2019-03-01, 23:40
Medlem
En ren gissning:

GM's son växer upp med ett as till farsa som misshandlar honom ofta och mycket. Detta döms även GM senare för.

Precis som vanligt med barn som växer upp på detta sätt så blir dom själva kriminella i någon form. Det ena leder till det andra och nu har sonen åkt fast för något och hans DNA säkras. Detta leder dem till GM.

Vilken härlig jävla karma alltså.
Citera
2019-03-01, 23:42
Medlem
Gitguds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Hoppas på ett fint bemötande på kåken för denne man, som levt i frihet i 24 år.

Våldtäktsmän, sexualbrottslingar, poliser/åklagare och tjallare får sitta i s.k RO-avdelning i Sverige. Så förmodligen kommer han inte åka på spö av anledningen att han våldtar barn iallafall, han kommer ju sitta med andra som våldtar barn, och eventuella snutar.
Citera
2019-03-01, 23:43
Medlem
Timeouts avatar
Jag vill bara spy och känner för att döda

Med ena handen håller han för hennes mun. Med den andra handens knytnäve slår han henne i huvudet. Så hårt att cykelhjälmen går sönder.
Sedan drar han upp henne och springer längre in i skogen med henne.

Där misshandlar han henne, tar strypgrepp på henne och våldtar henne.
Den lilla flickan är övertygad om att hon ska dö.
Trots att det gör så fruktansvärt ont försöker hon spela död för att få mannen att sluta slå och göra henne illa.
Plötsligt upphör slagen – och han är borta.

En anställd i skolan ser en stund senare från sin bil flickan stå vid en busshållplats, blodig och endast iklädd en söndersliten t-tröja.
Hon vill bara hem till mamma.
Men samma eftermiddag sövs hon och opereras.
Hennes skalle är spräckt och hennes underliv söndertrasat.

Levde som vanlig familjefar
Några år tidigare hade den nu misstänkte 58-åringen träffat den kvinna som skulle bli hans andra hustru.
De bodde inte ihop, men träffades regelbundet.
I dag – när hon chockad nås av nyheten att henens exmake gripits, misstänkt för att våldtagit den lilla flickan – kan hon inte påminna sig något särskilt från den tiden.
Men jo, visst hade han en skinnjacka, eller rättare sagt en jacka i fuskskinn, som såg ut som riktigt skinn.

De fick flera barn tillsammans – redan tidigare hade de barn på varsitt håll.
I mitten av 2000-talet skiljde de sig och har delad vårdnad om barnen.

Något år efter skilsmässan greps och häktades mannen för att ha misshandlat sin egen son.
En dag i skolan avslöjade sonen att hans pappa slog honom och att han inte ville åka dit.
Hos polisen rullades pojkens historia upp.
I videoförhör berättade han hur hans pappa hade tryckt ned hans huvud under vattnet i badkaret och flera gånger satt sig på hans kropp och huvud. Han drog honom i håret och örat.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/WLrXLQ/sa-kunde-den-misstankte-valdtaktsmannen-gripas--efter-24-ar

Han har ju flera barn varav han har misshandlat ett vad som har kommit fram.
Alla hans barn måste förhöras och deras vänner, för kunde han våldta en liten 8 åring så grovt så har han säkert begått flera grova brott.
Fy fan vilket äckel
Citera
2019-03-01, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/WLrXLQ/sa-kunde-den-misstankte-valdtaktsmannen-gripas--efter-24-ar

Hoppas på ett fint bemötande på kåken för denne man, som levt i frihet i 24 år.

Vi har ett namn imorgon.
Fy fan vad man mår illa av sånt här. Det här jävla aset bara ska hängas ut och eftersom
inte lagen tillåter straff som står i relation till brottet , hoppas jag driftiga Göteborgare
kan rycka in.
Citera
2019-03-01, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gitgud
Våldtäktsmän, sexualbrottslingar, poliser/åklagare och tjallare får sitta i s.k RO-avdelning i Sverige. Så förmodligen kommer han inte åka på spö av anledningen att han våldtar barn iallafall, han kommer ju sitta med andra som våldtar barn, och eventuella snutar.

OK, men då hoppas vi att snutarna gör sitt jobb där inne på kåken
Citera
2019-03-01, 23:54
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-Emerald
Idag kallar vi det för "vardag". Märkligt hur saker och ting förändras över tid.

