2019-02-28, 04:44
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Vi män håller alltid koll. Det ligger i generna. Det är därför ni kvinnor lever idag. Vi håller koll. Dygnet runt.

Hahahaha hur kunde då judarna ta över? Sneaky bastards det där. Hantera pengar och bygga upp banker och placera sina "medlemmar" på de högsta positionerna i världen. Snyggt jobbat för några som vi alltid såg som undermänniskor.
Citera
2019-02-28, 11:34
Medlem
WW menar att svenska kvinnor biter handen som föder dom. Han har en viss poäng i det med tanke på det senaste valet.

Kommentar Jenny, moment?
Citera
2019-02-28, 11:59
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Jag glömde att nämna amerikanskt flygunderstöd
Vilket betyder att ni var ute i ett krig som den folkgrupp som har järngreppet om taskan på den amerikanska staten tjänar pengar på.
Citera
2019-02-28, 14:09
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viktim
WW menar att svenska kvinnor biter handen som föder dom. Han har en viss poäng i det med tanke på det senaste valet.

Kommentar Jenny, moment?

Du har inte läst ett piss av tråden va?
Citera
2019-02-28, 16:30
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:

Kommentar Jenny, moment?

Jenny och Moment har båda sagt att de hatar Sveriges invandringspolitik. Precis som jag gör.
Citera
2019-02-28, 19:01
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:

Kommentar Jenny, moment?

Min kommentar till det här är att samtliga som röstar för bidrag, straffrabbat och mjäkeri indirekt bidrar till Sveriges välfärdssamhälles förfall, så länge samma parti välkomnar invandring.
Man kan inte ha både och.
Man kan ha antingen ett visst mått av invandring OM man ställer krav på de som invandrar. Bidrag skall ej delas ut någon längre tid, utvisning direkt vid brott, krav på att bidra till samhället ska finnas. Då hade invandringen per automatik blivit avsevärt mindre och fungerat bättre.

De som röstar för mjäkeri, bidrag åt alla, straffrabbat samt invandring är helt enkelt någon form av landsförrädare. Eller i vart fall mycket naiva.

Svenska kvinnor arbetar. Jag vet inte om det är en nyhet? Så detta med biter handen som föder dem vet jag inte..
Citera
2019-02-28, 19:02
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Jenny och Moment har båda sagt att de hatar Sveriges invandringspolitik. Precis som jag gör.

Jag måste säga att jag faktiskt uppskattar att du för min talan ibland. Det är inte ironi på något sätt, utan skulle snarare vilja säga Tack.
Citera
2019-02-28, 19:21
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Nu tänker jag inte bli mer privat än nödvändigt. Min fru lever ett förstklassigt liv. Jag ser till att hon får förkovra sig på alla sätt och vis. Hon är vacker och intellektuell. En mycket fin samtalspartner med bra politiska åsikter. Vi kommer bra överens.

Får hon också ligga vid sidan av med vem hon vill?

Eller är det bara du som har rätten till det?

Vad tror du att hon skulle tycka om hon visste att du var en torsk? Eller vet hon det?
Citera
2019-02-28, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Min kommentar till det här är att samtliga som röstar för bidrag, straffrabbat och mjäkeri indirekt bidrar till Sveriges välfärdssamhälles förfall, så länge samma parti välkomnar invandring.
Man kan inte ha både och.
Man kan ha antingen ett visst mått av invandring OM man ställer krav på de som invandrar. Bidrag skall ej delas ut någon längre tid, utvisning direkt vid brott, krav på att bidra till samhället ska finnas. Då hade invandringen per automatik blivit avsevärt mindre och fungerat bättre.

De som röstar för mjäkeri, bidrag åt alla, straffrabbat samt invandring är helt enkelt någon form av landsförrädare. Eller i vart fall mycket naiva.

Svenska kvinnor arbetar. Jag vet inte om det är en nyhet? Så detta med biter handen som föder dem vet jag inte..
Jag gillar dina svar. Du hade passat som politisk kommentator på något tårtbaknings program.
Citera
2019-02-28, 19:44
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Jag gillar dina svar. Du hade passat som politisk kommentator på något tårtbaknings program.

Vad ska det betyda?
Citera
2019-02-28, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Vad ska det betyda?
Du är en allmänbildad tjej. Behövs fler som dig.
Citera
2019-02-28, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Du har inte läst ett piss av tråden va?
Kolla när jag blev medlem här. Visa lite respekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in