som helst att torka ihop totalt.

Sex med samma kvinna dag ut och dag in är dödstråkigt. Du inser att sexvapnet förlorar kraft för varje dag du åldras, och för varje förutsägbar sak du gör i sänghalmen?

Vem bryr sig om en ihoptorkad svensk kvinna på 35-40 år? Nej, sorry nu var jag elak...

Du har fortfarande inte svarat på min fråga om hyckleriet att som feminist säga "man up".
Citera
2019-02-27, 20:27
Medlem
Yeminas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Det var inte svar på mitt inlägg. Du inser att det finns ett hyckleri hos feminister som talar om att samhället måste gripa in för att utjämna spelplanen mellan män och kvinnor. När män har problem så säger man "man up" och menar att de ska ta hand om sina egna problem. Feminister menar ju att man inte ska ha en stereotyp syn på manlighet. Inser du inte hyckleriet i detta så är du ju blind.
Jag anser att gnäll på detta forum likt denna tråd kön oaktat är ett jävla gnäll, ja.

Just på detta forum är det just män som i huvudsak ägnar sig åt detta. Jag ägnar ungefär lika mycket tid åt att bråka med andra feminister, de förekommer dock inte här i någon större utsträckning.
Citera
2019-02-27, 20:30
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Jag anser att gnäll på detta forum likt denna tråd kön oaktat är ett jävla gnäll, ja.

Just på detta forum är det just män som i huvudsak ägnar sig åt detta. Jag ägnar ungefär lika mycket tid åt att bråka med andra feminister, de förekommer dock inte här i någon större utsträckning.

Kvinnors problem får 100 % av utrymmet i den offentliga debatten. Hur vore det om du lyssnade på mäns problem? Det vore väl jämställt och bra?
Citera
2019-02-27, 20:30
Medlem
Yeminas avatar
Citat:
Sex med samma kvinna dag ut och dag in är dödstråkigt. Du inser att sexvapnet förlorar kraft för varje dag du åldras, och för varje förutsägbar sak du gör i sänghalmen?

Vem bryr sig om en ihoptorkad svensk kvinna på 35-40 år? Nej, sorry nu var jag elak...

Du har fortfarande inte svarat på min fråga om hyckleriet att som feminist säga "man up".
Han verkar inte tycka det då vi ligger minst 2 gg per dag. Sexuellt kompatibla män är en fin sak

Sen att du inte vill ligga med kvinnor över 25 rör liksom inte min relation.

Hur har du det med din fruga? Safterna flödar förstår jag 😍
Citera
2019-02-27, 20:31
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:

Nyfiken fråga, var bråkar du med feminister? Det låter högintressant. Jag får bara artiklar av feminister upptryckt i ansiktet via media, men ser eller hör inga i vardagen.
Citera
2019-02-27, 20:34
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Kvinnors problem får 100 % av utrymmet i den offentliga debatten. Hur vore det om du lyssnade på mäns problem? Det vore väl jämställt och bra?

Det jag hatar mest med feminister är deras vurmande för den kvinnoförtryckande och onda religion islam. Att sätta på sig slöja är tydligen kvinnokamp för dessa galna batikhäxor. Jag är emot feminism för att feminism är ANTI-KVINNA. Och anti-människa öht.

Men du tycker ju tyska galna islamkramande miljöpartister är okej så länge dom inte förbjuder dig att besöka fnask.
Citera
Medlem
Yeminas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrLevaLivet
Nyfiken fråga, var bråkar du med feminister? Det låter högintressant. Jag får bara artiklar av feminister upptryckt i ansiktet via media, men ser eller hör inga i vardagen.
Finns div forum på tex Facebook och andra sociala medier.
Den femistiska sfären är liksom inte så överens som man kan tro.
Citera
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Jag älskar svenska män! Starka, trygga och inget behov av drama och tjafs. Löv it. Vi visar varandra ömsesidig uppskattning.

Var visar svenska kvinnor uppskattning för svenska män i offentligheten? Ge exempel!
Citera
2019-02-27, 20:35
Medlem
Yeminas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Det jag hatar mest med feminister är deras vurmande för den kvinnoförtryckande och onda religion islam. Att sätta på sig slöja är tydligen kvinnokamp för dessa galna batikhäxor. Jag är emot feminism för att feminism är ANTI-KVINNA. Och anti-människa öht.

Men du tycker ju tyska galna islamkramande miljöpartister är okej så länge dom inte förbjuder dig att besöka fnask.
Jag har oerhört svårt för de som inte pallar att kritisera islam och dess förtryck av kvinnor. Det om något är ofeministisk i min bok
Citera
2019-02-27, 20:36
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Jag har oerhört svårt för de som inte pallar att kritisera islam och dess förtryck av kvinnor. Det om något är ofeministisk i min bok

WordWarrior har liknande kvinnosyn som en muselman.
Citera
2019-02-27, 20:37
Medlem
Yeminas avatar
Citat:
Var visar svenska kvinnor uppskattning för svenska män i offentligheten? Ge exempel!
Vadå offentligheten? Ska ni ha banderoller? Jag visar min man uppskattning och i övrigt talar jag inte illa om svenska män.
Du ägnar ju själv spaltmeter åt att kritisera sk ”förtorkade” svenska kvinnor trots att du själv är gift med en.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in