Vilket jävla trams, att en 8åring blir våldtagen, får skallen spräckt och underlivet söndertrasat är fan inget vi kallar vardag. Sluta vara en idiot.
Citera
2019-03-02, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
Den gripne har om jag läste rätt i AB misshandlat ett av sina barn genom att bl a hålla ner huvudet under vattnet upprepade gånger, fräsch pappa.

OCH såg att ett par skribenter vill ha fram namn på den då 8-årige flicka som blivit brutalt våldtagen. LÄGG NER!! T o m förbjudet här på FB enligt ngn regel att namnge barn som utsatts för sexualbrott.

Måste bli rätt tufft för den nu 32-årige kvinnan att gå igenom detta igen, även om det säkerligen blir skönt att veta att svinet kommer att få ett helvete (förhoppningsvis) på kåken

Sett på för många amerikanska fängelsefilmer? MGM kommer givetvis, om han befinns skyldig, att avtjäna sitt straff på en avdelning för sexualbrottslingar. Och där får han inget helvete.
Citera
2019-03-02, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Att han skulle fångas på här sättet och inte genom klassiskt spaningsarbete om dom lyckades hitta honom var jag helt säker på, men jag trodde faktiskt aldrig att dom skulle ta honom. Det ger hopp för andra fall, t ex dubbelmordet i Linköping 2004.

Du var säker på att han skulle "fångas" men du trodde inte att polisen skulle ta fast honom? Motsägelsefullt.
Citera
2019-03-02, 00:26
Avslutad
Ännu ett slöseri med syrgas som alltså trott han kan rymma från karman för evigt. Jag vill inte ens veta vad aset heter. Varför tillåts dessa drägg andas? Den här jävla idioten. Anders Eklund. Hagamannen. Fanskapet i Fagersta. Edvin Gyllensvsan. Allihopa klockrena argument för att återinföra dödsstraffet. I dessa fall är det fan det. Det och lång, utdragen tortyr innan domen fastställs.

Och en del undrar varför jag är cynisk. Varför jag är negativt inställd mot mänskligheten. Varför jag är och förblir en misantrop. Det här är en av anledningarna. Fy fan. Det räcker med de två orden egentligen. Fy fan.
Senast redigerad av torstenferdinand 2019-03-02 kl. 00:30.
Citera
2019-03-02, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bahusia55
Sett på för många amerikanska fängelsefilmer? MGM kommer givetvis, om han befinns skyldig, att avtjäna sitt straff på en avdelning för sexualbrottslingar. Och där får han inget helvete.

Nja, bl a Anders Eklund har väl fått smaka på lite karma. Tror det finns en del flexibla vakter som kan se åt ett annat håll, då det även bland dessa äckel till väldtäktsmän finns gränser. Han borde stå längst ner på värdekedjan när han gett sig på en 8-åring.
Citera
2019-03-02, 00:31
Medlem
Underbart för oss som är intresserade av lag ordning.

Heja DNA.
Citera
2019-03-02, 00:41
Medlem
Om jag, som inte ens känner brottsoffret, känner en sådan stor lättnad idag så undrar man ju hur hon ska känna sig. Jag tappade andan när jag läste vad polisen sa om att hon ryste när hon fick beskedet. När jag läser om hennes skador och vad han gjorde med henne vill jag fan dö lite. Det här måste vara något av det grövsta man hört om. Ett litet barn! Jag har läst om fallet tidigare och det är en seger för rättvisan och mänskligheten att han nu är gripen.

Att han är dömd för misshaandel av sitt eget barn får mig att tro att han spridit skräck i familjen och omgivningen i många år, och att flera blivit utsatta på olika sätt av honom, men att man inte vågat/orkat anmäla honom. Det behöver ju i regel gå väldigt långt innan man anmäler den typen av brott inom familjen. Billdal med omnejd är ett rätt priviligerat område och jag skulle vilja veta om han bodde där vid tiden för brottet och hur han uppfattades av omgivningen. Tex Anders Eklund sågs ju som en kuf med sexuella störningar,

Vill ABSOLUT_INTE att offrets identitet ska röjas, men det vore intressant att veta hur man jobbar med någon som blivit utsatt för detta så att den personen förhoppningsvis kan komma tillbaka till ett så "normalt" liv som möjligt. Går det? Har själv barn som är minderåriga, och bara tanken på att det skulle hända dem något är alldeles för hemskt för att ens tänka färdigt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in