2019-03-01, 23:32
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasadueller
Jag förstår. Kände inte till bakgrunden.

Användaren i fråga går sannolikt aldrig utomhus, så det är kanske inte så relevant vad han/hon påstår sig tycka. Han/hon upplever nog ett av sitt livs höjdpunkter, när han/hon får skriva så manligt och okänsligt på ett anonymt webbforum. Jag tycker att man kan unna honom/henne det guldkornet, på vägen mellan särklassen och Samhall.

Med andra ord, inga vanliga män tycker som rubriken lyder. ”flickfotograf” och liknande användare är pubertala troll och psyksjuka. Det är därför inte relevant att starta en tråd som vänder sig till en grupp av män. Eftersom gruppen består av kanske 5-6 män totalt sett (bland svensktalande).

Det har framkommit att bakgrunden är delvis påhittad och förstärkt med falska citat.
Citera
2019-03-01, 23:34
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungtering
Här är inlägget:
(FB) Kvinnopakten - mot män och deras nätverk

Så, det han pratar om är alltså de fysiska skadorna.

Och det han säger o m att kvinnor är gjorda för att penetreras är objektivt korrekt.

Det är så barn blir till.

Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
"Man går inte sönder för resten av livet." står det i det inlägg det har referats till.

Citat:
Ursprungligen postat av CelenoII
Nej, så står det inte alls. Svart på vitt.

Vem är korkad då?

Läs. Fortsätter ni hävda att det inte står vad det står betraktar jag denna diskussion som avslutad. Ni ljuger då trots att det står i klartext och människor som förnekar av den grad går inte att prata med.
Ni kan ju dock fundera på var er hatiska inställning kommer ifrån. Så pass att ni inte ens kan acceptera något som står i klartext.
Olycklig kärlek? Ni har blivit svikna av en kvinna kanske?
Citera
2019-03-01, 23:35
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Läs. Fortsätter ni hävda att det inte står vad det står betraktar jag denna diskussion som avslutad. Ni ljuger då trots att det står i klartext och människor som förnekar av den grad går inte att prata med.
Ni kan ju dock fundera på var er hatiska inställning kommer ifrån. Så pass att ni inte ens kan acceptera något som står i klartext.

Jag har läst och sett att du blandar riktiga citat med påhittade citat som inte återfinns i det inlägg det ha citerats till.
Citera
2019-03-01, 23:38
Medlem
vasaduellers avatar
Citat:
Det har framkommit att bakgrunden är delvis påhittad och förstärkt med falska citat.
Gött. Då är allt som det ska. Hade inte förväntat mig mindre.

Vinjettmusiken är ett utvalt stycke ur Eddie Meduza’s musikskatt.
Citera
2019-03-01, 23:39
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svea.Folk
Uppenbar semantik. Du pratar om den psykiska döden och han om den fysiska realiteten.
Du tror inte att kvinnor blivit skadade av våldtäkt? Är du helt borta?
Citera
2019-03-01, 23:40
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:

Det har det inte gjort. Andra människor kan läsa innantill. Verkar vara du som har svårt med det bara.
Citera
2019-03-01, 23:41
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Jag har läst och sett att du blandar riktiga citat med påhittade citat som inte återfinns i det inlägg det ha citerats till.
Du är inte ett dugg bättre än invandrarna vars kvinnosyn du förkastar.
Du är en jävla skam för svenska män.
Citera
2019-03-01, 23:44
Medlem
CelenoIIs avatar
Citat:
Jag läser bara vad det står.

Kanske har jag fel, jag följer bara länkarna så gott det går.

Detta inlägg verkar det handla om: (FB) Kvinnopakten - mot män och deras nätverk

Och det verkar vara specifikt dessa meningar:

Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Man går inte sönder för resten av livet.
Inte mer än om du ramlar ner från ett äppelträd och bryter ett ben i armen.

Jämfört med vad du påstår att det står:

Citat:
"Man går inte sönder" "iallafall inte värre än av att falla från ett träd och bryta benet"

Det är inte samma ord.

Därmed så kan du ta dina förolämpningar någon annanstans.
Citera
2019-03-01, 23:44
Medlem
Citat:
Ni kan ju dock fundera på var er hatiska inställning kommer ifrån

Att anklaga andra för hat är intressant, låter lite som djävulen, han brukar kallas anklagaren.

I Bibeln står det att du ska känna igen personen på frukten den bär.

Alltså, vad åstadkommer människan omkring sig, är det lyckligt, bra, tryggt?

Vi har idag en samhällselit vars frukt dom bär, orsakar explosion av kriminalitet, våldtäkter, skjutningar, sprängdåd, terrorister, etc.

Det är vad man får av att umgås med er.
Citera
2019-03-01, 23:45
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Är du inte läskunnig?
Det står svart på vitt.
"Man går inte sönder" "iallafall inte värre än av att falla från ett träd och bryta benet"

Fortsätter du förneka vad där står är du en riktigt korkad människa. Så korkad att du inte inser när man har fel trots att beviset står svart på vitt. Då är det illa ställt.

Citat:
Det har det inte gjort. Andra människor kan läsa innantill. Verkar vara du som har svårt med det bara.

Det fetade i ditt första inlägg här ovan återfinns inte i inlägget det har refererats till.

Citat:

Jaså, kan du exemplifiera vad i min kvinnosyn som är dåligt och utgå från det JAG skrivit och inte det DU har tänkt?
Citera
Medlem
Sir Dwains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naturesprophet
Med tanke på hur landet förändrats dom senaste 20-30åren, ifrån att ha varit ett av världens tryggaste länder, till det vi har idag.

Att man då fortsätter rösta på partier som vill ha fortsatt massinvandring.

Misstaget du gör är att du tänker dig att det enda som folk tar ställning till när de röstar är invandringsfrågan. Så är det inte, för en del är invandringen den enda frågan de bryr sig om. Andra personer kan ha en annan fråga som är den enda de bryr sig om, min bästa kompis bryr sig bara om narkotikafrågan t ex. Det vanligaste är nog att man bryr sig om fler än en fråga så att man kan rösta på ett parti som faktiskt går emot var man står i någon viss fråga eftersom man gillar var partiet står på en massa andra frågor.
Citera
Medlem
Citat:

Du är en skam för Sverige och bör va tyst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in