Citat:
Ursprungligen postat av
hejhopp23
Har du utbildning som psykolog eller psykiatriker? Du verkar mer vara en besserwisser som gillar trycka ned andra.
Jag skrev det jag skrev av de skäl jag angav. Det har ingenting med att trycka ner någon och det var jag tydlig med. Se den tecknade filmen han länkade till och förklara för mig vad det har med förfalskade DNA-analyser att göra.
Det är sjukt.
Citat:
Det är fullt förståligt vad torstenferdinand menar, och det behövs inte förtydligas så värst mycket.
Fel. Jag har redan förklarat varför det inte är helt friskt.
Citat:
Med dnabevisning så kan rapporter (eventuellt så kan dna utplaceras) förfalskas, det är inte konstigare än vilken förfalskning som helst, svårigheten blir att få labbet att gå med på det.
Vad gäller dna som kommer från familjen så kan det, även förfalskat, användas till att rättfärdiga andra åtgärder vad nu poängen med detta är. Det kan förmodligen använda till att fälla på egen hand.
Detta är helt ologiskt. Man behöver ingen "familjesökning på DNA" för att förfalska bevis om man så vill. Det är helt irrelevant för konspirationsteori om att staten ska sätta dit "tankebrottslingar". Varför behöver man en "familjesökning på DNA" för det? Det är sådana frågor du och denna stolle helt och hållet undviker.