2019-03-02, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Nu reagerade jag på det du sa om egendom. Inget annat. Det är vanligt att egendom kommer till skada. Så förstod inte ditt inlägg.

Citat:
Ursprungligen postat av singleheart
Lite jobbigt att handlade om svenska män i huvudsak???

ALLA vet ju att svenskar ALLTID sköter sig och inte begår brott
Framförallt inte kastar sten och slår kvinnor
Citera
2019-03-02, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Jag håller med
Håller med, fega djävlar
Citera
2019-03-02, 19:02
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SecretQ
Det var bara helt vanliga svenska män som slogs på en rastplats och då var det inget roligt att skriva i tråden längre när det borde vara tvärtom.

Att till exempel börja diskutera om hur vuxna karlar kan fightas på allmän plats över något så trivalt som klubbtillhörigheter.

Jag är en 55+ gubbjävel och fattar inte varför det inte är mer debatt om sånt.

Nej, man fabulerar om afghaner, romer och resande ÄVEN när det inte är ovanligt att s k firmor håller på med sånt här.
På Salmings, Sundins och Foppas tid var det bättre. Var har det tagit vägen med Sveriges karlar? Jävla sopprötter!

Hmm, du tror inte blattar är med i firmorna? Nu anser jag att en huligan är lika vidrig, etnisk svensk, eller inte - men tro för fasiken inte att alla är äkta svennar...
Citera
2019-03-02, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peheis666
Vad vill du din fitta ha sagt med det? +30 procent är blattar inom Bajen.
Du missar att de beter sig som neandertalare eftersom de är firma anhängare beror inte på att de är invandrare även om de är det också. De är män också.
Citera
2019-03-02, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Hmm, du tror inte blattar är med i firmorna? Nu anser jag att en huligan är lika vidrig, etnisk svensk, eller inte - men tro för fasiken inte att alla är äkta svennar...
Finns inga äkta svenskar över huvudtaget möjligen nord européer
Citera
2019-03-02, 19:07
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robban36
Till er som tror att det är romer eller klanfolk, det var nedklottrat "bajen" på nån skylt.Va är det för klan som hänger på Söder?? : D

Det är såklart ziggisarna från Medborgarplatsen som blivit Bajare.
De har hållit till så länge på söder nu så de har acklimatiserat sig.
Eller tror du att ziggisarna på söder håller på AIK va?
Citera
2019-03-02, 19:08
Medlem
Couplets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SecretQ
Det var bara helt vanliga svenska män som slogs på en rastplats och då var det inget roligt att skriva i tråden längre när det borde vara tvärtom.

Att till exempel börja diskutera om hur vuxna karlar kan fightas på allmän plats över något så trivalt som klubbtillhörigheter.

Jag är en 55+ gubbjävel och fattar inte varför det inte är mer debatt om sånt.

Nej, man fabulerar om afghaner, romer och resande ÄVEN när det inte är ovanligt att s k firmor håller på med sånt här.
På Salmings, Sundins och Foppas tid var det bättre. Var har det tagit vägen med Sveriges karlar? Jävla sopprötter!
Undrar vad sånt här kostar. Såg en tråd om att kvinnor minsann fick 4 miljoner kr av män under sin livstid, men jag undrar då om man räknat med det män ställer till med på samhällsnivå som kostar skjortan. Det lär ju inte vara klubbarna som står för detta polisuppbåd, liksom.
Citera
2019-03-02, 19:09
Medlem
SecretQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Det är klart att det finns folk som har föräldrar med annan härkomst. Men om svenskar vill anse att "firmaverksamheter" där vuxna män är ute för att bråka inte är något att prata om är det ju något fel. Ska mina skattepengar gå till att poliser ska vakta arenor och hålla koll i städer för att - återigen - vuxna karlar ska kriga.
Ånej!
Citera
2019-03-02, 19:10
Medlem
Steinarrs avatar
Att slåss om en fullständigt meningslös sport är inga problem för svenskar tydligen.

Tänk om man kunde fokusera på lite viktigare grejer istället....
Citera
2019-03-02, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Restad
Ärdu dum eller, varför skulle de bråka. Så klart det är nassar i några firmor som gjort uppkom möte.

Men alltså, fotbollshuliganer brukar inte kasta sten och vandalisera en buss. Varför skulle en massa "Bajare" eller Djurgårdare slåss på en rastplats utanför Nyköping?
Citera
2019-03-02, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Men alltså, fotbollshuliganer brukar inte kasta sten och vandalisera en buss. Varför skulle en massa "Bajare" eller Djurgårdare slåss på en rastplats utanför Nyköping?

Du har inte hört talas om Bajens liga, dem är smutsigare än smuts.

De söker upp dem minsta nummer de kan överbemanna och utför attacken därefter, spelar inte ens roll om det är folk i motsvarande firmor, är det icke aktiva det vill säga vanligt folk desto bättre. Finns en anledning att hela Sveriges grabbar tar avstånd från KGB.

Smutsfolk, värre än gatubarnen ni misstänker. Är i regel två våldtäktsanmälningar per säsong på bajens ståplattsklack.
Senast redigerad av divadude 2019-03-02 kl. 19:16.
Citera
2019-03-02, 19:15
Medlem
SecretQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Couplet
Undrar vad sånt här kostar. Såg en tråd om att kvinnor minsann fick 4 miljoner kr av män under sin livstid, men jag undrar då om man räknat med det män ställer till med på samhällsnivå som kostar skjortan. Det lär ju inte vara klubbarna som står för detta polisuppbåd, liksom.
Fyra miljoner av män till vad?
Har däremot hört att många kvinnoliv skulle kunna räddas om de fick skydd (som kostar pengar) om de tog bort de största bevakningarna på derbymatcher. Låt dem slå ihjäl varandra när de själva gett sig in i leken. Tjejer som vill lämna sina misshandlande karlar behöver mer stöd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in